Markės
247 iš 1917
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Pirmasis BMW M8 modelis savo varikliu dalijasi su BMW M5. M5 modelyje šis variklis pasiekia 441 kW (600 AG) galią prie 6000 aps./min. ir 750 Nm sukimo momentą, tuo tarpu M8 modelyje galia padidinta iki 459 kW (624 AG). Variklis yra prijungtas prie 8 greičių automatinės transmisijos pavadinimu „M-Steptronic“. Automobilio dinaminiai rodikliai: 0–100 km/h pagreitėja per 3,3 sekundės (3,2 sekundės M8 Competition versijoje), 0–200 km/h pasiekia per 10,8 sekundės (10,6 sekundės M8 Competition versijoje). Greitis kaip įprasta ribojamas ties 250 km/h, tačiau automobilis gali pasiekti 302 km/h greitį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2019-06-19

BMW „M“ padalinys pristatė pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „BMW M8 Competition“

BMW „M“ padalinys pristatė pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „BMW M8 Competition“
Vokietijos kompanijos BMW „M“ padalinys oficialiai pristatė savo pagrindinę metų naujieną – „BMW M8“ ir „BMW M8 Competition“ tiek kupė, tiek kabrioleto kėbulais. Kurdami savo sportiškiausius automobilius Bavarijos gamintojo inžinieriai praleido daugybę valandų lenktynių trasose, kad rinkai galėtų pasiūlyti naujų technologijų, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
 
Naujajame „BMW M8“ montuojamas 4,4 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis pasiekia 441 kW/ 600 AG galią, o „BMW M8 Competition“ versija dar galingesnė – 460 kW/ 625 AG prie 6000 aps./min.

 
„BMW M8 Competition“ versijoje. „BMW M8“ maksimalų 750 Nm sukimo momentą išvysto itin plačioje 1800-5600 aps./min. amplitudėje, o „M8 Competition“ ją pratęsia iki 5800 aps./min.
 
„BMW M8 Coupe“ ir kabrioletas „BMW M8 Convertible“ nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per atitinkamai 3,3 ir 3,4 sekundės, o „BMW M8 Competition Coupe“ bei „BMW M8 Competition Convertible“ – per atitinkamai net 3,2 ir 3,3 sek.
 
 
Motoro galią ratams perduoda 8 laipsnių sportinė „M Steptronic“ pavarų dėžė su „Drivelogic“ funkcija, valdoma naujo dizaino pavarų perjungimo svirtimi arba „M“ mentelėmis po vairu. Trys skirtingi pavarų perjungimo režimai leidžia važiuoti komfortiškai, sportiškai arba ypatingai dinamiškai, pavyzdžiui, lenktynių trasoje.
 
„M xDrive“ visų varomų ratų sistema su aktyviu centriniu diferencialu normaliomis sąlygomis užtikrina tradicinį galios tiekimą galinei ašiai, kurį dar ir galima užfiksuoti išjungus dinaminę stabilumo kontrolę. Visais kitais atvejais, automobiliui nors kiek slystelėjus ar susidūrus su kitomis besikeičiančiomis važiavimo sąlygomis, sukimo momentas paskirstomas tarp visų ratų, atsižvelgiant į tai, kuriam iš jų reikia daugiau sukibimo. 
 
Įkvėpė lenktyninis bolidas

„M“ padalinio inžinieriai ypatingai daug dėmesio skyrė šio modelio važiuoklės derinimui, tam praleisdami daugybę valandų lenktynių trasose. Neslepiama, kad daug sprendimų nulėmė tuo pat metu kurtas lenktynėms skirtas „BMW M8 GTE“ bolidas.
 
Taip gamintojams pavyko surasti aukso viduriuką tarp prabangaus automobilio savininko noro patogiai važinėti kasdien ir adrenalino fanui būtinų preciziško stabilumo bei valdymo galimybių suderinimo. Daugybė pakabos dalių buvo papildomai sutvirtintos, kad atlaikytų padidintas perkrovas ir užtikrintų patikimesnį automobilio valdymą.
 
Visuose „BMW M8“ įdiegta adaptyvi pakaba su elektronikos kontroliuojamais amortizatoriais ir elektromechaniniu vairo stiprintuvu. Jau standartinėje įrangoje automobiliuose montuojami 20 colių skersmens „M“ dizaino lengvojo lydinio ratlankiai ir aukštoms apkrovoms skirtos padangos. „BMW M8 Competition“ versijos be išskirtinių apdailos elementų turi specialiai šiam modeliui iškaltus 20 colių skersmens dvispalvius ratlankius. 
  
Visuose „BMW M8“ sumontuoti efektyvūs „M“ stabdžiai, o už papildomą mokestį galima užsakyti anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių sistemą. Dabar „BMW M8“ vairuotojai turės efektyvesnį grįžtamąjį stabdžio pedalo ryšį, kurį galės pasirinkti iš „Comfort“ ir „Sport“ režimų. Tokią galimybę užtikrina inovatyvus stabdžių modulis, leidžiantis greičiau pasiekti reikalingą stabdymo jėgą ir daug greičiau veikti elektroninei stabilumo sistemai.
 
Atletiškųjų modelių eksterjerą papildomai galima praturtinti anglies pluošto apdailos elementais, pasirinkus „M Carbon“ paketą. Lengvų, bet tvirtų medžiagų netrūksta ir automobilio kėbule – pavyzdžiui, iš anglies pluoštu sustiprinto plastiko pagamintas M8 kupė stogas. 
 
Naujos funkcijos

Automobilių interjere atpažįstamos „M“ modeliams būdingos prabangios detalės: kiekviename „BMW M8“ montuojamos „M“ sėdynės, sportinis odinis vairas ir specialūs saugos diržai, oda dominuoja ir tarp kitų apdailos elementų. Taip pat jau standartinėje įrangoje siūlomas projekcinis ekranas vairuotojui, solidus elektroninių vairavimo ir parkavimo pagalbininkų paketas bei naujausia „BMW ID7“ multimedija su navigacija ir „Intelligent Personal Assistant“ sistema. 

 
Greta pavarų perjungimo svirties atsiradęs naujas „Setup“ mygtukas leidžia vienu paspaudimu pasiekti variklio, amortizatorių, vairo stiprintuvo, „M xDrive“ ir stabdžių sistemų nustatymus bei juos keičiant greitai sukalibruoti automobilio valdymą pagal poreikius. Du tokių parinkčių rinkinius vairuotojas gali bet kada aktyvuoti, prieš tai išsaugojęs juos automobilio atmintyje.
 
Dar viena naujovė – „M Mode“ mygtukas centrinėje konsolėje – leidžia vienu paspaudimu pakeisti vairuotojo pagalbinių sistemų parinktis ir parodymus prietaisų skydelyje. „M Mode“ vairuotojui suteikia galimybę greitai aktyvuoti „Road“ arba „Sport“ nustatymus, o „BMW M8 Competition“ versijoje – ir „Track“ režimą, skirtą lenktynių trasai.
 
Įgaliotosios gamintojo atstovės „Krasta Auto“ salonuose „BMW M8 Competition Coupe“ ir „BMW M8 Competition Convertible“ pasirodys rugsėjo mėnesį. Išankstiniai užsakymai šiems automobiliams priimami jau dabar.


BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt