Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus interjeras
- Išskirtinis išorės dizainas
- Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
- Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
- iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.
Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.
Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.
Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:
Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:
Patalpino: Dimas | 2014-12-14 |
Pastebėjimai apie BMW E61 2004m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, patogus.Geras salonas.
žema važiuoklė- visur kliuva, daug gedimu.
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 15,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
tai va , nupirkau automobili prieš 3 metus, toks neblogas pasirodė su idealiu salonu , lyg užlaikytas, nebrangus 29000lt.Variklis dirbo idealiai automatas irgi. Nupirkau. Pravažiavau kelis tūkstančius km. ,atejo žiema..pradejo sunkiai sukt starteri, pakeičiau akuma (500lt), nepadejo, pasirodo starteris kaltas, suremontavo- pasitaisė.(70lt). Šalčiai paspaudė, starteri suko bet sunkiai vedesi, pakeitė žvakes (taip rodė kompas) 6 vnt.(350lt.) ,nieko nepadėjo.Pasirodo pakaitinimo rėlė kalta.(šito kompai nerodo)Pakeitė rėlę viskas tvarkoje.Pasirodo vėliau išsiaiškinau kad tų relių keist nereikia.. jas galima lengvai susiremontuot namie su lituokliu. IŠARDYKIT JĄ IR SUPRASIT.kainos rėlių oho..400lt. TOLIAU.. Žiemą sunkiai šyla salonas, temperatūros matuoklio aušinimo skysčio nera (absurdas) , per kompa tik galima pažiūrėt ,bet labai sudėtinga Prie spidometro per ta mažiuka.Reikia keist du termostatus, o tai kainuoja.500lt Toliau..pravažiavus dar kelis tūkstančius nusprogo turbina.(1600lt.) Tiesa sutvarkė greit ir kol kas normaliai viskas.Pravažiavus dar kelis tūkstančius sugedo vairo kolonėlė, suremontavo-restauravo..1600lt. Toliau ..Nebeveikė centrinis užraktas ir sukiai dirbo galinis valytuvas,Pasirodo lužinėja laidų žgutai kur eina i galini dangti (universalas) Remontas minimum 300 lt.Toliau.. nusprogo sėdynės svorio daviklis , rodo kad diržas neprisegtas nors yra prisegtas..Vėl remontas. 80 lt.Toliau ... galinės važiuoklės remontas , apie 450 lt. (orinė galinė pakaba). Toliau.. genda galiniai parktronikai.. nebetvarkau, užkniso.. Toliau.. sugedo rėlė kuri valdo kuro siurblį , nebesivedė..Ji nelabai brangi , bet kol radom gedima..Dabar nustojo veikt autopilotas..Maždaug žinau kur slypi gedimas bet tingiu remontuot.. Visi šie gedimai išlindo nuvažiavus 60 tūkst. km. |
Variklis |
Variklis traukia tikrai gerai 160kw , automatas dirba idealiai. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Mano išvardinti gedimai pasitaikė beveik visiems kurie važinėja su tokiais BMW, tik kiti kažkodėl tyli..Tie gedimai prasideda net mašinoms kurios nuvažiavo tik 60-80 tūkst. orginalios ridos.Mano apie 250 tūkst. Didžiausia bėda pas bmw -vairo kolonėlė ir elektra. Manau todėl ir kainuoja nedaug litų, kad problematiškos..Servisu džiaugsmas .. |
Patarimai perkančiajam |
Važiuokit su išsirinktu automobiliu i firmini servisą , tegu pakrato. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 119)
BMW 5 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis