Markės
218 iš 1912
BMW 7 klasė, (G11) 2015 - 2022
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.011% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin komfortiškas
  • Itin technologiškas
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Dizainas įtiks ne visiems
  • Itin brangus
"Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams"
Kartu su Mercedes-Benz S klase ir Audi A8, 7 serijos BMW yra tarp pačių trokštamiausių vokiškų automobilių. Visgi tenka pripažinti, kad BMW atstovas nors ir itin dinamiškas bei sportiškas, kiek nusileisdavo savo didžiausiam konkurentui iš Mercedes stovyklos komforto ir technologijų srityse. Tad šis naujos kartos BMW siekia šią spragą užpildyti su kaupu. Kaip ir pirmtakas naujasis 7 serijos BMW nėra itin išsiskiriantis savo išore automobilis, nematome čia jokių įdomesnių BMW sprendimų. Ši BMW kompanijos filosofija atsispindi tiek 5 serijos, tiek 3 serijos automobiliuose, tad flagmanas tikrai nebus tas, kuris nubrėž naujas dizaino madas. Kita vertus automobilis pasižymi gražiomis, rafinuotomis linijomis ir chromo detalių gausa, kurios pabrėžia automobilio statusą. Viduje matome tipišką BMW interjerą su maksimaliu komforto užtaisu ir didžiule erdve skirta visiems keleiviams. Nėra prasmės kalbėti apie šio automobilio standartinę įrangą, įdomiau toji įranga, kuri prieinama už papildomus pinigus. Šiame sąraše galima užsisakyti tokias sistemas kaip autonominę parkavimosi sistemą, dvigubą panoraminį stoglangį, sistemą kuri praktiškai įgalina automobilį savaime judėti lėtame spūsčių režime, galines visomis kryptimis valdomas ir masažuojančias sėdynes, informacinės sistemos funkcijas valdomas vien judesiu ir t.t. Kita vertus panelėje palikta nemažai mygtukų, kurie visi yra puikios kokybės ir itin malonūs liesti. Po variklio kapotu nerasime 12 cilindrų motoro, tačiau yra keturių cilindrų hibridinė versija. Kelyje didžiulis automobilis elgiasi puikiai. Žinoma, tai ne 3 serijos BMW, tačiau kaip tokios masės automobiliui BMW yra stebėtinai stabilus. Tam pasitarnauja ir keturių vairuojamų ratų bei visų varomųjų ratų "xDrive" sistemos. Elektrinis vairo stiprintuvas suteikia reikiamą informaciją posūkiuose net ir aštresniuose, o aštuonių pavarų automatinė dėžė veikia nepriekaištingai. Taigi naujas BMW kiek keičia savo toną ir iš riaumojančio 12 cilindrų turinčio didžiulio monstro tampa šiuolaikišku hibridiniu automobiliu su maksimaliu dėmėsiu vairuotojo ir keleivių komfortui ir patogumui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia M760Li versija turėjo net 6.6 litro 12 cilindrų 449 kW (610 AG) ir 800 Nm variklį:



Buvo gaminami ir galingi, puikios komplektacijos Alpina modeliai:



2016-02-26

Debiutuojanti BMW 7 serija – naujas galios ir prabangos standartas tarp limuzinų

Debiutuojanti BMW 7 serija – naujas galios ir prabangos standartas tarp limuzinų
Artėjančioje tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pagrindine BMW naujiena taps 7 serijos flagmanas – prabangus ir itin galingas sedanas „BMW M760Li xDrive“. Koncernas taip pat ketina pristatyti naujuosius 7 serijos hibridinius modelius, specialios laidos geriausiai pasaulyje parduodamą sportinį hibridinį automobilį „BMW i8 Protonic Red Edition“, kitų naujienų.

Pasaulinė prabangiausio 7 serijos modelio „BMW M760Li xDrive“ premjera

Ženevos automobilių parodoje oficialiai pristatomas prabangiausios ir pajėgiausios komplektacijos BMW 7 serijos sedanas „BMW M760Li xDrive“. Šis prailgintos ratų bazės modelis pasiūlys išskirtinę kokybę ir nuolatos į visus keturis varančiuosius ratus tiekiamą neprilygstamą galią. Toks rafinuotos išvaizdos, pajėgumo ir patogumo derinys, kurį atspindi „BMW M760Li xDrive“, visiškai keičia prabangaus sedano apibrėžimą.

„BMW M760Li xDrive“ modelyje panaudotas naujas 12 cilindrų benzininis variklis „M Performance TwinPower Turbo“, išvystantis 441kW/600 AG jėgą ir padedantis automobiliui 0-100 km/val. greitį pasiekti per 3,9 sekundės. Maksimalus automobilio išvystomas greitis yra apribotas iki 250 km/val., o su „M Driver‘s Package“ jis gali pasiekti 305 km/val. ribojamą greitį. Vidutinės automobilio degalų sąnaudos sudaro 12,6 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 294 g/km.


Milžiniška variklio galia į ratus perduodama per 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę „Steptronic Sport“. Ši pavarų dėžė, kuri yra standartinės įrangos sąraše, buvo specialiai pritaikyta komplektuoti su V12 varikliu ir įgalina „sportiškesnį“ pavarų perjungimą, trumpesnį perėjimą iš aukštesnės į žemesnę pavarą.
Automobilyje taip pat panaudota „Executive Drive Pro“ pakabos sistema, suderinanti dinamiško važiavimo ir patogumo charakteristikas. Tuo metu aktyvioji pakabos stabilizacijos sistema iki minimumo sumažina kėbulo svyravimą kelyje.

Geriau išnaudoti dinamiško važiavimo galimybes leidžia specialūs 20 colių skersmens „M Performance“ lengvo lydinio ratlankiai ir 19 colių skersmens diskiniai stabdžiai „M Sport“. Nuolatinį maksimalų automobilio sukibimą ant bet kokio dangos paviršiaus užtikrina keturių varančiųjų ratų sistema „xDrive“, paskirstanti galią į ratus priklausomai nuo situacijos.

„BMW M760Li xDrive“ aprūpintas ir pažangiomis vairuotojo asistavimo sistemomis, tarp kurių: „Driving Assistant Plus“ su automatine vairavimo ir eismo juostos palaikymo funkcija, įspėjančios sistemos apie susidūrimus iš galo ir šono, vairavimo transporto spūstyje asistavimo funkcija, galimybė matyti kameromis fiksuojamą vaizdą aplink automobilį ir panoraminio vaizdo funkcija.


Šio sedano kėbulas apipavidalintas M aerodinaminiu paketu ir išsiskiria plačiomis oro paėmimo angomis priekyje, minėtais 20 colių ratlankiais, elegantiška ortakių linija šonuose ir kitais apdailos elementais bei specialiais M ir V12 ženkliukais.

Šio modelio salone taip pat M apdailos paketui būdingi atributai – odinis M serijos vairas su pavarų perjungimo svirtimis, durų slenksčiai su apšviečiamu V12 logotipu, specialus spidometras su „M760Li“ logotipu, pedalai su plienine apdaila. Tiesa, šio automobilio pirkėjai M apdailos paketą galės iškeisti į subtilesnės išvaizdos „Excellence“ automobilio apipavidalinimą.

BMW hibridiniai modeliai gaus „iPerformance“ pavadinimą

Nuo 2016 m. liepos visi BMW gaminami hibridiniai automobiliai su įkrovimo galimybe bus žymimi „iPerformance“ ženklu. Taip pažymėtuose automobiliuose bus pritaikyta koncerno patirtis kuriant elektrines pavaras, baterijas ir elektros kontrolės sistemas.

Pirmiausia šis ženkliukas atsidurs ant greitai pasirodysiančio BMW 7 serijos įkraunamo hibridinio modelio, kuris bus vadinamas „BMW 740e iPerformance“. Artimiausioje ateityje BMW klientams pasiūlys rinktis iš 5 hibridinių modelių nuo 2 iki 7 serijos, vėliau hibridinių modelių pasirinkimas bus dar labiau išplėstas.

Naujuosiuose „BMW 740e iPerformance“ ir „BMW 740Le iPerformance“ modeliuose naudojamas benzininis variklis su turbina ir elektrinė pavara. Bendra šios įkraunamos hibridinės sistemos galia siekia 240 kW/326 AG, ji geba išvystyti 500 Nm sukimo momentą. Vidutinės degalų sąnaudos sudaro 2,1 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 49 g/km.


Keturiais ratais varomo modelio „BMW 740Le xDrive iPerformace“ hibridinės sistemos galia nuolatos paskirstoma tarp visų ašių, vidurinės šio modelio degalų sąnaudos sudaro 2,3 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 53 g/km.

Hibridiniuose 7 serijos modeliuose naudojamas 2 litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininis variklis su turbina išvysto 190 kW/258 AG jėgą ir 400 Nm sukimo momentą, o elektrinė pavara – 83 kW/113 AG jėgą ir 250 Nm sukimo momentą. Maksimalus įveikiamas atstumas naudojant tik elektrinę pavarą siekia apie 40 km ir atitinka ES reikalavimus ekologiškiems automobiliams.

„BMW 740e iPerformance“ modelis nuo 0 iki 100 km/val. greičio gali įsibėgėti per 5,6 sekundės. „BMW 740Le xDrive iPerformance“ šį greitį pasiekia per 5,5 sekundės.

Naujais 7 serijos modeliais važiuojant pasirinkus hibridinį režimą „Auto eDrive“, benzininis motoras įsijungs pasiekus 80 km/val. greitį. Baterijų įkrovimo lygiui siekiant 30-100 proc., vairuotojas galės pasirinkti ir tik elektrinį važiavimo režimą „Max eDrive“, kuris leisi išvystyti net 140 km/val. greitį. Šiuose modeliuose taip pat bus prienami ir standartiniai važiavimo režimai „Sport“, „Comfort“, „Eco Pro“ ir „Adaptive“.

Specialios laidos „BMW i8 Protonic Red Edition“

Siekdama pažymėti per 2015 m. pasiektą rekordinį hibridinių sportinių automobilių pardavimą pasaulyje, BMW pristato specialios laidos flagmaną „BMW i8 Protonic Edition“. Per praėjusius metus visame pasaulyje buvo parduota beveik 5,5 tūkst. „BMW i8“ modelių – tai daugiau negu pardavė visi kiti hibridinių sportinių automobilių gamintojai kartu paėmus.


Inovatyvusis „BMW i8“ išsiskiria 266 kW/362 AG jėga ir 2,1 l/100 km degalų sąnaudomis bei 49 g/km anglies dvideginio emisija. „BMW i8 Protonic Red Edition“ modelis bus pradėtas gaminti nuo 2016 m. liepos, jį bus galima užsisakyti iki šių metų pabaigos. Šis modelis taps pirmuoju specialioje hibridinių sportinių automobilių serijoje, kuri klientams bus siūloma tik tam tikrą laiką.


„BMW i8 Protonic Red Edition“ pirmiausia išsiskirs kėbulo spalva „Protonic Red“ ir pilko atspalvio „Metallic Grey“ akcentais, lengvojo lydinio ratlankiais „Orbit Grey“, specialaus dizaino panelės elementais ir sėdynėmis, salone vyraujančiais raudonos spalvos akcentais.

Pristatomi „BMW M2 Coupe“ apdailos variantai

Ženevos parodoje taip pat bus galima apžiūrėti sportinį „BMW M2“ modelį su „M Performance“ apdailos elementais. Jie sukuria individualizuotą šio kompaktiškos ir galingo automobilio išvaizdą, taip pat pagerina jo aerodinamines ypatybes.

 


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt