Markės
202 iš 1917
BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004
585Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 85
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas
  • Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.

Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:



2019-01-12
BMW 530i e39 mechanas 2003m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Grazus, galingas, puiki surinkimo kokybe, nepaisant keleto niuansu patikimas variklis
Iprastai audio sistema, kas be ko, situ modeliu kaina
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 11,0
Bendras automobilio aprašas
Vairuoju si modeli kiek daugiau nei puse metu, tai kol kas esu labai patenkintas. Variklis tikrai dinamiskas, galios tokiai masei tikrai pakanka, dirba labai svelniai, salone jo beveik nesigirdi iki paspaudi gaza, + mechanine pavaru deze suteikia dar daugiau malonumo, bet cia kas kam labiau patinka. Ant kelio stovi kaip ikaltas deka m-tech vaziuokles, uz tai prarandama kazkiek konforto, labiau jauciasi kelio nelygumai, bet prie to galima priprasti. Garso izoliacija tikrai gera kaip tokiu metu masinai, vaziuojant uzmiestyje neisuzia galvos. Kadangi i masina sumontuota duju iranga, tai vazinet gaunasi pigiau nei su 3.0d. Vasara vidurkis gaunasi 11-13l, ziema daugiau 15l nera buve. Kas liecia isvaizda, butent maniskis yra su ///M apdaila, kaip jau minejau su m-tech vaziuokle del ko masina yra zemesne, kebulo spalva carbonschwarz metalic (carbon black) kuria buvo dazomi tik M5 modeliai, bei sitos spalvos opcija buvo individual variantams. Viduj ryzos spalvos recaro sedynes, juodos lubos bei kilimai, m pastorintas multifunkcinis vairas, didysis TV, navigacija ir pns, todel salonas atrodo gan solidziai, jame sedet patogu ir jauku. Matosi kad medziagos parinktos kokybikos, todel po siai dienai viskas issilaike puikiai. Audio sistema sitos masinos (nekalbu apie DSP, Hi-Fi) groja vidutiniskai, labai truksta zemu dazniu, ko nepasakysi apie aukstus daznius. Variantai arba det i bagazine bosavyka, arba susidet galingesnes koloneles ko daznai nepakanka, reik jungti stiprintuvus ir pns, kas kainuoja nemazai pinigu ir laiko. Didziausias minusas yra sio modelio kaina, ypac jei pilna pribombasu kaip ///M apdaila ir pns pagal VIN koda. Kainos ju eina +- nuo 3000 euru (su salyga jei tvarkingas, pavarge parsiduoda pigiau), o visi sitie pribombasai kaina dar labiau ispucia.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Realiai kas liecia variklio eksploatacija, tai kaip bus priziurimas taip ir vaziuos. Tepalus geriausia keisti kas 7000-10000km jei vazinejama daugiausia mieste. I varikli pilasi tik pilnai sintetiniai tepalai 5w-30 arba 5w-40, pilasi 6,5l gal ciut ciut daugiau. Pats naudoju 5w-40 (brand'a rinkites pagal kisene). Viena didziausiu situ varikliu ligu yra tepalo separatorius, kuri as asmeniskai skaitau inzinieriu fail'u, nes kai jie pareina, per ji variklis pradeda stipriai ryti tepala. Dazniausiai ji pakeitus tepalu deginimas baigiasi. Dar pasitaiko problemu su nesandaria isiurbumo sistema del pasenusiu tarpiniu, is senumo sutrukinejusios oro isiurbino zarnos, alsuoklio zarnu ir pns, del ko variklis pradeda netolygiai dirbti. Taip pat buna kad VANOS'ai pradeda barsketi, DISA voztuvas esantis ant isiurbimo kolektoriaus isklera. Bet sitie dalykai gan nesunkiai sutvarkomi. Kaip ir kitoms masinoms reikia keisti ir kitus eksploatacinius skyscius (stabdziu skystis, vairo stiprintuvo skystis atf dextron III) tada problemu nekils. Vaziuokle pakankamai kantri, del jos nusiskundimu kol kas nera. Aisku ji nera pigi. Nuvertejimas? Manau visi zino kas darosi su e39 kainomis, neveltui atsirado #slyvacoin :D
Patarimai perkančiajam
Kaip ir visas masinas, prie perkant nuvazuokit i servisa priespirkiminei patikrai, reikia atkreipti demesi ar variklis bei pavaru deze nera apsitepalave, ar galine dugno dalis nera stipriai pazeista korozijos, galiniai slenksciu kampaine isimtis. Jei savininkas nesutinka vaziuot i servisa, geriau apeikit, nes sie modeliai labai megstami pirikupu. Butinai atkreipkit demesi i tepalo lygi variklyje, nes jei jo truksta, tai daug sansu kad ryja tepalus. Ta galima pamatyti pabraukus pirstu per duslintuvo vidu. Jei pirstas pasidaro visiskai juodas (kaip nuo dyzelio suodziu), tai ten greiciausiai bus tepalo suodziai. O jei vos vos keli juoduliai lieka ant pirsto, tad variklis problemu su tepalo vartojimu neturi. Separatoriu galima patikrinti ant uzkurto variklio atsukant tepalo uzpylimo dangti. Jei atsisuka ir nusiima lengvai, tad separatorius bus geras. Jei patys remontuojat savo masinas, tai yra didziulis pliusas.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt