Markės
203 iš 1918
BMW 5 klasė, (E39) 1995 - 2004
585Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.07% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 85
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus klasikinis, idealių proporcijų dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Gerai valdomas
TRŪKUMAI
  • Brangus išlaikymas
  • Maža universalo bagažinė palyginus su konkurentais
  • Kai kurie mygtukai linkę greitai susidėvėti
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias visų laikų BMW. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Šis modelis gamintas sedano ir universalo kėbulais buvo labai panašus į didesnįjį E38 7 serijos modelį. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. BMW E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis šio monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas net 40 %, o pati platforma yra tokia tvirta, kad net sekantis E60 modelis netapo standesnis už šį. Kad automobilio svoris nepadidėtų labai daug, pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis nebuvo pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – nesenstančio dizaino, puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus.

Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:



Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 10 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
2020-08-10
BMW e39 523i 125 kw sedanas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, saugos sistemos, interjero kokybė, tikslus valdymas, išvaizdus, galingas.
Rūdys ant bagažinės ir po slenksčiais.
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
Tai va, nusipirkau ir aš legendinį BMW automobilį, liaudyje žinomą kaip "slyva". Jau vairuoju antrus metus. Mano BMW yra 1999 m galo, pre-lci, dviejų vanusų su 6 cilindrų varikliu. Įdėta Prins LPG dujų sistema. Odinis juodas salonas, black piano apdaila, CCFL angel eyes, M multifunkcinis vairas, autopilotas, android multimedija su galinio vaizdo kamera, klimato kontrolė, šildomos sėdynės, stoglangis, visi 4 el. langai ir t.t. Automobilio komplektacija vidutiniška. Daugelis sako, jog tai geriausias BMW automobilis visame pasaulyje. Ir tai yra tiesa. Automobilis yra nesenstančios išvaizdos, patrauklus. 6 cilindrų eilėje varikliai yra tiesiog vokiečių sukurtas šedevras. Jie puikūs ir patikimi. Verta paminėti ir komfortą bei interjerą. Kaip tokių metų automobiliui tai yra tiesiog tobula. Mano 523i modelis dirba labai tyliai. Kartais stovint sankryžoje atrodo, jog esu "užgesęs". Vokietijoje įdėjau naują ir labai brangią dujų sistemą, todėl variklis su jomis dirba idealiai ir sklandžiai, galia išlikusi tokia pati. Iki 200 km/h bėgėjasi tiek dujomis, tiek benzinu. Variklis labai gyvas. Automobilis labai ekonomiškas, ryja ~10l dujų į 100 km. Su mažiau nei 5 eurais nuvažiuoju 100 km. Važiuojant didesnius atstumus su dujomis, ekonomika ir pinigų sutaupymas yra žymiai akivaizdesnis. Važiuoja labai minkštai. Pas mane sudėta m-tech važiuoklė, todėl automobilis ant kelio stovi standžiai, yra žemesnis. Vairas nėra nei lengvas, nei sunkus, todėl malonu ji sukinėti ir jausti tai, kad kontroliuoji kiekvieną automobilio centimetrą. Automobilio sukibimo kontrolė veikia užtikrintai ir tvarkingai, labai praverčia važiuojant žiemos keliais. Žiemą geriau jos neišjungti, patikėkit :D Automobilio eksploatacija yra brangi, daug pakabos elementų, aliuminė važiuoklė ir t.t. Garso aparatūra vidutiniška, trūksta šiek tiek žemų. Šiame modelyje yra variklio grandinė. Remontas/priežiūra Variklio ir važiuoklės remontai yra brangūs. Patarčiau nepirkti pigių dalių, nes jos yra nekokybiškos. Kas metus keičiu visus filtrus, dujų taip pat. Alyvą pilu Castrol, tepalo neėda. Kartais tenka ir važiuoklę paremontuoti, ir stabdžių sistemą, ar šiaip atlikti eilinius smulkius remontus. Teko ir smulkias rūdeles ant bagažinės sutvarkyti. Automobilis išsilaikęs labai gerai. Po apačios nėra nė vienos rūdies. Didelių problemų neturėjau, nes automobilio neapleidau ir jį prižiūrėjau, pinigų negailėjau. E39 pagrindinės bėdos: Būna, jog užsineša DISA, gazo sklendės ar ICV. Tada užtenka pravalyti ir vėl į trasą. Taip pat būna, jog iš senumo sutrūkinėja žarnos, einančios nuo oro filtro, tada automobilis gaudo pašalinį orą, nedirba. Iš senumo trūkinėja išsiplėtimo bakeliai, aušinimo žarna esanti po kolektoriumi. Būna, jog nebepučia ventiliatorius arba pučia, bet nereaguoja. Tada reikia pasikeisti ežį. Šiaip labai didelių problemų neturėtų kilti, tik tokios smulkmenos nebent. Jeigu nusipirksit slyvą su gyvu varikliu, tai apsieisit be didesnių remontų. Patarimai prieš perkant: Prieš perkant pažiūrėkit ar aušinimo šlangų nepučia - išvengsit brangaus remonto. Įsėdę užkurkit automobilį ir leiskit varikliui įšilti iki darbinės temperatūros, stebėkit ar nepučia šlangų. Tada agresyviau pavažinėkit ir leiskit automobiliui gerai "įšilti". Tada patikrinkite ar nėra aušinimo šlangos kietos. Šlangos turi būti minkštos, įspaudžiamos. Kažkur po 30 min slėgio aušinimo šlangose neturėtų būti likę, o atsukant antifrizo bakelio kamštį neturi girdėtis šnypštimas ir neturi bėgti antifrizas per viršų. Ant šalto variklio patikrinkit visus skysčius, atsukit tepalo įpilimo dangtelį ir pažiūrėkit ar nėra ten košės. Ten turi būti švaru! Pažiūrėkt ar kondicionierius veikia, ar nemeta balto/mėlyno dūmo, ar nėra pašalinių garsų ir t.t. Jei yra galimybė, užsukit į servisą, kad pažiūrėtų važiuoklę. Nusipirkę tvarkingą automobilį džiaugsitės komfortu ir vairavimo malonumu. Rekomenduoju dairytis tik į benzininius variklius. Turėkite omenyje tai, jog eksploatacija bus brangi. Netaupykite pinigų automobilio priežiūrai, detalėms ir jis tarnaus jums ilgai. Ir saugokit stoteles :D
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt