Markės
168 iš 1625
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
554Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 54
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 81% Ne 19%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 54
Bimmer | 2012-12-24
BMW 328i sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, komfortas, geras valdymas, galia/greitis
Brangios detalės, prasta gamyklinė audio aparatūra
Greitas, sportiška pakaba, sąlyginai komfortiškas (kaip 1400 Kg sveriantis auto, tai neblogai sugeria kelio nelygumus), begalė komplektacijos pasirinkimų, yra viskas, ko reikia. Saugus, pakankamai gera garso izoliacija, gerai valdomas tiesiojoje, gerai įsipaišo į posūkius, patogios Recaro sėdynės. Sunkiai yra prie ko prikibt. Galbūt kai kurios interjero plastmasės nėra tokios kokybiškos, kokių norėtųsi, galėtų būti dėžė LSD, ko deja nėra šituose modeliuose apart M3. Audio apratūra jei ne Harman Kardon, tai nekažką - OE garsiakalbiai neblogi, tačiau audio šaltinis nelabai kokybiškai atiduoda garsą, įsidėjus aftermarket magnetolą audio sistema atsigauna tiesiog. Bendrai vertinant - minusai nublanksta prieš pliusus. M52TUB28 - pakankamai daug AG bei NM. Pagal litražą tikrai ekonomiškas - 12-13 litrų/100 km mieste važiuojant mišriu režimu (lengva/sunki koja ant akseleratoriaus), automagistralėj - 9l/100km. Vidutiniškai man asmeniškai gaunasi apie 10-10,5l/100km. Dėl variklio patikimumo - iš esmės gan patikimas, nėra rimtų problemų, turi nemažą galios resursą, closed deck blokas. Iš minusų: pasitaiko problemų su VANOS sistema (taisymas nėra brangus). Praktiškai visuotinai deklaruojama, jog M50, M52 ir M54 varikliai turi VANOS problemų. Tačiau nemanau, kad to reikia bijoti. Detalės nepigios, tačiau jei ką reikia keist, tai pakeiti ir tikėtina, kad nebekeisi iki kol parduosi, svarbiausia dėti kokybiškas vokiškas detales. Šios markės kainas gan ilgai stebėjau prieš pirkdamas, nuvertėjimas yra, tačiau nedidelis, jei lyginti su pvz., prancūziškais automobiliais. Iš esmės kaina ir nuvertėjimas panašus į Lexus IS klasę. Kainos/kokybės santykis - sakyčiau 8 iš 10. Perkančiajam patarčiau neskubėt apžiūrinėjant. Pažiūrėti padangų kokybę (tokiam auto tiek priekinės, tiek galinės padangos turi būt kokybiškos), koks akumuliatorius įdėtas (beje, 6-cilindriuose jis būna bagažinėje, dešinėje pusėje, ir tokiam kaip 2.8 varikliui rekomenduojama 640-800A startinė srovė bei 70-80Ah), ar nenulaužyti priekinių farų lempučių fiksatoriai (dažniausiai nulaužo kai deda xenon'us, nors jie nepriklauso ne lešinėms faroms). Patikrinti bėgių rankenos išsinešiojimą (liga, pataisyti kainuoja 100-150 Lt). Paklausyti ar nedunksi gale prie redukdoriaus niekas jungiant bėgį (dažniausiai būna duslus garsas, gali būt redukdoriaus laisvumas arba plyšusi reduktoriaus didžioji pagalvė ar kardano sujungimas su dėže). Paklausyti ar neklaksi variklis, grandinė turi girdėtis, tačiau jei klaksi vos ne kaip dyzeliukas, tai VANOS teks taisyti. Galiausiai atkreipti dėmesį ar borto kompas nerodo jokių klaidų, ar nėra variklio lemputės užsidegusios, ar rūko žibintai veikia. Jei automobilį perkate už 15K Lt, tai apskritai patarčiau nepagailėt 100 Lt ir nuvaryt į patikimą servisą jo patikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2012-12-24
Pateiksiu nuomone apie 330d 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, Trauka , Mergaites megsta , manevringas..
Ziema pravazumas ;/ gale vietos mazai, sunku parduot...
Na pasnekesim apie e46 330d :) Nupirkau 2010m rudeni atvykusia is france sidabrine sedana mechanine kaip bebutu gaila veliura chrome apdaila prabegus buwo apie 160 km Turejo stock R17 ratukus skaidrius zibintus .. Na tvarkingas smagus automobilis uz patraukle tuo metu kaina 15k. Tai va bmw pasivazinejas su sportisku automobiliu benzino srebenciu kibiro uzsinorejau kazko taip pat greito bet kartu ir komfortisko bei ekonomisko ir padariau tikrai gera sprendima.Nupirkus jau vaziuojant nuo Taurages iki Vilniaus pajauciau tikrai malonia trauka prie 100km ir borto kompa rodanti momentines sanaudas tikrai ispudingai mazas tai buwo apie 5 l Na uzteks cia seilitis reika ir kazka blogo pasakyt hmm tai vat salone truko odos bei padogiu sedyniu ten nebuvo nei prieki nei gale ;/ Aparatura irgi pradzioje buvo standartinis kasetnikas kokio tikslo tie vokieciai 2001 metais dar kiso tuos kasetnikus nsm kazkoke audio aparatura jei ja taip galima pavadint irgi lbj skurdoka aisku girdejas apie harman tikrai smagi kaip stock tu metu bet dyzelis aisku... Buvo keista gal priprast prie langu valdymo tai per viduri bet priprantama . Pakabos noretusi sportiskesnes ketesnes labiau valdomos o ne plaukionciojos savaip. Tai jei reiktu dar karta rinktis si automobili aisku imciau velgi sedana nes jis gerai atrodo bet neko pries neturiu ir universala jei seima vaikai ar saip koks stalius bet universalai ne taip kainas laiko ir jie zymiai pigesni :) Mechanas kodel ? Na mazesnes kuro sanaudos tikrai geriau begejesi iki 100 Bet po mieste uzknisa pavargsti paprasciausiai prie kamsciu spaudaliot ta sankaba metyt tuos trumpus begius ;/ Bet atsiperka jei nori sokt i prieki ar ekonomiskai vaziuot. Ziema vis uzsaldavo pakrypus pozicija begiu svirtele sunku budavo ikist 3 begi xD toks kaip gamyklinis bugas xD ir kai nusipirkau bmw business cd kad ji idet tiek ten tu plasmasiu nuimt tiek ten tu varsteliu atsukt na aisku vokiska kokybe ne japona pardyt xD hmm dar nervavo nekokybiskos vidaus plasmases kelesi i virsu ir luposi neveltui visi klijuoja tas pleveles carbona tipo ir pns . O saip visumoi jei Geras patikimas triju litru dyzelinis variklis kuris nei karto nepavede net prie didziausiu salciu del grozio tai manau grazus auto mergaiciu demesi traukia :) komforto jei koks recaro ar alecatra salonas su cd ar netgi 2 din dvd tai grazu patogu prabrangu sakyciau gale aisku vietos nera maks nedideliem 2 zmonem ar 3 vaikam xD bagazine tikrai erdvi .. Salone isdestita viskas patogiai ir aiskiai . Stabdziai paliko ispudi ilgam padarius stabdziu patikra "Veho" juokesi mechanikai kad nei viena honda ar citreon neturejo tokiu geru stabdziu xD Smagi masina ! Varikli rinkciaus tik tais 330d 185ag arba 204ag tikrai smagi trauka ir ekonomiskas. Grandine suka patikimas. Keiti filtrus oro tepalo kuro alsuoklio kas 15-20 tukstanciu jokio skirtumo ten is krastos ar is saip kokios pardatuveles ir vargo nematai pries ziema dar gerai aisku patikimas akumas ir pakaitinimo zvakes :) Kuras aisku is nestes orlen ar ten taip norml kaloneles ne is misos garazelio. Auto lygos tai ziema galines spyruokles luzta srote apie 40 lt vnt Galinio numerio apsvetimo lemputes ten nupuna laideliai keicia juosta arba tesiog prilituoja .. Buvo pareja priekinis ir galinis amortizatorius tai nupirkau sportinius dujnius nauji gavosi 500 lt visi 4 tai manau pigiai. Svirti keiciau 180 lt brangus daiktas bet pakeites pamirsi kad toks buvo. Kaladeles nuo 20 lt iki jau 220 lt reikia ziuret ka perki kad nebutu kietos . Visi filtrai iki 150 lt plus pilnai sintetinis tepalas koks geresnis apie 120 lt nes telpa drasiai 7 litrai daugoka .. Pirkti lietuvoje nevazineta. Pakelti servize ir isitikinti kad nebuvo musta nepazeistos svarbios automobilio dalys vairo kolonele asis blokeliai ir t.t nes rimti daiktai siam auto net srotose kainuoja nepadoriai daug :) Jei nupirksi caca tai ir turesi gera auto ! Ziureti ne metus o auto stovi :)
Pilnas atsiliepimas...
R.P. | 2012-07-06
e46 330d 135kw 02'
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdomumas, mazos kuro sanaudos, kokybe atitinka kaina
didele modelio kaina lyginant su kitais tu paciu metu modeliais, maziausi ratai r17, kas reikia didele padangu/ratlankiu kaina
Gan patikimas auto, ilipus i 00' focusa, pastarasis atrodo visiskai pigus auto.Auto turi placia komplektacijos gama, asmeniskai pirkatam modely nebuvo multifunkcijos,taciau buvo uzdetas multi vairas, liga buvo sutvarkyta greitai pasinaudojus internetiniu gidu pagalba kuriu yra gausu visam internete. Variklis labai patikimas, auto 10 metu ir net uzspaudus iki ribotuvo neymanoma rasti juodu dumu(jei variklis tvarkingas), melyni kartais pasirodo kai variklis yra uzspaudziamas profilaktiskai pravalant sistema kelyje, taciau neveltui dyzeliai yra vadinami "oil burner", problemu nebuta, po pirkimo buvo pakeistos tik pakaitinimo zvakes, geros buvo tk 2/6, taciau atsizvelgiant i tai jog jos buvo originalios(nekeistos nuo isvaziavimo is gamyklos) tai labai geras rezultatas, oro,kuro ir tepalo filtrai kainuoja truputi brangiau nei kitu modeliu, taciau yra verti kiekvieno cento Vaziuokles silpna vieta priekiniai sailenblokai, kiniski kainuoja ~56lt vnt, pac pirkau vokiskus uz 217lt komplektas(2vnt) ir esu labai patenkintas, taippat dazna siu auto liga yra galinio numerio apsvietimo juosta, kairiosios lemptes stikliukas iskrenta ir kontaktai nupuna ir iskrenta lempute, todet net idejus lempute apsvietimas neveikia, naudotos juostos kaina iki 50lt, taippat jei auto turi parktronikus butu neprosali juos patikrinti, ir jei ijungus atbulin pavara girdimas vientisas pypletejimas reiskia,kas vienas ar daugiau sensoriu neveikia, patikrinti galima pasukus rakteli i antra padety ir ijungus atbulini, tiesiog prieiti ir paklausyti kiekvieno sensoriaus, jei negirdimas traskejimas, tai reiskia sensorius yra blogas,o kiekvienas is 4 sensoriu gali atseiti iki 100lt Perkant ziureti galinio numerio apsvietimo juosta, pasibandyti ar nera barskejimo perjungiant pavaras ir ar priekine vaziuokles dalis neskleidzia kokiu pasaliniu garsu, taippat patikrinti magnetola, ar modelis atitinka metus(02'-05' turi perskirta ekrana, ir jei ideta senesne magnetola i naujesni auto ar atvirksciai reiskia antenos jungtis netiks ir teks pirkti perejima ar nauja magnetoja), taippat patariu tikrinti multifinkcijos veikima, neveikimas gali reiksto,jog vairas neoriginaliai priklausantis tam auto(auto buvo be multifunkcijos ,o uzdeta su), arba multifunkcijos gedima(vairu su multifunkcija kaina prasideda nuo 400lt), salonu kokybe nuo 02' yra labai gera ir devisi tik sedynes kampai prie kuriu sedant prisilieciama(nugaros soninis prilaikimas) taciau jei auto turi oros ar verstos odos salona sis susidevejimas negrecia
Pilnas atsiliepimas...
Renarde | 2012-05-31
BMW 330D 3d touring universalas mechanine
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, super valdymas, mazos kuro sanaudos, puiki trauka, apdailos kokybe, gera isvaizda, nerudyja
Siek tiek kietoka pakaba, bet uztat labai standi, jauciasi vairuojant.
Vazineju jau 2 metus, tai galiu pasakyt kad automobilis yra labai geras. Ir sportiskas ir seimyninis ir mieste pavazineti ir i zvejyba. Vietos tiek priekyje, tiek gale pakankamai daug, esu nemzao ugio tai tikrai nesiskundziu. Gale laisvai 2 zmones komfortiskai jauciasi, 3 aisku irgi telpa. Labai ekonomiskas, be galo dinamiskas, puiki trauka, puikus valdomumas. Tikrai nesigailiu kad turiu universala, daug kartu isgelbejo, o ilgis beveik nesiskiria nuo sedano. Odinis salonas labai didelis privalumas pries medziagini, ilgiau tarnauja, nes oda yra labai geros kokybes, gerai isdirbta, apdaila is geros kokybes medziagos, jokiu traskesiu ar girgzdesiu, labai gera garso izoliacija. Kebulas geros kokybes, niekur nerudyja. Tikrai rekomenduoju bet kokio plauko zmonems, kuriems reikia universalaus automobilio. Ziema puikiai valdomas del antipraslydimo kontroles. Variklis pelnes pasaulini metu apdovanojima tarp 2-3L dyzeliniu varikliu, tuo ir viskas pasakyta. Labai ekonomiskas, trasoj pakrauta pilna masina laikant 130-140km\h suvartoja tik 5.7 l\100km, mieste iki 10 tiek ziema tiek vasara. Ziema prie -30 - absoliuciai jokiu problemu uzsivesti, kadangi variklis pasizymi didele kompresija. Vokiska kokybe tikrai jauciasi, jokiu dideliu investiciju nereikalaujantis, neisrankus modelis, neturintis "ligu" "byranciu detaliu", tik tiek kad priekiniai sarnyrai silpnesne vieta, bet cia anokia problema - pakeiti visa sake uz 300lt arba restauracija 1 srnyro 60 lt ir laimingai toliau vazineji Nebutina pirkti is vokieciu ar kitur parvaryto, nes uzsienieciai ne taip saugo masinas kaip lietuviai, geriau pirkti lietuvoj, pravaziuot ir apziuret. Geriau rinktis 3 litru dyzeli, nes 2d turi pakankamai daug problemu.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2012-02-12
Bmw 330xD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiskas, stabilus, sportiskas
gal kiek kietokas, bet cia nezinau ar minusas, visgi jis sportiskas
Automobilio apibudinimui tiktu turbut 3 zodziai: Patikimas, sportiskas, nenuviliantis. su 4x4 galima sakyti isvaziuosit bet kur, na dar niekur nebuvau uzklimpes, dar ir isbandziau uzpustytus miskus utenoje. 3.0d varikliai, apie juos tik gerai. Silpniausia vieta purkstukai, tad pilkite gera kura. Visa kita veikia be priekaistu ir bent jau turint 2 metus islaidos tik ant tepalu, oro filtro, alsuoklio (seperatoriaus) filtro ir kt. smulkiu dalyku. Traukos uztenka, vazineju su automatine deze, tai noretusi truputuka daugiau jos, kaip sakant su metais ir apetitas auga :) Kuro filtras mann - ~120lt, oro mann - ~120lt, tepalo mann - ~30lt, salono mann - ~90lt, seperatoriaus bmw - ~90lt, dirzeliai iki 100lt ir pakeitimas. Priklauso kiek vaziuojat per metus, bet jei pilsit normalu tepala tai kas 20000km pilnai uzteks ji keisti. Vaziuokle: galima restauruoti (bet jei zinai pas ka), dedant originala (jau isbandziau) laiko ne ka ilgiau nei restauruota, o sumoki daug pigiau. silpnoki stabilizatoriai (lemforder - ~70lt uz viena), toliau silentblokai (~150lt uz vieneta), na cia priklauso kokia nusipirksit, jeigu bus isbelsta vaziuokle tai paliksit mazdaug 1700lt, bet cia su kokybiskom detalem, na ir vaziuosit jau tikrai ilgai. Kuro sanaudos bent manisko nuo 10-13l (visgi 4x4 ir automatas) Trumpai tariant jeigu bedu rimtu nenutinka, tai per metus 500lt eksploatacijai uztenka. Nesigilinkite i smulkmenas, jos vistiek islis. O jei nusprendete toki pirkti, tai geras pasirinkimas. Beje pries 2.0d neturiu taip pat nusistatymo, jie irgi puikus varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2011-10-24
BMW 320d 99.02
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus, patogus tiek mieste tiek trasoje savo gabaritais, puikus varyklis, autopilotas pagalba ilgoje kelioneje.
Pakaba, ir islaikymas
Automobilis tikrai neblogas, turiu su m-klases pakaba, taigi lb zemas del to jauciasi duobes. Bet jai pakaba aukstesne tikrai visai malonus. Del pakabos teks tureti siokiu tokiu problemu ypac iki 2001 metu leidimo, nes tik tuomet istaise daugeli kalaidu, kurios buvo nuo 98 metu. Kas liecia varikli kolkas jokiu bedu nebuvo. Traukia gan gerai, tik begiai lb ilgi truksta 6 begio nes 70 jau galima jungti 5 begi. Taipogi sis automobilis daznas su odiniu salonu taigi ieskokite jai patnka nesunkiai rasite. Autopilotas palengvina darba greitkelyje. Originali sistema pradeda geriau skambeti idejus cd grotuva originalu arba ne. Jei surasite Haman sistema praneskite kiap skamba. Traukia gerai, nedarykit jokiu chip nes greit pareis turbina ir kiti mazgai. Kuro sanaudos 4,8 trasoje mieste daugiau :D ziurint kaip vaziuoji. vidurkis pravaziavus 15000 km pas mane 6,8. Silpna pakaba Jei varyklis purtosi uzvedant ir gesinant reiks keisti varyklio pagalves. Kuro siurblys silpnas Tepalo daviklis daznai genda. Taipogi stabilizatoriai problematiski Ziurekite ar nebuvo dauztas. Pirkite tik po 2001 metu taip gan sutaupysite ant islaikymo. stebekite ar ant salto nieks bake netraska, ar variklis uzsiveda ir gesta lygiai - ta prasme nesikrato. Lietuvai siulyciau aukstesne pakaba. Kilometrazo neziurekite visi ir taip prasukti. kai varyklis isyla laiko apsukas ties 0,8-0,9. patikrinkite kondicionieriu - ijunkite ir iseikite prie desines priekines lempos ir paklausykite ar nieks neloja :) suprasyte apie ka kalbu. Daznai nesandarus kondicionieriai. Jei stringa centrinis reiks perlytuoti rele. Pries pirkdami atsiseskite ant 2 priekiniu kedziu, nes gali isokti air bag klaida atsisedus antkeleivio. patikrinkite ar visi langai veikia nes jai ne varikliukas kainuoja su darbais 250 lt :D paciam teko tai daryt. patikrinkite visus mygtukus. bagazineje kaireje puseje turi buti stalciai arba nav ir cd. iki 2001 metu visi laidai senesni turekite omenyje kad nuo 2001 eis nauji ISO sujungimai ir laidai taigi norint ideti naujasne navigacija reiks keisti visa pravodke :), taipogi ivertinkite vairo stovi, jie kainuoja nuo 800 lt. Spresti jums. Nepagailekite imkite geru komplektaciju bus daug fainiau ir patogiau.
Pilnas atsiliepimas...
Romka | 2010-12-19
bmw 323l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gana gerai atrodo
na tik išvaizda gal ir gerai
na masina turi viena gera pliusa pats kėbulas gana gerai atrodo bet man ji nepatiko gana kietoka pakaba ir vidus ju tikrai nieko vertas. na savo laikais gal ir buvo geras automobilis dabar tikrai nieko gero važiuokle dažnai reik tvarkyti gal ir nebrangu bet vis teik kainuoja variklis gana prastas jai perkaitinsi na skaityk kad gali nauja pirkti nes pigiau nei tvarkyti turėjau kelis bmw su kurais teko treti daug problemų ir tik del varikliu na sau nepirkčiau tikrai uz tokia kaina yra ka pasirinkti na geriau nepirkti
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2010-09-07
Bmw 3.18 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodo , dizainas isores grazus
vidaus dizainas nesikeicia nuo 1985 metu ,o tai yra blogai nes reikia keisti kazka
Automobilis manes nesuzavejo nei salonas nei motoras ypatingas kitaip sakant motoro darbas primena feno garsa, vidaus apdaila kiek geresne negu senesiu bmw 3 klases pirkau ji del to kad pigiai buvo parduodamas ir kiek aplamdytas salone vietos yra tikrai mazai , bmw 3 klases dizainas isores yra tikrai neblogas isvaizda galbut dauguma ir traukia. Variklis lieudyje vadinamas 1.8 bet istikruju yra 1.9 benzinas traukos kaip tokiam bmw uztenka kuro sanaudos mieste 10.3 uzmiestyje 7 litrai apie variklio blogybes daug nieko negaliu paskyt nes pas mane tik pro tarpine leisdavo truputi tepala , ant kelio stovi tikrai gerai nepalyginsi su audi ar wv na apie nuvertejima galiu pasakyti kad bmw 3 tikrai kaip 98 metu naujesnio modelio 3 bmw kaina nuverteja tikrai pamazu lyginant bmw 5 su bmw 3 kainos skirtumas yra didelis nors tik 2 metu skirtumas. Perkanciam patarciau pirmiausia labai pasidomet apie si automobili aprasyma buvo cia tik 1.8 motoro . bet 2.0dyzelis 2.5 -2.8 -3.0xdrive 3.0 dyzelis islaikymas skiriasi
Pilnas atsiliepimas...
Veiksmas | 2010-04-09
BMW 330ci
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai valdomas, galingas,
Dideles kuro sanaudos
Smagus, kakankamai galingas automobilis, Kuro sanaudos mieste 12-14L/100KM uzmiesy vaziuojant iki 120km/h 8L/100KM
Pilnas atsiliepimas...
Artis | 2010-03-02
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekomiškas, gera trauka, prabangus salonas (odinis, medžio apdaila, kruizo kontrolė, multivairas ir t.t).
minimum R17 (330d), todėl žiemiai ratai brangiai kainavo. Kol kas per 15k km nieko blogo, tik gal kietoka pakaba, bet juk R17, tai viskas norma.
BMW e46 330d touring 2000 m 330d Ekplotacija vidutiniška,kaip ir visų apynaujų auto nėra labai pigi. Per 8 mėnesius keičiau tik filtrus, tepalus ir kitus eksplotacinius elementus. Tiesa kai pirkau auto jis buvo gerai patikrintas servisuose (ir Krastoj) ir trūkumų nebuvo. Taip kad nuvažiavus 15k km nebyra kol kas. Ekonomiškas, mieste važinėjant - iki 8l/100 km. užmiestyje iki 6l/100km. Reikia patikrinti bent jau poroj servizų pries perkant, kad nusipirkti "gyvą" variklį su nebyrančia pakaba, nes kitų atveju reiks nemažai investuoti. Pilti tik gerus tepalus ir negailėti pinigų originaliom detalėms ir filtrams.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt