Markės
190 iš 1912
BMW 3 klasė, (E46) 1998 - 2005
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 59
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Platus kėbulų pasirinkimas
  • Kokybiškas interjeras
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Mažas salonas
  • Brangus išlaikymas
  • Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.

Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:


Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:


Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:


Lankytojo
reitingas
3.0

Atsiliepimai įvertinti 71 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Sierakauskas | 2016-12-30
2.0 D, Compact
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
BMW ženkliukas, manevringas, galu varomas
BMW ženkliukas, reikalauja investicijų
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Vieną gražią žiemos dieną atsikėlęs ryte pamačiau skelbimą, kuriame Gariūnų turguje pardavinėjo mėlyna mažą mašiną. Jos baisiai užsinorėjau ir, kadangi jau svaigau apie naują mašiną kelis mėnesius, susitaręs telefonu nuvažiavau apžiūrėt. Apžiūrėjimas truko neilgai, nes iš manęs automobilių ekspertas nekoks. Aš kaip kokia moteris, likau sužavėtas jos išvaizda, manevringumu ir spalva. Dar akį traukė mašinos salionas, kuris buvo su labai mažai nusidėvėjimo žymių, visas juodas ir puikiai išdėstytas. Taigi, po savaitės aklo susižavėjimo pradėjo lįsti mašinos bėdos. Supratau, jog visiškai nusibaigę priekiniai amortizatoriai. Po didesnio gulinčio policininko jie susiskleisdavo iki pat galo ir dusliai sugirgždavo. Taip pat, priekinėje važiuoklė buvo kritinės būklės. Nuvežus mašiną į servisą paaiškėjo, kad katalizatorius išpjautas, kardano mova susidėvėjusi ir galiniai stabdžių diskai be kelių šimtų kilometrų keičiami. Nežinau kaip prekybininkai sugebėjo mašiną technikinėje apžiūroje pravaryt, nors aišku, daug spėlioti nereikia. Po serviso reikalų kurį laiką važinėjau gerai, kol nenuvažiavau į Lenkiją. O ten su ja kita istorija. Taigi, bendrai, automobilis mažas, manevringas, smagus vairuoti. Priekyje vietos užtenka, nors sėdynę reikia nuleist ir atstumt beveik iki galo, gale vietos nedaug, bet iš bėdos penkiese galima kur netoli pavažiuot. Garso izoliacija ganėtinai gera, bet norėtųsi geresnės. Važiuoklė automobilyje kieta, jaučiasi visos duobės, tai kurį laiką gadino nuotaiką, bet pripratau. Kėbulas arti žemės, atrodo puikiai, bet reikia saugotis visų bortukų, nes lengvai galima šonus apibraižyt. Komplektacija tikrai nebloga, el paketas, kondicionierius, automatiniai valytuvai, parktronikas, bagažinė atsidaro pati su pulteliu, cd keitiklis, sukibimo kontrolė DSC, kuri nuostabiai veikia žiemą. Mažos smulkmenos, kurios stabdo norą keisti automobilį į naujesnį. 60 proc važinėju vienas, 35 proc dviese. Jei atsiras trečias, reikės keist mašiną, o kolkas to daryt nežadu.
Variklis
2.0l 110kw. Draugas turi passatą su 103 kw, jo mašina važiuoja tikrai smagiau, bet galios šiam mažyliui užtenka. Nesakau, kad liejasi per kraštus, bet esant norui galima palakstyt. Variklis tepalų nevalgo, stovi grandinė, kuro sanaudos padorios. Prieš tai turėjau Toyota Avensis su 81 kw, tai sanaudos pas jį buvo litru - dviem mažesnės, nors mašina buvo didesnė. Variklis lauke girdisi gan garsiai, bet salone diskomforto nekelia
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Turiu mašiną nepilnus metus. Teko tvarkyt visą važiuoklę, keist visus amortizatorius, tvarkyt priekinio rato stabdžių stumokliuką, kardano movą, vairuotojo lango pakelėją. Sukišau 600 eurų, ketvirtalį automobilio vertės. Pagal sautomobilių skelbimus, mašinos kaina nenuvertėjo
Patarimai perkančiajam
Išlaikykit šaltą protą ir suraskit visus trūkumus. Abejoju ar be jų yra kur nors parduodamas naudotas automobilis
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt