Markės
218 iš 1917
BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2015-07-07

BMW 7 istorija: kaip evoliucionavo sportiškasis prabangus automobilis

BMW 7 istorija: kaip evoliucionavo sportiškasis prabangus automobilis
Šį mėnesį „BMW Welt“ būstinėje Vokietijos automobilių koncernas pristatė didžiausią savo šių metų premjerą – naują BMW 7 seriją. Tai jau šešta BMW flagmano karta. Šios serijos automobilių istorija prasidėjo 1977 metais, kai nuo konvejerio nuriedėjo pirmas BMW 7 serijos automobilis. Nuo to laiko BMW 7 pavadinimas tapo prabangos, inovacijų ir sportiškumo sintezės sinonimu.

„8-tajame dešimtmetyje, prieš išleidžiant pirmąjį BMW 7, rinkoje kitų gamintojų siūlyti modeliai galėjo pasigirti, kad yra dideli, solidūs, patogūs ir brangūs automobiliai, bet nė vienas jų nepasižymėjo sportiškumu. Tad BMW 7 sukūrė revoliuciją prabangių automobilių segmente ir tapo ne tik pirmuoju sportišku prabangos segmento modeliu, bet ir nubrėžė naujus komforto, inovacijų ir efektyvumo standartus. Keitėsi BMW 7 kartos, tačiau šios firminės flagmano vertybės išliko iki šių dienų, taip pat ir naujajame, ką tik paskelbtame BMW 7 modelyje. Jis pateikė iki šiol dar nematytų inovacijų automobilių industrijoje ir todėl dar iki oficialios premjeros buvo užsakinėjamas pirkėjų tiek Lietuvoje, tiek ir kitose šalyse“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ generalinis direktorius Oleg Martyniuk. 
 
Epochos pradžia
 
1977 metais pristatytas pirmos kartos BMW 7 serijos sedanas kompanijos modelių gamoje pakeitė BMW 2500. Šis buvo nemažas sportiškas sedanas, greitas ir gerai valdomas, tačiau jis negalėjo konkuruoti su to meto premium segmento lyderiais. O BMW 7 jau buvo aprūpintas viskuo, ką tik tuo metu galėjo pasiūlyti Europos automobilių pramonė: šiame modelyje buvo visų ratų diskiniai stabdžiai, ABS, svyravimus stabdant kompensuojanti pakaba, daugiasluoksniai šilumos nepraleidžiantys stiklai, centrinis užraktas, klimato kontrolės ir kruizo kontrolės sistemos, borto kompiuteris ir kitos inovacijos. Pirmos kartos BMW 7 automobiliai buvo aprūpinti šešių cilindrų benzininiais varikliais, kurių galia svyravo nuo 125 kW/170 AG iki 185 kW/252 AG. Galingiausia Europoje gaminta versija BMW 745i buvo aprūpinta 3,2 litro darbo tūrio šešių cilindrų varikliu su turbokompresoriumi. BMW pardavė daugiau nei 285 tūkst. vienetų pirmos kartos BMW 7.

 
BMW 7 serijos sėkmę rinkoje įtvirtino antroji karta, kuri debiutavo 1986 metais. Vokiečiai pagamino daugiau nei 311 tūkst. tokių automobilių. Gamykliniu indeksu E32 žymėtas automobilis gavo elegantišką ir veržlų kėbulą, po kuriuo slėpėsi dar neregėtos naujovės. Viena iš jų – 1987 metais pristatytas pirmas V12 tipo variklis. Po „BMW 750i“ variklio dangčiu debiutavęs motoras tapo tikra sensacija – 220 kW/300 AG variklis prabangiam sedanui leido spurtuoti iki 100 km/val. greičio per 6,6 sek., o maksimalus automobilio greitis buvo apribotas ties visiems mums dabar įprasta 250 km/val. riba. Automobilių istorikai teigia, kad būtent šiame BMW modelyje buvo pradėta tradicija riboti maksimalų nežabotos galios automobilių greitį ties šia įspūdinga riba. Tuomet naujojo BMW flagmano kūrėjai įrodė, kad sportiškumas ir komfortas puikiai dera tarpusavyje, o BMW 7 serija tapo vienu iš premium segmento lyderių pasaulyje.

 
Kelias tobulybės link
 
1994 metais debiutavo jau trečios kartos BMW 7. Automobilio stilius tapo dar sportiškesnis. Be įprastų galingų benzininių motorų E38 gamykliniu indeksu žymėtuose automobiliuose debiutavo ir dyzeliniai motorai. Automobilis išsiskyrė technologinių inovacijų gausa ir turtinga įranga. Pirkėjai galėjo užsisakyti automobilį su telefonu, šaldytuvu ar navigacijos sistema, šis BMW 7 buvo aprūpintas ne tik įprasta ABS, bet ir DSC, EDC ir stabilumo kontrolės sistemomis. Daug šios kartos automobilių dar važinėja ir šiomis dienomis.

 
Ketvirtos kartos BMW 7 nuo konvejerio riedėjo nuo 2001 iki 2008. Šis automobilis išsiskyrė gana revoliucinga išvaizda. Tai vyriausiojo BMW dizainerio Chris Bangle nuopelnas, kuris konkurse palaimino patį drąsiausią projektą. Pradžioje prieštaringai automobilinės spaudos įvertintas automobilis pirkėjų buvo sutiktas išskėstomis rankomis – šis automobilis tapo geriausiai parduodamu visų laikų BMW 7. Jų koncernas pardavė daugiau nei 343 tūkstančius. Beje, šiame modelyje debiutavo ir „iDrive“ sistema, leidžianti vienoje vietoje valdyti telefoną, navigacijos, klimato kontrolės ir pramogų sistemas. 

 
Na o 2008 metų Paryžiaus automobilių salone debiutavo penktos kartos BMW 7. Automobilis buvo gaminamas su galinių ar visų ratų pavara. Be įprastų benzininių ar dyzelinių variklių šios kartos „septintuko“ pirkėjai nuo 2010 metų galėjo rinktis ir hibridine jėgaine aprūpintą versiją – „BMW ActiveHybrid 7“. Penktos kartos BMW 7 modifikacijų gamoje taip pat buvo ir nedidelėmis serijomis gamintas „BMW Hydrogen 7“. Tai automobilis, galintis naudoti dvi kuro rūšis – benziną ir skystą vandenilį. Nemaža dalis penktos kartos BMW 7 pakabos komponentų buvo pagaminti iš aliuminio, tai leido dar pagerinti automobilio valdymo tikslumą. Sedane debiutavo dviejų pakopų stabdžių žibintai, pirkėjai galėjo užsisakyti ir adaptyvius, kelio posūkius sekančius priekinius žibintus.  

 
Tęsiant tradicijas – naujasis BMW 7
 
Šį mėnesį pristatytas naujasis BMW 7 sedanas tęsia geriausias pirmtakų tradicijas. Iš išorės 7 serijos modelis tapo modernios, sportiškai elegantiškos, prabangios išvaizdos. Į akis išsyk krenta priekiniai žibintai, kurie yra lazeriniai, panašūs kaip diegiami BMW i8. Ne ką mažiau prabangos ir išskirtinių technologijų yra ir BMW 7 viduje: čia naudojamos tik aukščiausios kokybės medžiagos – oda, metalas, medis; įvairus ir įspūdingas salono apšvietimas, kurio spalvą galima lengvai pasikeisti jutikliniame ekrane. Lietimui jautrus ekranas įdiegtas ir centriniame prietaisų skyde. Kas naujo – jį valdyti galima ne tik liečiant ar tobulai veikiančiomis balso komandomis, bet ir gestais – piršto judesiu galima pagarsinti ar nutylinti garso sistemą, atsiliepti į  skambutį, rankos mostu jį atmesti ir pan.

 
Naujasis BMW 7 sedanas tapo 130 kg lengvesnis nei jo pirmtakas – koncernas teigia, kad tai bus lengviausias automobilis tarp savo konkurentų. Na o viena unikaliausių technologijų, integruota į naujosios kartos BMW 7 – autonominio parkavimo galimybė. Vairuotojas gali pastatyti automobilį ar jį išvaryti iš parkavimo vietos nesėdėdamas už vairo –  tiesiog paliesdamas automobilio rakte integruotą lietimui jautrų ekraną. 
 
BMW 7 kūrėjai tikina, kad naujas modelis taip pat bus efektyviausias savo segmente. Automobilis bus siūlomas su dviem benzininiais arba dviem dyzeliniais motorais, taip pat su hibridine pavara. Hibridinė, iš tinklo įkraunama BMW 740e versija turės 2 l 190 kW/258 AG galios benzininį ir 70 kW/95 AG galios elektros variklius. Hibrido degalų sąnaudos 100 km tesieks 2,1 litro, o vien elektros pavara sedanas galės nuvažiuoti iki 40 km atstumą ir išvystyti maksimalų 120 km/val. greitį. 
 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt