Markės
215 iš 1917
BMW 7 klasė, (E38) 1994 - 2001
526Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 26
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
BMW 7 serija yra aukščiausios klasės prestižinis BMW automobilis gaminamas standartiniu arba prailgintu sedano kėbulu. E38 modeliai buvo siūlomi arba su penkių greičių automatine pavarų dėže arba su mechanine pavarų dėže. Automobilis pasižymėjo itin patraukliu ir nesenstančiu dizainu, kuris buvo vertinamas visame pasaulyje. Todėl automobilis susilaukė plataus pripažinimo ir žinoma gerų pardavimų. Kai BMW E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais kad užleistų vietą naujajam E65, nueinančio E38 modelio pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas. Galingiausias variantas E38 750iL variantas turėjo didžiulį 5.4 L V12 variklį su 326 AG galia. E38 modelis buvo išties populiarus ir jį galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų tokių kaip „Tomorrow Never Dies“ ar „The Transporter“.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kai E38 gamyba buvo palaipsniui nutraukta 2001 metais, kad užleistų vietą naujajam E65, E38 pardavimai pastebimai padidėjo, kadangi naujas 7 serijos BMW dizainas nebuvo visuotinai mėgstamas.

Šios kartos 7 serijos BMW galima buvo pamatyti kaip vieną iš pagrindinių vaidmenų atlikėjų eilėje filmų, tokių kaip: „Tomorrow Never Dies“ (750iL), „Bumer“ ("Бумер") (750iL), Enemy of the State (740iL), Invictus (740iL), Bad Santa (740iL), Fun with Dick and Jane (740iL), Showtime (740i), The Transporter (735i), "Live Free or Die Hard" (740i) ir The Game (740iL).

Filme apie garsųjį agentą Džeimsą Bondą „Tomorrow Never Dies“ buvo panaudota net 16 automobilių. Ištiesų buvo naudojami BMW 740iL modeliai, bet pateikiami kaip 750iL. BMW kompanija taip pat turėjo teises naudoti persekiojimo scenas su šiais BMW ir motociklais (taip pat BMW modelis R1200C) savo reklaminiuose klipuose.


Buvo pagaminta penkiolika vandeniliu varomų septintuko versijų:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2019-10-18
BMW 7 series
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Keliantis šypseną, legendinis kėbulo dizainas, komfortiškas, malonus vairuoti
Neekonomiškas, gresia išnykimas iš gatvių (persikeliant į šildomus garažus), dėl visuotinės žemės taršos psichozės
Variklio darbinis tūris, l: 3,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 18,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 12,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 15,0
Bendras automobilio aprašas
Rašau šį atsiliepimą tik todėl, jog žinau, kad kažkas irgi ieškos internetuose patvirtinimo tam jausmui. Tai automobilis, kuris geba "gydyti mintis", kuris sukelia šypseną kievieną kartą, kai pasuki raktelį. Kalbu apie šios serijos V8 benzininius modelius (dabar turimą 735i). Jei prie esmės - pirmas bumeriukas buvo dar 12toje klasėje (berods 2010-2011 metai), tiesa dabar sukeliantis labiau juoką 725tds, bet tada tai buvo mokyklos pažiba, visi bičai kėlė nykščius, o klasiokės prašydavo per pertrauką pavežti iki parduotuvės už 300m bandėlių. Važiavo itin maloniai, nebuvo labai pribombintas, turėjo tipinių tds'o problemų - dūmijo, šiltas sunkiau vesdavosi, ypač kai saliarkos bake buvo mažiau, o kartą taip ir užgesau lėkdamas 140 su ketvirtadaliu bako. Nesenai nupirkau "kaulinį" 735i, vėlgi gaila vidus nepribombintas, tačiau tas garsas užvedus - nemoku apsakyt. Galbūt todėl, kad visad tektadvo važinėti keturių katilikių dyzeliukais ar benzinais. Visada buvau benzingalvis, mėgdavau automobilius, juos kruopščiai prižiūrėdavau. O dabar atsiradus galimybei nupirkti V8 benziną ilgai nedvejojau, ir net žmonos palaiminimą gavau (tačiau sakė nesės su manim - bet manau dar pakeisiu nuomonę išblizginęs šitą baryginį laivą).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
725tds daug pinigų nesukišau, einamus reikalus, kaip filtrai ir tepalai keičiau, tada dar litais ir moksleiviui - biški skaudžiai buvo, gerai, kad saliarką žalią iš senelio gaudavau. Ir kažkokie šūdarankiai buvo visą šoną praėję su raktu/vinim, skaudėjo širdį - teko dažyti. Per eksplotacijos laikotarpį, manau mažiau nei metus, daugiau niekas ir neišlindo, tdso siurblio taip ir neremontavau. Vertės nespėjo prarast, net uždirbau - pardaviau ir nupirkau ekonomišką dyzelį 1.9 tdi 81kw važiuot į paskaitas. Ir štai po 8 metų vairuojant ekonominių klasių auto ir dabar šeimyninį A6 C6, išlindo šitas dinozaurinis 735i V8. Nusimato keletas kėbulo darbų, nieko rimto, salonui reikia šiek tiek meilės iš tech pusės panašu, kad viskas gerai. Žinau, jog dėl didelio snukio svorio, važiuoklė nėra labai patvari, būna elektros bėdų, skydeliuose pabėga pikseliai, atlimpa lubos ir visokio velnio, tad negaliu sakyt, jog e38 yra labai patikimi automobiliai, gal ir buvo prieš 20 metų, ieškant tokio reiktų žiūrėt į japaškes arba naujesnius automobilius. Šiuo metu yra tas momentas, kai V8 benzininiai modeliai (apie dyzelį nekalbu - netokiam automobiliui dyzeliniai varikliai) jau, kaip ir praėjo kainos dugną ir išlaikyti vienetai vertės nebepraranda, ją išlaiko arba lėtai kyla. Visi taršos mokesčiai ir Gretos Thunberg pasisakymai, aišku entuziazmo nekelia. Tad spėju šis laikas yra tip top pirkti šituos gamtos netausojančius tankus. Jei taršos mokesčiai bus iš šio pasaulio srities, per vertę stipriai netūrėtų užvažiuot.
Patarimai perkančiajam
Jei esi benzingalvis, ir supranti, kad tavo vaikai ir anūkai tikro V8 (nesvarbu ar american muscle ar europietiško) nebematys, nebevairuos ir nebegirdės - nedvejok, bent galėsi papasakoti, o jei ir turi galimybę išlaikyti - tobula. Visos eksplotacinės problemos šiais laikais lengvai išsprendžiamos, nekainuoja 50% tavo atlynimo, dalių pasiūla didelė, ir ji tik didės, nes šie automobiliai nyksta iš gatvių ir baiga dienas arba garažuose/auto paradose arba autosavartynuose.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt