Markės
381 iš 1918
Citroen C-Crosser, 2007 - 2012
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.020% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dyzelinis variklis
  • Gera standartinė įranga
  • Yra versijos su septyniomis sėdimomis vietomis
  • Malonus vairuoti
TRŪKUMAI
  • Brangesnis nei galima tikėtis iš Citroen
  • Standi pakaba
  • Ankšta trečia sėdynių eilė
Citroen C-Crosser yra kompaktiškas SUV krosoveris pristatytas 2007 metais. Tai pirmasis Citroen visureigis ir jis turi savo brolį dvynį – Peugeot 4007. Abu automobiliai buvo gaminami Mitsubishi kompanijos ant Outlander visureigio pagrindo. Tiek 4007, tiek C-Crosser yra pirmi prancūziški automobiliai, kuriuos gamino Japonijos gamintojas. Dinamiškos išvaizdos automobilis turės visų varomųjų ratų sistemą su trimis galimais režimais. Normaliu atveju galia bus automatiškai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašies, kitas režimas – ekonomiškas tik priekiniais ratais varomas ir trečias – fiksuota galia perduodama visiems 4 ratams, kurią geriausia naudoti esant bekelei. Viduje – 3 sėdynių eilės, kurias galima įvairiai konfiguruoti ir susodinti iki 7 žmonių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Vytautas
Variklis 2.4 l. benzinas, automa
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 69 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Vytautas | 2014-08-04
Iš 10 balų rašau 8
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ypatingai gera išvaizda, vidinė erdvė, puikus variklis ir važiuoklė
Nėra (arba silpna) garso įzoliacija nuo išorės, ypač iš apačios (tačiau vėjo nesigirdi), plastikinė priekinė panelė Automobilio pagaminimo metai: 2008 Automobilio variklio tūris: 2 l Automobilio degalai: Benzinas Automobilio kėbulas: Visureigis Pavarų dėž
Pagaminimo metai: 2008
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Bendras automobilio aprašas
Nuo 2014 m. vasario turiu Crosser, 2008 m., 2,4 l., benzinas-dujos, automatas, visa rida įvykusi Lietuvoje, tai - 120 000 km. Ramiai važinėjant mieste, t.p. užmiestyje iki 130 km/h, kuro sąnaudas (tipo, benzino) rodo iki 12. Realiai sunaudoja dujų apie 13, 14 l. Važiuojant užmiestyje 90 km/h - apie 10 l. dujų (rodo 8,5 l. benzo). Važiuojant greitkeliu apie 135 km/h - realios dujų sąnaudos iki 13. Trūkumas - kiekvieną dieną kuro sąnaudas rodo iš naujo, nusinulina. Tik displėjuje galima gauti bendrą sąnaudų vidurkį, tačiau iki 10 000 km. Variklio galios (170 AJ) pakanka sočiai. Variklis dirba ramiai, be garso, ramiai pagreitėjant nepermuša į žemesnę pavarą ir greitėja tolygiai. Paspaudus "iki grindų", apsukos pakyla iki 5500-6000 ir laikosi tol, kol nepasiekia apie 180 km/h, paskui persijungia į paskutinę pavarą. Manau, greičio ribą galima būtų pasiekti tik per TRIP, perjungus į žemesnę pavarą. Ramiai važiuojant apsukos visą laiką varijuoja tarp 1200 - 1800. Darau išvadą, jog greičių dėžė puikiai atlieka savo darbą. Jos visai nesijaučia. Jokios kėbulo, variklio vibracijos. Galėtų būti durų ir ratų arkų garso įzoliacija geresnė, nes girdisi kelias. Be to, pabeldus į duris, skamba kaip tuščias kibiras :) Galinė vaizdo kamera veikia gerai, navigacija jau reikalauja atnaujinimo, tačiau veda gerai. Oda nenusidėvėjusi, tvirtoka. Priekinė panelė galėtų būti ne iš kieto plastiko, taip pat durelių vidinio paviršiaus viršus. Labai pigiai atrodo ir visai nesiderina su šviesiomis odinėmis sėdynėmis :) Nors tų detalių brazdėjimo, barškėjimo nėra. Neaišku, dėl ko padarytos tos papildomos sėdynės gale, nes tik svorio duoda. Reikės išimti visai, tai nėra sunku. SUV apačios izoliacija nuo korozijos galėtų būti geresnė. Surūdiję visi traversai, traukės, spyruoklės ir t.t. Turėjau prieš metus 2006 m. KIA Sportage, tai apačia visa padengta grubia antikorozija, kaip tarybinių laikų VAZ privačiose dirbtuvėse. Net gražu žiūrėti, kai 7 m. automobiliuko dugnas ir detalės švarios, kaip naujo. Čia to pasigendu, net kyla noras pašveisti viską ir nupurkšti.. :) Važiuoklė per visą laiką netvarkyta, nes nereikėjo. Pirmą kartą per Crosser,-io amžių sureguliavo ratų suvedimą. Niekas nebuvo judinta, reiškia, viskas gerai. Iš esmės, esu visiškai patenkintas jo teikiamomis "paslaugomis", ramus, geras, greitas, kiek kietokas, tačiau labai stabilus kelyje automobiliukas. Bandant išprovokuoti šoninį slydimą važiuojant šlapia aikšte, sunkiai sekėsi.. Iš 10 balų rašau 8.
Variklis
Galingas, elastingas prie bet kokių sūkių. 170 aj pakanka, kad ir pagreitėti lenkimo metu, ir šiaip, pajusti kad važiuoji. Tepalo nedegina visai. Pravažiavus 10 000 km, jo lygis liko nei milimetru nenukritęs, nei buvo. Sušilęs variklis visiškai negirdimas, net atidarius variklio skyriaus dangtį
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pirkau jau dėvėtą Lietuvoje. Per 10 000 km reguliavau tiktai priekinių ratų suvedimą už 100 Lt. Lygiai toks pat Exlusiv visiškai naujas modelis šiuo metu parduodamas už 109 000 Lt. Aš su šimtine tūkstančių Lietuvos keliais, su suteikta garantija, su eksploatacijos įvykių išrašu pirkau už 38 000 Lt. Šiuo metu padavime tokio pat modelio nematau jau kuris laikas, todėl sunku įvardinti nuvertėjimą
Patarimai perkančiajam
Visi kalbintieji labiau linkę važiuoti su benzininiu varikliu, nei su 2.2 hdi ir mechanine pavarų dėže, tačiau kiekvienam sava istorija :)
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidintiPadidintiPadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 69)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt