Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Patalpino: mario | 2013-05-11 |
bmw 330d aparatas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, greitas, sąlygiškai ekonomiškas, solidus, malonus vairuoti, nebloga izoliacija, jaunativškas, nedidelis nuvertėjimas
brangoka eksplotacija, kiek pasenęs, asketiškas salonas, žemas
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Niekada neturėjau bmw. Turbūt, kad šis automobilis asocijavosi su plikais treninguotais gezais. Ir dėl to kad jų kainos būdavo (ir yra) kiek didesnis už daugumą. Eksplotacijos kaštai ir kuro sąnaudos vidutiniškai didesnės. Tad iš ekonomijos pusės toks pirkinys nėra naudingas. Nuomonių irgi pilna įvairių: kaip, iš serviso neišvažiuosi, pilsi kurą kibirais ir t.t. Bet šiais laikais, kai krizė kiek pakoregavo auto kainas ir dėl infliacijos automobiliai tavo lengviau įperkami, atsirado naujesnių modelių. Bmw tapo įperkamas ir vidutines pajamas gaunančiam žmogui. Po visokių audinių ir vw, peugeot, mazda ir citroen, bėgant metams nusprendžiau išbandyt ką reiškia turėti bmw. Pasirinkimui turėjo įtakos ir aplinkinių nuomonė, kurie ir pagal auto vertina žmogų. Sutikite, kad šiokia tokia nuomonė jau susidaro, kokį auto žmogus mėgsta. Iš išvaizdos patiko 5kl ir 3kl. 7pasirodė kiek per didelis ir ganėtinai rajus, nors irgi fainas. Kadangi esu taupus, automobilis turėjo būti dyzelinis arba su dujomis. Dauguma auto kuriuos vairavau buvo dyzeliai, todėl jau tas garsas ir kiek mažesnė trauka iš vietos būvo įskaičiuoti. Nesu tas kuris labai draskosi, bet paspaust retsykiais irgi reikia. Tad auto turėjo būti galingas ir kiek įmanoma ekonomiškesnis. Iš bmw to reikalauti galbūt būtų kiek naivoka. Bet vis dėl to radau optimaliausia variantą - tai 3l dyzelis. Kuris valgo panašiai kiek 2d., o trauka visa galva lenkia. Tad rinkausi iš 530 ir 330. Pravažiavus su 320 pasigedau traukos. Visi iš kokių 4 žiūrėtų 2litrių važiavo vidutiniškai, nebent vienas kiek smagiau, nes buvo greičiausiai savininko pačipuotas, tačiau labai skurdžios komplektacijos ir su netvarkinga važiuokle. 5-tukas tiesiog plaukė, 3l variklis nesulyginamai buvo galingesnis. Salone vietos irgi buvo sočiai. Tiesa jautėsi automobilio masė ir universalo kėbulas buvo kiek ilgokas. Tad pasirinkimas teliko vienas - bmw 330. Tik pravažiavus tapo aišku, kad tai būtent tai ko ieškojau. Pakankamai išvaizdus, negriozdiškas, kaip 5 ar7kl. greitas, stabilesnis ant kelio, ant posukių. Galingas ir pakankamai nedidelis sedanas su kietesne važiuokle, bei mažesnėm kuro sanaudom nei 530. Universalo nesinorėjo, nes nebuvo ką su juo vežioti ir norėjosi gražesnio modelio. Bėja universalai pigesni ir nelabai vertinami bmw pirkėjų tarpe. Todėl ir stovis universalų dažniausiai buna geresnis. Labiau vertinama mechanika,mat yra megėjų "pasportuoti". Bet su mano važiavimu ir pagrindas miestas, tai rinkčiausi dabar automatą. Iš kart atsakau į klausimą: ar esu patenkintas pirkiniu? - be abejonės taip. Nepaisant to kad padariau visų naivių pirkėjų daromą klaidą,- susigundžiau pigiausiu variantu rinkoje (10500lt - nusiderėta nuo 12000) ir teko iškart stipriai investuoti. Remonto darbai atsiėjo gerus 4500lt(ir tai ne pabaiga, esant norui galima būtų dar 1500lt užsimerkus sukišti). Bet atsakymas -taip. Auto vertas to malonumo. Važiuoji ir jauti kelią, turi malonumą vairuoti, čia dar ramiai važiuojant. Čia ne darbinis arkliukas, kokių pilni musų keliai. Bmw - tai auto tavo malonumui. jau nekalbant apie nebylia pagarbą, su kuria palydi dauguma žvilgsnių. Žodžiu tik geri atsiliepimai apie išvaizdą ir vairavimą. Eksplotacija gana brangi, bet ne tokia baisi. Nes koks mersas e-klasės pareikalaus didesnių išlaidų. |
Variklis |
puikus 3l varikliukas, matės jau virš 400t. km. ir dar gražiai dirbantis. Yra vos vos girdimas nedidelis apsukų šokinėjimas, kuris pasireiškia retai. Ir galbūt čia įpurškimo reikalas ar kokio siurbliuko (kurių čia visi 3 - pagrindinis, kūro prie variklio, 2 - padavimo, ant dugno, po vairuotojo sėdyne, kurį teko pasikeist 300lt, ir 1- ant kūro bako) Kūras tik iš kolonėlės. Aišku labai nesmagu, kai kaip kokie durniai mokame po 4,65 su mažiausiais atlyginimais EU. Bet ką padarysi, taupyti su kontrabandiniais degalais ranka nekyla. Tai praktiškai amžini varikliai, kantrūs ir elastingi, stovi grandinė -tad atkrenta diržo keitimo išlaidos. Padariau klaidą užpylęs xado tepalus, pernelyg tiršti ir klampus, reikia laukti kol įšils, tada dirba normaliai, bet žiema iš pradžių tingiai variklis sukasi. Rinkčiausi dabar specialius bmw tepalus - kaina tokia pat, kaip castrol, po 35lt/l. Iš minusų, tai reikia žiūrėti, kad nebūtų nusprogusi turbina, nesigirdi švilpimo ir traukos visai nebūna, bei dūmija. Bei variklio pagalvės - įdomu, kodėl gamintojai nepatobulino jų. Teko keisti abi po 150lt už vieną. Pas visus 3litrius liga, nelaiko jos, todėl dažniausiai jaučiasi nedielė vibracija, paspaudus akseleratorių nutyla, virbacijos nesigirdi. Girdėjau, dar kažkokias tai sklendes daug kas išsipjauna, nes nulūžta ir sukrenta į vidų ir gali apgadinti variklį. Bet kol kas nieko joms nedariau. Trauka nebloga, kaip 135kw., bet jau spėjau priprasti, tai darosi mažoka. Kadangi pedalo iki dugno beveik niekada nespaudžiu, tai naudoju tik "pirminę galią". Dabar imčiau 150kw turintį bmw330 nuo 2004m kurie pradėjo eiti. Kūros sąnaudos mieste 8,5 nespaudžiant, žiemą 9-9,5l. ( vasarą 30-35lt ant 100km, žiema - 45-50lt) Užmiestyje pakankamai ekonomiškas. Jei randi momentą, tai gali su kokiais 6-6,5 tilpti važiuojant 150/160km. 120km ryja tiek pat vidurkis 6l. Dar nuo ratų ir padangų priklauso. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kadangi 330 turi sužemintą važiuoklę lyginant su 320d. Todėl ir stabdžiai jam eina didesni. Ratlankiai dedasi tik 17/18colių. 15/16 neuždėsi. Padangos tokiu atveju 225/45, nepigus malonumas apie 150 už nudroštas, devėtas. Naujos nuo 400lt už vnt. Bet gali už tai drąsiai važiuot 200 ir nenulėkt nuo kelio. Detalės brangesnes, nei daugumos, bet visur pilna, gamina daug kiniečiai: filtrai, kaladės, tepalų 6l - virš 600lt. Salenblokai po 180. Pasikesti žvakes - 250 darbas ir po 50lt už žvakę. Keisti būtina, nes ant tempimo nesikuria. Generatorius devėtas 250. Termostati stovi du po 150lt vnt, darbai visi brangiau, nei audi ar vw, nes bmw prestižinė markė. Traukės po 60lt ne firminės. Darbai atlikti ne Krasta Auto. Atlikus būtiniausius keitimus ir remontus, kurie atsiėjo virš 4500. Dabar mašinos savikaina apie 15000lt, bet prie išvaizdos dar reiktu pasikrapštyti, važinėju apie gerą pusmetį ir nekišau nei cnt. Gale vasaros reikės važiuokle apsižiūrėt , jeigu anksčiau neprivers. Rudžiū nėra niekur, tik pradėjo trumpinti galiniai stopai- rodo, kad perdegusios lemputės, bet viskas veikia, atsidarinėjo bagažnikas žiema savaime, dabar nustojo. Liga - priekinių keleivio sėdynių svorio datčiko klaidos - dega airbag lemputė. Už 80lt galima įdėt rėlytę - tada užgesta. Kilometražas didelis virs 400t., todėl salonas patrintas, vairuotojo sėd. atlošas plyšęs. Diržų užsegimas nelaiko, reikia pasikankint , kol prisisegi, nors niekas beveik nesisega. Dar reikia pasitvarkyt. Daugiau lygtais nieko, žiūrėsim ar išlys kas nors vėliau. Eksplotuoju kasdien, iki 50km mieste. |
Patarimai perkančiajam |
Nepatingėk papurtyti servise, paskaičiuos kiek remonto sukišti i važiuoklę. Kėbulai normalus dažniausiai, tikrinti turbo, variklio pagalves, jeigu eina pajungti ant kompo - matysis tikroji rida ir el. trūkumai. Žiūrėti, koks pardavėjas. Verslininkas iškiš bele ką. Žiūrėt ar mylėtas auto. Matosi iš salono, iš stabdžių, iš filtrų, kada keista ir pan. Parduoda dažniausiai tada, kai jau tingi prie jo knistis - vienas kitas remontukas iki 500/1000lt. Arba išvažiuoja dirbti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 68)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis