Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Fantastiškas dizainas
- Intuityvi infosistema
- Didelis bagažo skyrius
TRŪKUMAI
- Brangus
- Mažas variklių pasirinkimas
- Nekomfortiška pakaba
"Bendrai automobilis atrodo tikrai geriau nei X1 ar X3 modelis ir labiau panašėja į didelį hečbeką nei visureigį"
Štai dar vienas BMW visureigis didelėje šio gamintojo gamoje. Kyla klausimas, kokią vietą jis užims? Nors savo dydžiu X2 itin artimas jau kurį laiką gaminamam BMW X1 modeliui, tačiau X2 kaip ir kiti X serijos BMW pavadinime turintys lyginį skaičių, sukurtas kaip stilingas ir sportiškas krosoveris. Turint galvoje kompaktiškus BMW X2 matmenis, jis taiko kaip tik į tą rinkos segmentą, kuris pastaruoju metu auga stipriausiai - tai stilingi, padidintos prošvaisos miesto visureigiai tokie kaip neseniai pasirodęs Volkswagen T-Roc. BMW X2 turi dizainą nedaug besiskiriantį nuo koncepcinio "Concept X2" modelio – čia matome ir dideles vertikalias oro ertmes priekiniame bamperyje, ir panašiai kylančią šoninių langų liniją, ir slenksčius su dideliais plastiko intarpais, ir BMW ženkliuką nestandartinėje vietoje - ant galinių statramsčių. Šis ženkliukas klasikinių BMW gerbėjams kogero jau bus matytas – juo buvo papuošti legendiniai septintojo dešimtmečio BMW 3.0 CSL ir 2000 CS modeliai. Bendrai automobilis atrodo tikrai geriau nei X1 ar X3 modeliai ir labiau panašėja į didelį hečbeką nei visureigį. Tad nors X1 ir X2 turi tą pačią važiuoklės bazę, tačiau abu BMW taikosi į skirtingą pirkėjų grupę. BMW X2 pradžioje buvo galima užsisakyti su trimis dinamiškais benzininiais ir dyzeliniais BMW TwinTurbo varikliais: BMW X2 sDrive20i benzininis variklis pasiekia 141 kW (192 AG) galią, o automobilio vidutinės degalų sąnaudos yra 5,5–5,9 l/100 km. 140 kW (190 AG) pasiekiančio BMW X2 xDrive20d dyzelinio variklio vidutinės degalų sąnaudos yra vos 4,6–4,8 l/100 km. Galingiausias gamoje BMW X2 xDrive25d motoras pasiekia 170 kW (231 AG), o automobilis sunaudoja 5,1–5,3 l/100 km dyzelino. Abu dyzeliniai BMW X2 standartiškai komplektuojami su „xDrive“ visų keturių varančių ratų sistema bei aštuonių laipsnių Steptronic automatine pavarų dėže. Benzininiai varikliai sujungti su septynių laipsnių Steptronic dviejų sankabų transmisija.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-01-24
Lietuvoje pristatytas mažiausias BMW krosoveris – X2 Naujasis BMW X2 buvo pristatytas visame pasaulyje beveik vienu metu. Uždanga nuo jo nukrito sausio viduryje vykstančioje Detroito automobilių parodoje, o sausio 17 dieną jis buvo parodytas ir klientams Lietuvoje.
Kas tai per automobilis? Iš esmės, tai BMW X1 (gaminamas ant tos pačios platformos), tačiau sportiškesnis – turi žemėjančią stogo liniją, jau matytą X4 bei X6 modeliuose. BMW atrado šį SAC (sport activity coupe) vadinamą segmentą ir iki šiol yra sėkmingiausias jo dalyvis. Tokia savybė ženkliai sumažina automobilio praktiškumą – vietos sėdintiems ant galinės sėdynės ne tiek ir daug – bet nemažina pardavimų. Greičiau priešingai – BMW atstovai Lietuvoje jau teigia kelis modelius pardavę žmonėms, kurie automobilį matė tik nuotraukose. Pradinė BMW X2 kaina yra didesnė nei 40 tūkst. eurų, tad „pirkimas iš nuotraukos“ įrodo modelio patrauklumą. BMW X2 komplektuojamas su keliais benzininiais ir dyzeliniais varikliais, kurių galia yra nuo 140 iki 231 AG. Keturių varančių ratų pavara ar automatinė pavarų dėžė – pagal pageidavimą. Labiausiai BMW giriasi dėl naujojo X2 pakabos. Ši užtikrins, kad krosoveris būtų tarsi hečbekas – tiksliai reaguotų į vairo komandas, būtų stabilus posūkiuose ir kuo mažiau primintų didesnio pravažumo modelį. Papildomos įrangos sąraše yra ir „Dynamic Damper Control“ sistema, kuri automobilį 10 milimetrų nuleidžia arčiau žemės ir leidžia keisti pakabos nustatymus, pritaikant juos komfortiškam ar sportiškesniam važiavimui. Papildomai bus galima užsisakyti ir „M Sport“ bei „M Sport X“ paketus, tačiau jie pakeis tik automobilio išvaizdą. Norint daugiau galios, teks palaukti BMW X2 M versijos (jeigu tokia bus). Kaip ir kiti modernūs BMW, šis turi tokias sistemas kaip autonominis stabdymas su pėsčiųjų atpažinimo funkcija, automatinis artimųjų-tolimųjų šviesų perjungimas, aktyvi kruizo kontrolė ir t. t. Įdomi yra „Traffic Jam Assistant“ sistema – ji kontroliuoja automobilio greitį ir trajektoriją važiuojant iki 60 km/val. Greitis pasirenkamas pagal priekyje važiuojančią transporto priemonę, tik išlaikomas saugus atstumas iki jos, o į šonus nukrypti neleidžia eismo juostos sekimo sistema. Tiesa, jeigu bent vienas eismo juostos šonas nebus pažymėtas baltai, sistema neveiks. Įdomi stiliau detalė – ant galinio statramsčio įmontuotas BMW ženkliukas. Klasikinių BMW gerbėjai gerai žino, kur tai buvo panaudota anksčiau – sportiškuose BMW 3.0 CSL bei 2000 CS modeliuose. Tačiau kad ir koks sportiškas jis bebūtų, vis tik tai – krosoveris. Ir galima stipriai kvestionuoti sprendimą įdėti klasikinio sportiško automobilio atributą ant krosoverio. Galbūt tuo norima parodyti, kad didesnio pravažumo modeliai sportiškumu jau prilygsta hečbekams bei kupė? |
BMW X2 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis