Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Padidinta interjro erdvė
- Galimos keturių varomų ratų versijos
TRŪKUMAI
- Prastos kokybės interjeras
- Nedinamiškas išorės dizainas
"2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu"
BMW E90 3 serijos modelis yra jau penktos kartos trečiukas ir gaminamas su sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tik pristatytas automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje. E90 stilius yra visiškai naujas – įdomus dizainas, nauji varikliai, nauja transmisija, interjeras, pakaba ir daug naujų technologijų. E90 kabrioletas taip pat yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu. Be to E90 modelyje vėl sugrįžo turbo varikliai, šįkart siekiantys 300 AG galią ir 410 Nm sukimo momentą. E90 sedanas yra 49 mm ilgesnis, 78 mm platesnis ir 9 mm aukštesnis negu jo pirmtakas E46. Kadangi pailgėjo ir tarpuratis, automobilis siūlo daugiau vietos keleivių kojoms ir galvoms – tai sritis, kurioje senesnės kartos 3 serija buvo stipriai kritikuojama. Automobilio mazguose plačiai naudojamas aliuminis tam, kad svoris būtų kuo mažesnis. 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų BMW E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos "Xdrive". Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tik pristatytas E90 automobilis iškart tapo geriausiai parduodamu BMW automobiliu visame pasaulyje.
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
Tai geriausiai parduodamas nedidelis prabangus automobilis JAV ir Kanadoje.
E90 kabrioletas yra pirmas BMW modelis su kietu sulankstomu stogu.
Žurnalas “Car and Driver” 3 serijos BMW įtraukė į geriausių dešimtuką 16-ąjį kartą per paskutinius 24 metus!
Šis automobilis kovojo su geriausiais BTCC ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina B3 ir D3 modeliai:
Šis automobilis pelnė eilę įvairiausių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
- 2006 metais 46 tarptautinių žurnalistų E90 modelis buvo išrinktas Pasaulio Metų Automobiliu dėl puikaus balanso tarp dinamikos ir praktiškumo, tarp stiliaus ir solidumo, taip pat dėl puikių dyzelinių variklių ir visų varomųjų ratų sistemos.
- Metų dyzelinis automobilis (žurnalas “The Diesel Driver”) 2011 m.
- 2005 ir 2006 metais Japonijoje išrinktas geriausiu importuojamu automobiliu.
- Geriausias metų automobilis (žurnalas “What Car?”) 2006 m.
- Geriausias kompaktiškas prabangus automobilis (žurnalas “What Car?”) 2010 m.
2018-01-29 |
BMW E92 330D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekoniska. Grazus dizainas, bei interjeras, labai patikimi varikliai ir vaziuokle, stabilumas
Garso izoliacija, vaziuojant greitai svilpia pro langus, kieta vaziuokle, 4 sedimos vietos, nelbai graziai perjungia pirmas pavaras
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis gerai traukia, padarius Chip tuning su sankaba neturejau kokiu problemu ( nuo 170kw iki 217kw ), ekonomiskas, grazi isore bei vidus, kokybiskos medziagos, nenuobodus automobilis, nesenstantis modelis, pigus islaikymas, nuvaziavus 90.000km pakeiciau tik generatoriu ir minuso laida del “inteligence battery sensor” , kainavo 150€ uz abu vokietijoje, daugiau niekada neturejau problemu, keiciau tik tepalus ir filtrus, esu nustebes bei labai patenkintas sio automobilio patikimumu. Rytai neteko niekada nerimauti ar automobilis uzsives ar ne, ko negaleciau pasakyti apie savo merginos E60, kuris genda i menesi bent karta. :) Minusai butu tokie, kad sportine vaziuokle su R19 ratais jau per daug kieta, lyg be amortizatoriu, navigacijos ekranas kaskart uzvedus prigesta ir palengva uz poros sekundziu vel veikia, bet tai daugelio ju problema. Taip pat 4 vietos yra ne prie automobiliu pliusu , bagazine normali atlenkus abi sedynes parsiveziau 2,5m stalvirsy 60cm plocio, bet gale sedint gana kieta vaziuoti, ilipti nera patogu, nes coupe. :) Nuvertejimas labai mazas, vertas demesio, asmeniskai rekomenduociau ieskantiems kazko panasaus, esu patenkintas. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis