Markės
216 iš 1912
BMW 7 klasė, (E65) 2001 - 2008
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 10
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Smagus kelyje
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Didelis nuvertėjimas
  • Neintuityvi infosistema
  • Dizainas įtinkantis ne visiems
"E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais"
Naujasis 7 serijos BMW yra pirmasis turintis "iDrive" sistemą, kuri susideda iš spalvoto ekrano prietaisų skydelyje ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę. Šia "pele" valdoma eilė nustatymų tokių kaip klimato kontrolė, audio, navigacija, pakaba ir t.t. Tačiau sistema buvo kritikuota dėl labai sudėtingos navigacijos ir dėl to, kad yra per mažai intuityvi. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmieji E65 buvo kupini problemų, kurių didžioji dauguma buvo susijusi su programine įranga. E65/E66 yra vieninteliai BMW automobiliai gaminti su galingiausiais 6.0 litrų V12 benzininiu ir 4.4 litro V8 turbodyzeliniu varikliais. Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Bendrai 7 serijos BMW kaip visada buvo labai vertinami – iš savo konkurentų Mercedes-Benz S klasės ir Audi A8 išsiskiria puikiu sportišku valdymu, originaliu interjero dizainu, itin galingais varikliais. Trūkumai – minėtas sudėtingas iDrive ir kai kurie smulkūs gedimai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Būtent šis modelis yra pirmasis įvedęs iDrive sistemą, kuri susideda iš spalvoto video ekrano prietaisų skyde ir kontrolerio panašaus į kompiuterio pelę, kuria valdoma eilė nustatymų: galima valdyti klimato kontrolę, audio, navigaciją, pakabą ir t.t. Greitai po to šią sistemą nukopijavo Mercedes-Benz ir Audi, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose.

Tai pirmasis nevienareikšmiškai vertinamo vyriausio dizainerio Chris Bangle kurinys dirbant BMW kompanijoje. Šio kūrėjo stilius ypač pastebimas automobilio galinėje dalyje. Ištiesų šios 7 serijos dizainą kūrė Adrian van Hooydonk (kartu su Chris Bangle), o jo pirminiuose skečuose automobilio galinė dalis buvo daug radikalesnė, kuri priminė ištęstą hečbeką:
Kontraversiškas automobilio dizainas buvo "pataisytas" išleidus facelift modelį:



Buvo pagaminta keletas vandeniliu varomų septintuko versijų:



Buvo gaminama įspūdinga BMW Alpina B7 versija su „nedideliu“ 4.4 litro V8 varikliu, kuris išvystė 500 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą. Nors rodikliai nėra itin įspūdingi, tačiau drago trasoje automobilis sugeba įveikti tokius įspūdingus konkurentus kaip Audi A8L W12 quattro, Audi S8 5.2 FSI quattro, Audi R8 (!), Bentley Flying Spur, Jaguar XJ Super V8 ir tik 0.2 sekundės (greitėjant iki 97 km/h) atsilieka nuo 510 AG galios V-12 Mercedes S600 su dviem turbinom. Tik 800 tokių Alpina buvo pagaminta:


Patalpino: Darius | 2010-02-15
BMW 7 E65
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Didelis komfortas ,Galingi varikliai
Patikimumas, eksplotacijis kastai
Bendras automobilio aprašas
Automobilis yra labai blogas.Viena paziurejus i jo kaina,kodel ji taip greit nukrito.Daugelis turi su jais problemu,megsta gedimus ,kadangi visko prikista kaip katlines "mazge".Retas ,kuris juo vazinejantis dziaugiasi.Tureti si automobili gali tik tas,kas turi pinigo,Nereikia ziureti ,kad kainos tokiu kaip benzino 3.6 dabar tesiekia 7500 euru...Ten nusipirktume 500k begusi ir jau daug maciusi.Taip ,sitas automobilis yra didelis,turi gera komforta,taciau ar verta kisti tokius pinigus i jo islaikyma,kaip kiekviena beda nepataisysi be "Krastos" ar siaip gero serviso,kuris is jusu nulups didelius pinigus.Jau sklano lengendos apie si automobili,kad jeigu ji perki,tai dar priedo pasilik nors 10k litu ant nenumatytu remontu :)
Variklis
Del variklio turbut pats optimaliausias variantas 730d.Kaip tokiai masei, tai yra pats geriausias ir ekonomiskiausias variantas.Aisku ,kas megstate draga,turbut reiktu pirkti 745i benzina ir dziaugtis pilant benzina koloneleje ,arba bukaprociai,kurie deda dujas :D Kitas espektas,sitas automobilis skirtas ne dragui :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kaip minejau,automobilis yra labiausiai nuvertejes is visu savo konkurentu.To pasekoje slypi,kad jis turbut nera toks geras,jeigu tiek nuvertejus kaina.Keli pazistami turi,teko sneketi,tai nesibaigiancios bedos su jais ,su ju elektra.
Patarimai perkančiajam
Pirkti yra Loterija.Visi Autopliuse ,kad ir benzininiai,kurie zymiai pigesni uz dyzelius,neina pirkti maziau nei 10k euru....Kadangi kurie kainuoja nuo 7500 euru,yra davaryti ir su jais bus daug problemu.Situ autombili reiketu ziureti mazdaug nuo 10k euru sumos,toliau jei imant dyzeli,rida bus didele,kadangi Autopliuse praktiskai visi atsukti, ir dyzeliniu su 150k rida sunkiai rasite,nebent Krastos servisai daryti ,viskas pildyta.Su benzino rida viskas taip pat panasu.
Mano automobilio nuotraukos
Padidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 120)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt