Markės
215 iš 1912
BMW 7 klasė, (E38) 1994 - 2001
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 26
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
BMW 7 serija yra aukščiausios klasės prestižinis BMW automobilis gaminamas standartiniu arba prailgintu sedano kėbulu. E38 modeliai buvo siūlomi arba su penkių greičių automatine pavarų dėže arba su mechanine pavarų dėže. Automobilis pasižymėjo itin patraukliu ir nesenstančiu dizainu, kuris buvo vertinamas visame pasaulyje. Todėl automobilis susilaukė plataus pripažinimo ir žinoma gerų pardavimų. Kai BMW E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais kad užleistų vietą naujajam E65, nueinančio E38 modelio pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas. Galingiausias variantas E38 750iL variantas turėjo didžiulį 5.4 L V12 variklį su 326 AG galia. E38 modelis buvo išties populiarus ir jį galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų tokių kaip „Tomorrow Never Dies“ ar „The Transporter“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kai E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais, kad užleistų vietą naujajam E65, E38 pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas.

Šios kartos 7 serijos BMW galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų, tokių kaip: „Tomorrow Never Dies“ (750iL), „Bumer“ ("Бумер") (750iL), Enemy of the State (740iL), Invictus (740iL), Bad Santa (740iL), Fun with Dick and Jane (740iL), Showtime (740i), The Transporter (735i), "Live Free or Die Hard" (740i) ir The Game (740iL).

Filme apie garsųjį agentą Džeimsą Bondą „Tomorrow Never Dies“ buvo panaudota net 16 automobilių. Ištiesų buvo naudojami BMW 740iL modeliai, bet pateikiami kaip 750iL. BMW kompanija taip pat turėjo teises naudoti persekiojimo scenas su šiais BMW ir motociklais (taip pat BMW modelis R1200C) savo reklaminiuose klipuose.


Buvo pagaminta penkiolika vandeniliu varomų septintuko versijų:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



Patalpino: bmw fanas | 2012-11-04
BMW 730d 2000m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, saugumas, patikimumas, isliekamoji verte, ganetinai einamas modelis.
Brangus remontas, norit kad veiktu viskas kas yra automobilyje reikia paaukoti nemazai laiko ir pinigu.
Bendras automobilio aprašas
Limuzino klases automobilis. Greiciu dezes - automatines - prieziura vienintele - tikrinti tepalu lygi, esant reikalui dapilti reikiamo tepalo, keisti tepalo nereikia (tiek gamintojas, tiek krasta auto ir kiti BMW atstovai to nerekomenduoja, pavienes keityklos kas be ko lieps keisti, nes uz ta dar apie 500-800lt.), ant greiciu dezes yra lipdukas zalias, kuris tik irodymas kad to daryti nereikia, tikimumas deziu - kaip vaziuoti, taip ir laikys, jei vaziuosite kaip su aukstos klases masina (ne kaip su slalomui ar dragui skirta), tikrai laikys ir nekels problemu (pastebejimas - 3.0d e38 ir 3.0d e39 greiciu dezes automatai skirtingi, pastaruju kokybe prastesne, e38 gamintojas ZF, e39 GM (e53 taip pat). Pakaba - tai senoji BMW pakaba, jokiu daznu bedu, tik reikia laikui begant neapleisti, galima pamineti nebent vairo koloneles jautrias, bet tai absoliuciai visu BMW beda, bet tuo paciu ir pasakyti kad ta kolonele turi labai gera vairo susisukima, kas labai svarbu tokiai ilgai masinai, elektronika - labai retos problemos (pvz. keleivio sedynes air bag daviklis, kurio nors lango pakeliko beda, retais atvejais abs bloko gedimas arba magistralinio kuro siurbliuko gedimas (naujo originalo kaina 600lt, kinietisko ~200lt, senas nesirestauruoja), kebulas - tvirtas, tai labai saugi masina, korozijos problemu nera jokiu, salonas - apdailos medziagos auksto lygio, komplektacijos daugiau nei pakankamos, bazinese buna pilna dvieju zonu klima, aisku visi langai, veidrodeliai elektra, odines sedines, bet baziniu modeliu mazai, daznam yra ir TV ir navigacija (kuri veikia ir Lietuvoje), webasto, sildomos, prisipuciancios, masazuojancios sedines su pilnu elektriniu valdymu, pakraunbamas prozektorius bardacioke iki 12 saugos pagalviu, netgi padangu slegio davikliai ir dar daug daug visko. Kas be ko, masina nera nauja todel ir daznoje daugybe tu privalumu seniai neveikia, rida buna 500k km ir buna likes tik "bumerio" ivaizdis. Tvarkingo e38 su 3.0d motoru kaina prasideda nuo 17k lt ir daugiau (uzsienyje nuo 23k lt ir net iki 35k lt (pastarieji buna su garantija imones is kurio perkamas). Tad isigyjant toki automobili svarbu nuodugni jo patikra, nepirkti uz paskutinius pinigus ir pigiausiu rinkoje.
Variklis
Variklis - 3.0d (2.9 litro) - vienas geriausiu varikliu is visu dyzeliniu motoru gamintu tuo laikotarpiu, nera jokiu isskirtiniu gedimu, eksplotacija irgi nera brangi, galima pamineti kiek brangesni pakaitinimo zvakiu keitima, nes reikia nuimineti kolektoriu, o ji nuemus keisti jo tarpines, grubiai tariant geros zvakes, kolektoriaus tarpines ir darbas ~500lt, na ir dirzeliai kurie suka generatoriu, kondicionieriu, vairo stiprintuva ir vandens pompa, ju kaina su itempejais ir keitimu apie 600-700lt (SKF firmos), variklis nemegsta prasto kuro (kaip ir betkuri kita common rail sistema).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Gera isliekamoji verte, auksta kokybe salono medziagu, patikimas, ekonomiskas variklis (atsizvelgiant i tai, kad ne 1.9, o 2,9 motoras, kuris turi pavezti ~1,7 - 1,8 tonos su automatine deze), labai geros komplektacijos, ganetinai paprastos konstrukcijos, didelis pasirinkimas originaliu detaliu pakaitalu. Jei automobiliui tvarkomas kiekvienas mazgas idealiai, norima, kad veiktu kiekvienas esantis privalumas esantis jame - gali prireikti labai apvalios sumos jo prieziurai. Jautrios vairo koloneles.
Patarimai perkančiajam
Jei norite nusipirkti gera E38 su 2.9 d motoru - pradekite apziurineti nuo brangiausiu ir jei pasiseks nusipirksite modeli kuris nevarys galvos skausmo ir i bankroto.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 60)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt