Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
2018-03-25 |
BMW 320d 100 kW (Pre-Facelift) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonimiškas, nebrangios detalės
Kiek garsokas dyzelioko kleksėjimas
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju šį BMW vienerius metus. Begalo džiaugiuosi. Pirkau parvarytą iš Olandijos. Galėjau už panašius pinigus paimti čia 3.0d tačiau rizikavau gauti kankintą ir prastos komplektacijos. Todėl nusprendžiau rinktis šį ekonomiškesnį su gera komplektacija (pilnas ///M paketas, šildomos sėdynės, Harman Kardon, Recaro Alcantara odos sėdynės, lieti R18 ratlankiai ir t.t) Beveik pilniausia komplektacija. Tik įsėdus apžiūrėti jautėsi skirtumas tarp to ir čia Lietuvoje esančių mano bendraamžių jaunimo vairuotų BMW. Nusipirkau. Technikinės pravarymui buvo vienintelė bėda - rankinis. Vienintelė išlindusi bėda per metu buvo tai pravažiavus greičio kalnelį užgęso automobilis. Galvojau sugedo kuro siurblys dėl ko visi peikia šį pre facelift 2.0 100kW dyzeliuką, tačiau pajungus diagnostiką paaiškėjo kad nutrūko sutrūnyjęs alkūninio veleno daviklis kuris kompe ir neleido užkurti variklio, tad keli eurai pasikeičiam ir važiuojam toliau. Aplamai kalbant apie šį variklį daugiau besidominčiam žmogui turbūt bus tekę girdėti kad siurbliai kuro ir alkūninis velenas kuris sulūžta yra didžioji problema dėl ko žmonės ir bijo jį pirkti. Mano nuomonė paprasta - ne šėrimui jie skirti. Naudotas pagal paskirtį - nusigavimą ir taško A į tašką B ją atliks nepriekaištingai, tad reikia ieškoti tokio egzemplioriaus į kurį matytųsi kad buvo investuoti pinigai į jo komplektaciją, išvaizdą. 100kW trauka tikrai įspudinga, turint omenyje 6l kuro sąnaudas. Jeigu tai bus pirmas žmogaus galiniais varomas automobilis galios bent jau pirmam žiemos sezonui užteks. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Su daug remonto neteko susidurti, tačiau bendrai paėmus jis nėra brangus. Eksplotacija proto ribose, remontai pigesni negu facelift (110kW), kuro sąnaudos nedidelės. Nuvertėjimą sunku apibūdinti labai priklauso nuo individuolios mašinos. Šiaip pliki šie 100kw motoriukai yra pigesnis nei facelift, tačiau geros būklės kainą palaikys. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkit prastos išvaizdos, nes 99% tikimybė kad buvęs savininkas yra buvęs biednas studenčiokas kuriam reikėjo ekonomiško automobilio, bet būtinai BMW kad pasidraskyti. Išvaizdžių ir tvarkingų tikrai dar galima rasti. Šis 2.0 dyzelis tikrai tam neskirtas, pasidrąskymui siūlau imti 3.0d. Jeigu ieškote ekonomiško varianto ir neapsisprendžiate tarp 100kW ir facelift 110kW siųlau geriau ieškoti tvarkingo pre-facelift, jų remontas yra pigesnis |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis