Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Brangus išlaikymas
- Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
- Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.
E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
Patalpino: Sarunas | 2013-06-29 |
Bmw 530D ir 530dA 142kw (nuo 2001m.) |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas automobilis
Smulkme
|
Bendras automobilio aprašas |
Labai gera garso izoliacija, o jei dar dvigubi langai, tai kai pirma kart isedi net keista buna nuo tylos. Komfortines sedynes vienos is patogiausiu nes turi atrodo 12 padeciu. Pati panele ir visas interjeras tikrai geros kokybes, retai kas barska ar braska. Saunus privalumai tokie kaip uztamsejantys isores veidrodeliai, del kuriu neakina gale automobiliai ypac vaziuojant nakti, masazines sedynes ilgai distancijai iveikti arba sildomas vairas, kad ziema nereiktu pirstiniu. |
Variklis |
3.0d variklis 142kw mano nuomone labiau tinka uz miesto nei mieste. Variklis turi daug jegos, bet man pasirode kad greitam palakstymui po miesta staigiai issokt sankryzoje geriau 1.9tdi, nes kai uzsusi 3.0d tai jis siek tiek pamasto ir soka po to jau visa jega. Kelyje sitas variklis nerealus, net vaziuojant netoli 200km/h ir uzmynus iki dugno pedala jauciasi toks malonus rovimas i prieki. Pats variklis yra tikrai geras, kazkokiu per daug problemu nekeliantis, purkstukai pigus, gerai laiko siluma, kas gerai ziema, ir greitai ikaista ik 90 vos kartais atrodo isvaziavus is kiemo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Surasysiu kuro sanaudu vidurkius isdegintus pilnus bakus (vaziavimo stilius vidutinis). Kuro sanaudos 1-2 bakai ziema, kiti silti orai. 530D 1bakas: 8.5l/100km 2bakas: 8.2l/100km 3bakas: 7.9/100km 4bakas: 8l/100km 5bakas: 9.8/100km 530dA 1bakas: 9.2/100km Einamiausios detales ir eksplotacines medziagos. Daznai naujai nupirktas automobilis turi besibaigiancia variklio pagalve: Jos kainos svyruoja nuo 200-300lt uz vnt. Jos yra 2. Keiciant galite pasikeisti greiciu dezes pagalves kurios irgi yra dvi tik kainuoja ~20lt vnt. Jei variklis dirba netolygiai vienas is variantu purkstukai, ju restouravimas kainuoja nuo 150-300lt (300lt jei reikia keist antgali). Tai tikrai labai nedidele kaina uz purkstukus lyginant su kitos markes automobiliais. Kardano mova ~230lt, jeigu automobilis skaudziai pajuda is vietos. Stabdziu kaladeles normaios firmos ~100lt Sarnyrai restouruojasi pigiai, bet ir pirkimas nera labai skaudus. Turbinos restauravimas (visu daliu keitimas): 1150lt Termostatas kainuoja ~130lt, termomova srotuose ~70lt Touringo galine oro pagalve originali 600lt, srotuose ~200-300lt Variklio blokas 1000-2000lt Tepalai su tepalo filtru iseina apie ~200lt, keitimas turi but ne daugiau 15tkm. Taip pat nepamirsti reikia jog yra toks dalykas kaip turbinos filtras kitaip vadinamas karterio alsuokis jo kaina originalaus 70-90lt. Oro filtras kainuos ~90lt. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 71)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis