Markės
218 iš 1917
BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2015-06-11

BMW pademonstravo prabangos ir inovacijų flagmaną – „BMW 7“

BMW pademonstravo prabangos ir inovacijų flagmaną – „BMW 7“
Vakar vakarą „BMW Welt“ būstinėje Vokietijos automobilių koncernas pristatė didžiausią savo šių metų premjerą – naują „BMW 7“ seriją. Kaip ir dera premium automobilių segmento lyderiui, BMW flagmanas pasižymi išskirtiniais prabangos, komforto, inovacijų ir efektyvumo parametrais. 
 
„Neabejojame, kad naujasis „BMW 7“ nuo vakar tapo nauju etalonu premium segmente. Nė vienas kitas modelis neturi tokių technologinių sprendimų, kurie yra įgyvendinti „BMW 7“. Jis moka pats įvažiuoti į ar išvažiuoti iš stovėjimo vietos, neviršyti maksimalaus leistino greičio, prisitaikyti prie kelio dangos lygumo, leidžia multimedijos sistemą valdyti gestais ir turi daugybę kitų automobiliuose dar nematytų technologijų. Tikime, kad šis modelis sulauks sėkmės ir Lietuvoje, nes susidomėjimą jau jaučiame – dar iki modelio premjeros priėmėme pirmuosius „BMW 7“ užsakymus“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk. 
 
Iš išorės 7 serijos modelis tapo modernios, sportiškai elegantiškos, prabangios išvaizdos. Į akis išsyk krenta priekiniai žibintai, kurie yra lazeriniai, panašūs kaip diegiami „BMW i8“. Jie žymiai pagerina matomumą vairuotojui. BMW skaičiuoja, kad tokių šviestuvų spindulys dukart ilgesnis nei LED žibintų ir siekia 600 metrų – tiek, kiek sudarytų du Vilniaus televizijos bokštai. Spindulys ne tik ilgesnis, bet ir pati šviesa yra ryškesnė, balta, nespigina iš priekio atvažiuojančių vairuotojų. 

 
Nors atrodo gan tipiškai, „BMW 7“ priekyje esančios radiatoriaus grotelės yra neįprastos. Jos papildomai atlieka svarbią funkciją – automatiškai prasiveria ar užsidaro pagal tai, kiek oro reikia paduoti varikliui aušinti. 
 
Funkcionalaus dizaino elementų BMW įdiegė ir daugiau. Pavyzdžiui, šoniniai veidrodėliai turi integruotą specialų apšvietimą, kuris pasitinka prie automobilio artėjantį vairuotoją suformuodamas šviesos „kilimą“ ant grindinio palei automobilį. 
 
Valdymas gestais

Ne ką mažiau prabangos bei prabangos elementų ir išskirtinių technologijų yra ir „BMW 7“ viduje: čia naudojamos tik aukščiausios kokybės medžiagos – oda, metalas, medis; įvairus ir įspūdingas salono apšvietimas, kurio spalvą galima lengvai pasikeisti jutikliniame ekrane. 
 
Lietimui jautrus ekranas įdiegtas ir centriniame prietaisų skyde. Kas naujo – jį valdyti galima ne tik liečiant ar tobulai veikiančiomis balso komandomis, bet ir gestais – piršto judesiu galima pagarsinti ar nutylinti garso sistemą, atsiliepti į  skambutį, rankos mostu jį atmesti ir pan.

 
Dar viena nematyta naujovė automobilyje – galimybė įkrauti telefono bateriją bevieliu būdu. 
 
Visos sėdynės turi masažo funkcijas, o ypatingą komfortą gali pajausti sėdintis gale – nustūmus priekinę keleivio sėdynę į priekį, išsilanksto pagalvėlė kojoms, jas galima pilnai ištiesti, tad „BMW 7“ greitai virs patogiausiu biuru arba poilsio kambariu ant ratų.  
 
Lengviausias savo klasėje

Naujasis „BMW 7“ sedanas tapo 130 kg lengvesnis nei jo pirmtakas – koncernas teigia, kad tai bus lengviausias automobilis tarp savo konkurentų. Sumažinti svorį koncernui pavyko kėbulo fragmentuose naudojant anglies pluoštą – medžiagą, kuri plačiai taikoma ir hibridiniame superautomobilyje „BMW i8“. 
 
„BMW 7“ įdiegtos pakabos bei važiuoklės inovacijos, kartu su mažesniu automobilio svoriu, padidins modelio dinamiškumą ir komfortišką važiavimą. Viena tokių naujovių – pakabos technologija, kuri automatiškai išlygina automobilį važiuojant per nelygias kelio vietas. Automobilio stabilumą ir manevringumą padidins ir aktyvaus vairavimo sistema, kuri kontroliuoja galinių ratų pasukimo kampą. 

 
Debiutuos ir iš tinklo įkraunamo hibrido versija

„BMW 7“ kūrėjai tikina, kad naujas modelis taip pat bus efektyviausias savo segmente. Į prabangų sedaną vokiečiai montuos naujos kartos šešių cilindrų V8 variklius. Automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais arba dviem dyzeliniais motorais, taip pat su hibridine pavara.
 
Hibridinė, iš tinklo įkraunama „BMW 740e“ versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį. 
 
Galingiausia bus „BMW 750i xDrive“ versija su benzininiu 4,4 l darbinio tūrio varikliu, išvystančiu 330 kW/450 AG ir maksimalų 650 Nm sukimo momentą. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgės per 4,4 sekundės. 
 
Dyzeliniai varikliai leis 5,1 metro ilgio automobiliu važiuoti itin taupiai. Ekonomiškiausias bus „BMW 730d“ modelis su 3 l 195 kW/265 AG agregatu. Automobilis, kuris iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 6,1 sek., šimtui kilometrų nuvažiuoti tesunaudos 4,9-4,5 l degalų. 
 
Įsiparkuos pats

Viena unikaliausių technologijų, integruota į naujosios kartos „BMW 7“ – autonominio parkavimo galimybė. Vairuotojas gali pastatyti automobilį ar jį išvaryti iš parkavimo vietos nesėdėdamas už vairo –  tiesiog paliesdamas automobilio rakte integruotą lietimui jautrų ekraną. 

 
Žinoma, automobilis bus komplektuojamas ir su pačiais naujausiais saugumą užtikrinančiais elektroniniais asistentais. „BMW 7“ serijos automobiliuose bus nuo susidūrimų važiuojant atbulomis apsauganti sistema. Taip pat šiame modelyje debiutuos sistema, įspėjanti vairuotoją apie iš šono, susikertančiu kursu artėjančius automobilius. Saugumą padidins ir „BMW 7“ esanti aktyvi greičio palaikymo sistema su „Start&Stop” funkcija – spustelėjus mygtuką, ji taip pat galės užtikrinti, kad automobilis neviršytų konkrečioje kelio atkarpoje leidžiamo maksimalaus greičio. 
 
„BMW 7“ automobilių serijinė gamyba bus vykdoma BMW prabangių sedanų gamykloje Dingolfinge, Vokietijoje. Lietuvoje, „Krasta Auto” salonuose „BMW 7“ pasirodys tuo pat metu, kaip ir kitose Europos šalyse – nuo spalio pabaigos. 

 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt