Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Alvydas | 2011-11-23 |
Puikus kokybės ir kainos santikis. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vairavimo malonumas, praktiškas, patogus, kokybiškai surinktas, nerudyja, geras galios ir ekonomiškumo santikis.
Kiek brangokos originalios detalės.
|
Bendras automobilio aprašas |
Jau 5 metai važinėju su bmw e39 touring 525 d Su šiuo automobiliu pravažiavau 280 000 km. Dabar automobilio rida 418 000 km. Automobilis labai patikimas, patogus ir ekonomiškas.Neturi jokių ligų, viskas veikia nepriekaištingai. Stabilimo , antiprabuksavimo ir ABS sistemos yra puikiai suderintos, žiemą tai labai padeda. Pniaumatinė galinė pakaba kiek kietoka, bet pastovus automobilio aukščio palaikymas tai kompensuoja. beto pas mane R-17 ratai,bei žemo profilio padangos tai kietumui tai pat itakoja. Auto labai stabilus, paklusnus ir nuspėjamas, Nepriekaišitingi stabdžiai ir informativus vairo mechanizmas. Garso izoliacija puiki. tiek salone tiek išoriai variklio beveik negirdėti. Esu važinėjas visiškai naujais ir senais automobiliais, bet šis tikrai prigyjo šeimoja. Jai esate aktivaus vairavimo būdo bei tenka važinėti su šeima tai šis automobilis kaip tik jums. |
Variklis |
2,5 D tai toks pat 3,0 litrų variklis tik su mažiau kilovatų. 163 arkliai. jų tikrai pakanka šiam automobiliui. Jai kam per mažai galima nesunkiai pakelti iki 210 arklių. Kūro sanaudos nuo 5,5 iki 9 litrų su 5 pavarų mech. dėže. Variklis dirba labai tyliai , yra lankstus ir dinamiškas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija nėra l. pigi bet tikrai ir nebrangiausia. Tepalai , filtrai , padangos , stabdžių trinkelės kaip ir kitų automobilių. Kiek brangesnis pakabos remontas.PVZ. 4 galiniai salinblokai apie 900 litų su pakeitimu. Galinės oro pagalvės po 520 litų( Galima pirkti dėvėtas po 200 Lt.) Nuvertėjimas: per 5 metus 50 % Dabar jau yra pigių detalių tiek naujų tiek dėvėtų. |
Patarimai perkančiajam |
Ieškoti vakaruose su nedidele rida , Tinkamai eksplotuotą. Na o jai teks pikrti LT tai nepagailėkit gerai diagnostikai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis