Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Itin komfortiškas
- Itin technologiškas
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Dizainas įtiks ne visiems
- Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:
2016-02-12
Trims BMW modeliams – geriausio automobilio apdovanojimas Trys BMW modeliai pelnė geriausio automobilio apdovanojimus „BEST CARS 2016“. Juos skyrė Vokietijoje leidžiamo prestižinio žurnalo apie automobilius ir autosportą „Auto Motor und Sport“ skaitytojai. Neseniai debiutavusios BMW 7-oji serija pripažinta geriausia prabangių sportinių automobilių kategorijoje, o praėjusiais metais pasirodęs antros kartos BMW X1 modelis tapo geriausiu kompaktiškų visureigių kategorijoje. Net šeštą kartą iš eilės geriausiu premium lygio vidutinės klasės automobiliu buvo išrinkta BMW 5-oji serija.
BMW 7-oji serija – naujas prabangių sedanų standartas Debiutavusi praėjusių metų Frankfurto automobilių parodoje, BMW 7-oji serija iš karto tapo nauju standartu tarp prabangių sedanų. Šeštos kartos BMW 7-oji serija išsiskiria daugybe inovacijų, tarp kurių – sudėtinės konstrukcijos kėbulas su anglies pluošto elementais „Carbon Core“, lazeriniai žibintai, dalinai automatizuota vairuotojo asistavimo sistema ir saugumą, patogumą bei vairavimo malonumą leidžianti suderinanti pakabos sistema „Executive Drive Pro“. Tarp kitų šiame BMW modelyje panaudotų unikalių inovacijų – valdymas gestais, nuotoliniu būdu valdomas automobilio parkavimas ir keleiviams suteikiamos valdymo galimybės „Touch Command“. Visi BMW 7-osios serijos modeliai gali būti prailgintos ratų bazės ir su keturių ratų varančiąja sistema „BMW xDrive“. BMW 7-ios serijos variklių gamoje – du 6 cilindrų dyzeliniai varikliai, 6 cilindrų ir V8 benzininiai motorai. Juos papildys 2016 m. pasirodysiantys 3 hibridiniai variantai su įkrovimo galimybe. Naujieji „BMW 740e“, „BMW 740Le“ ir „BMW 740Le xDrive“ modeliai turės 4 cilindrų variklį ir elektrinę pavarą, o bendra šios sistemos galia sudarys 240 kW/326 AG. Šiuose automobiliuose naudojamos baterijos pasirinkus vien elektrinį režimą leis nuvažiuoti iki 40 km atstumą. Numatomos vidutinės degalų sąnaudos sudarys 2,1l/100 km, anglies dvideginio emisija – 49 g/km („BMW 740e“ modelio duomenys). BMW 5-ajai serijai nugalėtojo laurai atiteko šeštą kartą iš eilės BMW 5-oji serija geriausiai parduodamų premium klasės sedanų sąrašo viršūnėje yra jau pusę pastarojo dešimtmečio. Per praėjusius metus visame pasaulyje buvo parduota 347 tūkst. BMW 5-osios serijos modelių. Dėsninga, kad šiam populiariam modeliui šeštą kartą iš eilės atiteko „BEST CARS 2016“ apdovanojimas premium lygio vidutinės klasės automobilių kategorijoje. Kaip pastebima žurnale „Auto Motor und Sport“, „komfortas, dinamiškos važiavimo charakteristikos ir pažangi skaitmeninė sistema – BMW 5-oji serija yra būtent tai, ko ieško pirkėjai“. Trys kėbulo modifikacijos ir plati našių dyzelinių bei benzininių variklių gama prisideda prie neblėstančios BMW 5-osios serijos modelių paklausos. Šios serijos modelių spektras prasideda nuo itin ekonomiško „BMW 518d“, kurio vidutinės degalų sąnaudos sudaro 4,3-4,7 l/100 km, ir baigiasi 423 kW/ 575 AG galios sportiškuoju flagmanu „BMW M5“. Naujoji BMW X1 serija – dar daugiau universalumo Praėjusiais metais rinkoje pasirodžiusi antroji kompaktiškų visureigių BMW X1 karta nustebino savo charakteringa X serijos modeliams būdinga išvaizda. Naujai suprojektuotas variklio skyrius ir 5 cm aukštesnis stogas išplėtė salono erdvę, padidino krovinių skyriaus talpą ir šiam kompaktiškam visureigiui suteikė dar daugiau universalumo. BMW X1 serijos variklių gamą sudaro trys benzininiai ir trys dyzeliniai motorai. Du iš jų siūlomi su priekinių varančiųjų ratų sistema, o likusieji montuojami su pažangia BMW keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“. Naujos kartos BMW X1 modeliuose pirmą kartą tapo prieinamos tokios funkcijos kaip projekcinis ekranas, LED šviesų žibintai ir pakabos valdymas „Dynamic Damper Control“. „BEST CARS 2016“ apdovanojimuose į geriausiųjų trejetuką įvairiose kategorijose taip pat pateko „BMW i3“, „BMW 2 Coupe“, BMW 3 serija, „BMW 6 Convertible“ ir „BMW 2 Active Tourer/Gran Tourer“. Žurnalo „Auto Motor und Sport“ skaitytojai geriausius automobilius renka jau 40 metų. Geriausius automobilius šiais metais jie rinko iš 364 vertinimui pateiktų modelių. Balsavime dalyvavo daugiau kaip 115 tūkst. žmonių. |
BMW 7 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis