Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus ir dinamiškas kelyje
- Kietas sulankstomas stogas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė kuomet stogas sulankstytas
Antros kartos Z4 buvo pristatytas 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje Automobilių parodoje. Automobilis dabar turi sulankstomą kietą stogą iš aliuminio, kuris pagamintas iš dviejų dalių ir gali būti sulankstomas per 20 sekundžių. Galingiausias variantas sDrive35i turi 2.9 L, 6 cilindrų eilėje variklį su dviem turbinomis ir išvysto 225 kW (306 AG) galią, bei 400 Nm sukimo momentą. Naujasis rodsteris turi naują interjerą ir išorės dizainą. Nors automobilio kėbulo forma liko panaši į pirmtako, tačiau stilius tapo dinamiškesnis, aerodinamiškesnis, linijos švelnesnės. Ilgas variklio dangtis, trumpa galinė dalis, puikios proporcijos - automobilis atrodo tiesiog tobulai. Naujas Z4 buvo komplektuojamas su 7 pavarų dviejų sankabų transmisija. Tai pirmasis BMW rodsteris su "iDrive" sistema. Lyginant su ankstesniuoju Z4, šis tapo ilgesnis 148 mm, 9 mm platesnis ir ženkliai sunkesnis – priaugo net 150 kg.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
BMW ruošia specialias FIA GT3 lenktynėms skirtas Z4 versijas privačioms komandoms. Šie GT3 Z4 sveria vos 1190 kg ir turi 4.4 litro V8 variklius su 515 AG (379 kW) galia:
2009-05-18
Naujasis BMW Z4 – jau Lietuvoje Oficialus BMW atstovas Lietuvoje „Krasta Auto“ pristato karščiausią pavasario naujieną – BWM Z4. Naujasis vieno sėkmingiausių BMW automobilių atviru stogu modelis už savo pirmtaką pranašesnis grakštesniu dizainu ir išskirtinėmis technologinėmis naujovėmis. „Didžiuojamės galėdami savo salonuose pristatyti išskirtinį koncerno BMW AG kūrinį – naująjį BMW Z4. Dar iki pasirodant šiam modeliui Lietuvoje sulaukėme didelio susidomėjimo. Neabejojame, jog BMW Z4 daugeliui bus ne tik svajonių automobilis, bet ir puiki transporto priemonė kasdieniniam naudojimui“ - teigia oficialaus BMW atstovo Lietuvoje „Krasta Auto“ pardavimų vadovė Rasa Klimavičiūtė.
Reklama Naujasis BMW Z4 yra kiek didesnis už savo pirmtaką – 14,8 cm ilgesnis ir šiek tiek platesnis, dėl ko vairuotojui bei keleiviams atsirado daugiau erdvės. Naujo modelio automobilio kėbulas tapo gerokai veržlesnis, o dėl aliuminio panaudojimo automobilio svoris sumažėjo. Ryškiausias BMW Z4 pasikeitimas – stogas. Medžiaginį minkštą stogą pakeitė kietas metalinis, kuris pakeliamas arba įtraukiamas vos per 20 sek. Dėl unikalios stogo konstrukcijos kabrioleto bagažinės talpa padidėja net iki 310 l, joje gali laisvai tilpti net ir visas golfo lazdų rinkinys. Kuriant naująjį BMW buvo siekiama, jog automobilis maksimaliai atitiktų vairuotojų poreikius. BMW Z4 modelyje yra įdiegta „Dynamic Driving Control“ sistema, todėl vairuotojai gali pasirinkti vieną iš trijų automobilio vairavimo režimų: normalų, sportinį arba sportinį plius. Vienu mygtuko paspaudimu įjungus sportinį plius režimą automobilio variklis tampa daug jautresnis vairuotojo veiksmams, bei gerokai sutrumpėja pavarų dėžės reakcijos laikas. Ir priešingai, pasirenkus ramesnį važiavimo stilių, vienu mygtuko paspaudimu galima įjungti normalų vairavimo režimą. BMW Z4 automobilį galima pasirinkti su vienu iš trijų skirtingų šešių cilindrų variklių. Galingiausias jų - „sDrive 35i” montuojamas 3 l variklis su dvigubu turbokompresoriumi. Sukurdamas 306 AG prie 5,800 sūkių per minutę, „sDrive35i“ su įprasta mechanine pavara iki 100 km įsibėgėja per 5,2 sek. Šį rezultatą sekundės dalimi galima pagerinti pasirinkus 7 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžę. Po „sDrive 30i” kapotu yra 3,0 l 258 AG agregatas, leidžiantis iki 100 km/h įsibėgėti per 5,8 s, o BMW Z4 „sDrive 23i” modelyje montuojamas 2,5 l 6 cilindrų 204 AG variklis, derinamas su šešių laipsnių automatine arba mechanine pavarų dėže. Modelio su pastaruoju varikliu CO2 emisija tesiekia 199 g/km, tuo tarpu Z4 su galingiausiu agregatu – tik 219 g/km. Degalų sunaudojimas yra nuo 8,2 l/100 km – šie parametrai ne tik atitinka naujausius Euro 5 reikalavimus, tačiau ir gerokai juos pranoksta. Modernios BMW Z4 formos ir veržlūs kontūrai perteikia sportišką naujojo automobilio charakterį. Su specialia M sportinio tipo pakaba automobilis yra 10 mm žemesnis nei su standartine pakaba, kas leidžia užtikrinanti nepriekaištingą sportinio vairavimo malonumą. Elektroniniu būdu reguliuojami amortizatoriai suteikia galimybę dar labiau pritaikyti automobilį dinamiškam važiavimui. Visos naujojo BMW Z4 modifikacijos yra praturtintos draugiško aplinkai BMW inovacijų komplekso „Efficient Dynamics“ elementais – stabdymo metu išsiskiriančios energijos regeneracijos, aukšto tikslumo įpurškimo, „Start-Stop“ sistemomis. Šie BMW koncerno sukurti technologiniai sprendimai leidžia taupyti degalus ir mažiau teršti aplinką. |
BMW Z4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis