Markės
203 iš 1918
BMW 5 klasė, (E60/E61) 2003 - 2010
559Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 59
26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 68% Ne 32%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus interjeras
  • Išskirtinis išorės dizainas
  • Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
  • iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino automobilis suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino. Priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano ir neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas buvo vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. BMW 5 serija buvo gaminama su visa eile variklių - ypač populiarūs buvo puikūs dyzeliniai varikliai suteikiantys didelį sukimo momentą ir neprastą ekonomiją. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais. iDrive pagalba gali būti valdomos visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą "Xdrive", nuostabios valdymo savybės, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Žinoma buvo gaminami Alpina modeliai:



E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

Buvo gaminama prailginto kėbulo versija:



Tokį BMW vairavo dainininkė Pink:



Lankytojo
reitingas
3.2

Atsiliepimai įvertinti 34 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Ronas | 2020-03-24
BMW E60 530D mech. 160kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Geri varikliai, trauka (galia), komfortas, daug vietos, išvaizda, kokybiškos salono detalės, manevringas kelyje ir aikštelėje
Klaidos skydelyje,
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
2003 m. pab. gamybos BMW E60 eksploatavau nuo 2015m. 5 metus. Patiko E60 kėbulo išvaizda, kuri manau tinka ir jauno ir vyresnio amžiaus vairuotojams. Automobilis patiko daug kuo, kuro sąnaudos mažos, t.y. mieste mašinos kompiuteris rodė 6-9-7.5 l/100km. Tai realiai net ir + 1 l. galimai paklaidai ištaisyti pridėjus, kuros sąnaudos mieste neviršija +-8.0-8.5 l. Turint omenyje 3.0 l. 160kw variklį - tai labai mažai. Trauka puiki, "arkliai" savo darbą puikiai atliko. Salone vietos daug tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Lubos, dėl žemų sėdynių, taip pat atrodė aukštos sėdint viduje ir aukščio niekada netrūko. Vairuotojui labai patogu pasiekti visus panelės mygtukus, BMW puikiai atliko jų išdėstymą šiame modelyje. Bagažinė erdvi, gylį padidinti galima nulenkiant sėdynes. ISOFIX yra. Sėdynės su atmintimi buvo didelis pliusas, nes įsimena iki 2 vairuotojų asmeninius vairo, veidrodėlių, sėdynių padėties nustatymus, todėl atsisėdus ir paspaudus vieną mygtuką, viskos minėtos dalys susireaguliuodavo pagal nustatymus. Automatinis kritulių jutiklis veikė, bet kaip ir kituose automobiliuose neretai trūko tikslumo, nevisada tinkamai suprasdavo, kiek intensyviai valyti ir apskritai ar valyti/nevalyti. Šildomos sėdynės keleivio pusėje veikė puikiai, vairuotojo pusėje atlošo šonuose, kur matyt yra kažkokie laidų junginiai, šildė per stipriai nepriklausomai nuo nustatytos šildymo temperatūros. Ir apskritai skelbimuose teko matyt šių BMW su būtent tose vietose pradegusiomis (nedidelės išdegusios skylutės) vietomis. kondicionierius, ir pati ventiliacija veikė tinkamai. El. liukas, kai būdavo atidarytas, važiuojant akmenuotu keliu girgždėdavo, nes liuko keramikinės dalys liesdavosi su stiklu. Jei būtų labai erzinę stvarkyti nebūtų buvus problema. Pats variklis funkcionavo gerai, tepalų nedegino, niekad neteko pildyt, tik keisdavau kas 10-15k. Trūko puodelių laikiklių, nes mano komplektacijoje priekyje jų nebuvo todėl geriant degalinės kavą ar pasidėti termoso nebuvo kur. Bet aliexpress siūlo įvairių dėklų, galima rast kažką tinkamo kaip alternatyvai. Mechaninė 6 pavarų dežė veikė sklandžiai. Lempos buvo ne Xenon/BiXenon, paprastos, bet apšviesdavo kelią pakankamai gerai. BMW labai manevringas aikštelėje, dėl didelio ratų pasisukimo spindulio ir įjungus atbulinė pavarą pasikreipiančio žemyn keleivio pusės veidrodėlio, kuris leidžia palengvinti parkavimąsi.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirktas už 24 000 lt., po 5 metų parduotas už 3600 eur. Vadinasi nuvertėjimas 3,4 k per 5 metus. Rida buvo virš 400k. kai pardaviau. Buvo parduotas su keliais kėbulo pažeidimais ir pan, kitu atveju būtų vertas tikrai virš 4k, todėl nuvertėjimas būtų 2.5-3 k. Didžiausias ir brangiausias atliktas remontas kai buvo keista vandens pompa su visais įtempėjais iki 400 eur. Visa kita pavadinčiau nebrangiu remontu. Buvo nulūžę bagažinės atidarymo laidai dėl bagažinės atidarinėjimo metu lankstomų laidų, nemažai kartų teko daryti diagnostiką ir taisyti/trinti išmestas klaidas, bet jos buvo paprastos, nesusijusios su varikliu, įpurškimu ir pan. Reikėjo keisti akumuliatorių į gelinį, kadangi dėl silpno akumuliatoriaus pradėjo atsirasti paildomų problemų su vairo stiprintuvu, aktyvia važiuokle ir negalėjimu pasiklausyti muzikos išjungtu varikliu. Teko keisti oro srauto matuoklę, kadagi pastebėjau, kad po kelių metų eksploatavimo gerokai sumažėjo trauka. Pakeitus visa trauka vėl atsirado ir problemų su tuo daugiau nebuvo. Pakeitus stabdžių kaladėles teko diagnostikos būdu "pririšti" naują daviklį, nes skydelyje metė klaidą, kad reikia keisti stabdžių kaladėles, nors jos buvo naujai pakeistos su pačiu davikliu. Po kurio laiko kiek pradėjo rūdyti 2-ų durelių apačia, kadangi po jomis slenkstis dažnai po plovimo pilnai neišvalomas nenusausinamas, ir spėčiau rūdyti pradėjo būtent dėl to. Pačia važiuoklę nori nenori bent kartą į metus reikėjo remontuoti, nors turiu pažystamų su būtent tokiu modeliu, kurie remontuodavo važiuoklę tike prieš technikines. Taigi matyt viskas priklausė nuo sudėtų į važiuoklę dalių kokybės.
Patarimai perkančiajam
Daryti diagnostiką, nes auto turi daug elektronikos, tiek, kad jos patikrinti paprastos apžiūros metu neįmanoma. Diagnostika parodys ne tik elektronines problemas, jei tokių bus, bet pvz. ir purkštukų būklę. Išgraviruoti veidrodėlius (fotochromionius), nes jie vis dar nuiminėjami, ir beabejo turėti omenyje, kad M apdaila taip pat kelią ilgapirščių susidomėjimą. Variklio patikra standartinė, atsukus dangtelį patikrinti jo vidinę pusę, alyvos kiekį, aušinimo skysčio spalvą, pažiūrėti ar variklis nėra apibėgęs. Patikrinti rūdis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt