Markės
258 iš 1917
BMW X5, (E53) 1999 - 2007
515Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.96% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 15
25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 60% Ne 40%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
BMW X5 yra vidutinio dydžio SUV gamintas su visų varomų ratų pavara, linijiniais 6 cilindrų, V8 benzininiais ir dyzeliniais varikliais. BMW X5 modelį apibūdina kaip SAV (Sport Activity Vehicle), o ne SUV (Sport Utility Vehicle) pabrėžiant ne bekelės sugebėjimus, o puikias automobilio savybes ant asfalto. Kaip ir jo konkurentai Lexus RX 300 ir Mercedes M-Class, X5 yra suprojektuotas kaip lengvasis automobilis, o ne tikras visureigis. BMW kompanijai nupirkus Rover kompaniją, BMW inžinieriai perėmė ilgametę Rover kompanijos patirtį visureigių kūrime – tai buvo didelis žingsnis X5 kūrimo procese. Todėl BMW turi kai kurias "britiškas" ypatybes – X5 turi leidimosi nuo kalvos kontrolės sistemą, dviejų dalių galines dureles panašiai kaip Land Rover. Didžioji dalis elektronikos paimta iš BMW E39 5 serijos, kad sumažinti kūrimo išlaidas. Skirtingai nuo Range Rover modelių, X5 buvo suprojektuotas kaip sportiškas kelių automobilis, jo visureigio savybės yra menkos. BMW X5 skirtingai nei tarkim Porsche Cayenne, neturi tokių visureigiams būdingų sistemų kaip sužeminta pavara, blokuojamas diferencialas, reguliuojamas pakabos aukštis, vandeniui atsparus oro padavimas ir t.t. Nepaisant to, kad X5 yra visais ratais varomas, tačiau 62 % variklio sukimo momento atiduodama į užpakalinius ratus ir taip sudaromas įspūdis, kad automobilis varomas galiniais ratais. Daugelis savininkų pastebi, kad automobilis yra tarsi 5 serijos BMW su visais varomais ratais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
BMW X5 turi daug bendrų komponentų ir detalių su Land Rover Range Rover L322 modeliu.

Buvo gaminama ir šarvuota X5 versija.

Automobilis pelnė geriausio Australijos prabangaus visureigio vardą 2001 ir 2002 metais.

X5 dar žinomas kaip automobilis, kurį labai „sėkmingai“ nukopijavo Kinijos automobilių gamintojas Shuang-huan SCEO pagaminęs kaip iš akies trauktą X5 kopiją:

2018-03-18
X5 3.0d 135kw
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tvirtai stovi ant kelio, jaucias kiekviena kelio danga. Stabili dideliu greiciu. Geras matomumas, didelis kuro bakas. Isvaizda nesenstanti. 285 plocio padangos daro ji maloniu akiai.
Sunkus, ir 135kw galios mazoka, mieste uztenka, autostradoje irgi, bet rajono keliuose truksta. R19 Kieta pakaba, zvyrkelio nemegsta. Masina sena, visi mazgai po biski byra, dalys brangios, remontas kur pasirinksi remontuoti.
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Turiu šį auto jau tris metus. Jei klaustų draugas ar pirkti, sakyčiau kad ne, nebent tikrai gerai uždirba ir negaila šioje vietoje leisti pinigų. Auto pirktas už 6.000eur, iki šios dienos jau išleista 7000-8000eur remonatms ir eksplotacinėms išlaidoms.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Visi remontai atliekami vidutinio lygio servise, Krasta servisas per brangu net daugiau nei vidutines pajamas uzdirbant. Labiausiai atsibodo parktronikai ir duru rankenliu tvarkymas, aliuminio remelis kuris pastoviai nelaiko kainuoja apie 150eur su pakeitimu. Jau viena rankena strigineja, panasu reikes ne uz ilgo keisti. Per tris metus renovuota turbo, ausiinimo sistema (visi termostatai, kuriu trys), EGR, pakaba [brangus malonumas, tvarkant prieki ir gala, prikelti ja iki 100proc panasiai apie 1800kainavo], isdege pikseliai, salono ventiliatorius (visas salono priekis ardosi ), kuro siurblys [ju yra trys, bake viena, per kebulo viduri padavimo ir auksto slegio, pirmi du pakeisti]; pavaru dezes tepalai keisti, tarpine, valdymo fyskes tarpine. Pavaru deze nuo pirkimo iki pat dabar kol nesusyla tepalai - lengvai dunksi jungiant pavaras, neprogresuoja. Tvarkyta pneumatine pakaba gale - kompas keistas, viena pagalve, kita dar keisti nusimato, nes per kelias paras stovimo nuseda galas. Remontas bus apie 300eur. Garso blokas keistas apie 100eur naudotas. Tepalai kas met keiciami , apie 180-200eur su visais filtrais. R19 padangos 400eur naujos kinietiskos, siaip neblogos. Tiek vasarai tiek ziemai. Turbo remontras antra karta (saltoji dalis tepalus leido), 200eur. Purkstuku korekcija, keisti nereikejo, brangu nebuvo apie 100eur. Dar nusimato vairo koloneles remontas... bus nepigu.
Patarimai perkančiajam
Pilna diagnostika Krasta servise, jei rasite toki X5 kurio samata Krastoje iki 1500 - 2000eur - bus neblogas. Paprastam servisi iki 800 privesi iki gero. Labiausiai tiketina samata bus nuo 10.000eur :) Gera rasti bus sunku. Jei atsukciau laika atgal - ieskociau geriau benzininio 3.0i arba 4.4i face lift. Kas pirks mano - pasisesks, bus daug kas pakeista :D
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
BMW modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    i3 
  Kompaktiniai   1 klasė1 klasė1 klasė
  1 klasės M CoupeM135iM135i
   2 klasės Coupe2 klasės Coupe
   M2M2
   2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
M3M3M3M3 M3
   3 klasė Gran Turismo 
   4 klasė4 klasė
   M4M4
   4 klasė Gran Coupe4 klasė Gran Coupe
    i4
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
M5 M5M5M5M5
  5 klasė Gran Turismo6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai 7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė 8 klasė  8 klasė
  6 klasė6 klasė  
  M6 M6  
   M8
  Keturduriai kupė    6 klasė Gran Coupe 
   M6 Gran Coupe  
   8 klasė Gran Coupe
  Roadsteriai  Z3Z4Z4 Z4
 Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai   X1X1X1
   X2X2
  Krosoveriai   X3X3X3
   X4X4
  Dideli krosoveriai   X6X6X6
  X6MX6MX6M
  Visureigiai  X5X5X5X5
  X5MX5MX5M
    iX
    XM
  Dideli visureigiai    X7
  Mini vienatūriai    2 klasės Active Tourer2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai    2 klasės Gran Tourer 
  Sportiniai  Z8   
  Supercar    i8 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt