Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Patalpino: Mindaugas | 2016-03-06 |
BMW 330D 150kw e46 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, ekonomiskas, patikimas.
Kebulas megsta korozija
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Pats e46 kebulas nera niekuo ipatingas, prabangos ar komforto ten nedaug, kaip sakoma pilkas universalas. Jei reikia masinos nuvaziuot is tasko A i taska B tada BMW ne jum, o jei vistiek BMW prireike, tada reiktu ziureti tik i 3 litru ir butinai 150kw varikliukus, nebent su viena masina nedaugiau 1metus vazinejat. Variklis tai kas e46-am ipucia gyvybes. |
Variklis |
3l 150kw m57n-trumpai orgazmas ant 4 ratu. Turbut pats geriausias to meto variklis, kuris su minimaliom modifikacijom buvo montuojamas i visus bmw iki 2008. Galingas ir ekonomiskas su dideliu potiancialu cipavimui. Pas mane dabar yra daugmaz 190kw ir 560nm, kai visa diena su darbo masina atvazineji ir i sita zveriuka isedi, tada supranti ka reiskia vairavimo malonumas. Tiesa turi kelias igimtas ligas, pvz isiurbimo kolektoriaus sklendes reikia butinai isoperuot. Is dazniau pasitaikanciu gedimu tai elektrinis vandens sildytuvas, termostatai kuriu yra 2, pakaitinimo zvakes ir ju rele. Is brangesniu gedimu butu alkuninio veleno skyvas ir zinoma smagratis su kurio garsais turbut anksciau ar veliau susiduria kieikvienas sito variklio savininkas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
BMW nera pigi masina, taip kad jei gyveni nuo algos iki algos net nesvajok. Pvz pakaitinimo zvake 16e, variklio pagalve 70e, skyvas 200e, termostatai 70e.., Jau nekalbant apie filtrus tepalus, kuriu pilasi 7,5l. Su gera komplektacija sita masina turi isliekamosios vertes. Net po 5metu smagiau vaziuosit negu su kokiu insignia ar apynauja skoda. |
Patarimai perkančiajam |
Sekmes randant, gerai uzlaikyta, bet buk nusiteikes bent 500e ant pradinio remonto padet |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis