Markės
393 iš 1917
Citroen C4, 2004 - 2010
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.316% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Itin komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
Citroen C4 yra nedidelis šeimos automobilis gaminamas nuo 2004 metų ir pakeitęs ne itin įspūdingą Xsara modelį. C4 yra mechaniškai panašus į Peugeot 308 modelį ir gaminamas su trejų durų kupė, sedano ir penkerių durų hečbeko kėbulais su benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Gaminamas septynių vietų kompaktiškas vienatūris Grand C4 Picasso ir penkiavietis C4 Picasso. C4 modelio pasirodymas buvo sutiktas labai palankiai – jis buvo įvardintas kaip drąsesnis ir įdomesnis projektas nei daugumas Citroen modelių gamintų 1990-aisiais. Puikus kupė versijos dizainas šiek tiek primena Mazda 323 F trejų durų modelį, tačiau kartu yra išsiskiriantis iš masės kitų automobilių. Tuo ir privalo pasižymėti Citroen. Pagrindinis C4 pardavimų “arkliukas” yra aukštosios technologijos, pavyzdžiui – automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjungęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili. Tačiau C4 neturi hidraulinės pakabos, kurią turi didesni modeliai - C5 ir C6. Būtina paminėti ir C4 modelio sėkmę WRC ralio čempionate – čia C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007 ir 2008 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4 ir 5 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis turi kelio ženklinimo juostos kirtimo įspėjimo sistemą (Lane Departure Warning System), kuri įspėja vairuotoją jei šis kerta juostą neįjugęs posūkio signalo, taip pat unikalų vairą, kurį sukant centrinė dalis išlieka stabili.

WRC ralio čempionate C4 automobilis pakeitė daugkartinį laimėtoją Citroen Xsara WRC modelį. Citroen gerbėjai tikrai neliko nusivylę - Sebastien Loeb 2007, 2008 ir 2009 metais vėl iškovojo čempiono titulus (laimėdamas 4, 5 ir 6 kartą iš eilės!) ir išlaikė sėkmingiausio visų laikų WRC čempionatų lenktyninko titulą


2005 metais prestižiniame Europos metų automobilio rinkimuose C4 pelnė antrają vietą.

2006 metais pelnė geriausio pasaulio automobilių dizaino apdovanojimą.

Citroen C4 buvo plačiai reklamuojamas klipuose, kuriuose transformeris šoka breiką, čiuožinėja užšalusio ežero paviršiumi arba važinėjasi gatvėje ir galiausiai pasiverčia į automobilį:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
2023-01-09
citroen c4, 2008, 1,6l dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus miestui
elektronika, purkštukai
Genda purkštukai, elektronika pastoviai grybauja ekonomiskas, patogus
Pilnas atsiliepimas...
2021-04-01
C4 1.6HDi 80kw . Bosch kuro sistema.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, komfortas, garso izoliacija, pigios detales.
Prastai dazyti kapotai. Nelabai kas nori apsiimti keisti zvakes jiems.
Per 9 men pravaziuota 30tukst tai problemu dideliu neturejau. Galios pakanka tokiam automobilio. Gera garsi izoliacija kaip tokios klases automobiliui. Paprastos konstrukcijos vaziuokle, bet komfortu tikrai nustebino. Tikrai geresnis variantas nei kazkas is VW koncerno.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-25
Citroen C4 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kuro suvartojimas
Kėbulas, komfortas, salono izoliacija, važiuoklė
Nors ir trumpai teko kentėti su šiuo auto, bet užteko laiko susidaryti nuomonę. TRAGEDIJA! Skarbonke. Kebulas labai silpnas, menkiausias prisilietimas ir sulankstyta. Žiemą labai nestabili ant kelio. Teko pavažinėti didelius atstumus tai nugaroje dieglys atsirado po pirmo mėnesio. Kuro svartojimo prasme visai neblogai. Važiuoklė labai silpna. Patarimas pasirinkti kitos markės automobilį.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-01
Citroen C4 2.0i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus, išvaizdus, gana atsparus korozijai, gera garso aparatūra, nebloga izoliacija, daug funkcionalumo, neįdomus vagims, nėra labai brangios dalys
Greitai nuvertėja, blogas matomumas pro galinį langą, maži veidrodėliai, ilgai šyla salonas žiemą.
Sveiki, taigi nutariau pasidalinti savo patirimais apie citrinuką C4-tuką. Automobilį pirkau prieš metus, buvo grįžęs iš Švedijos su 290000km rida. Kiek pastebėjau, pasitaikė gan retokas variantas Lietuvoje - 2.0i benzinas ir šviesaus veliūro salono. Pirkau ją sudaužytą, buvo sulamdytas, perbrauktas visas šonas, teko keisti dvejas duris ir sparną, kuris nustebino mane, nes jis yra pagamintas iš plastiko. Pirmas įspūdis: graži išvaizda, vikrus varikliukas, puiki komplektacija. Pats varikliukas tikrai vikrus ir smagus, trauka nebloga, kaip tokiam automobiliukui, stipriau paspaudus pedalą, jaučiamas smagumas :). Su pačiu varikliu, bėdų visiškai neturiu, realiai, buvo keičiamos tik einamosios dalys, tai traukės, kaladėlės ir t.t. Mieste važiuoti smagi, kaip toks mašiniukas, neblogai "deda" iš vietos :) Vietos salone nėra labai daug, bet nėra ir visai mažai, keturi žmonės telpa be vargo, į aukštį vietos užtenka, pločiu taip pat. Tačiau bagažinė mažoka, bet vis dėlto, tai miesto automobiliukas. Bagažinėje išsistumia skyreliai, labai patogu sudėti vežamus daiktus, nes neišsibarsto po visą bagažinę. Salone yra užtektinai daiktadėžių, porankis, kuris atsidaro, "glove box'as" su akinių ir kompaktinių diskų skyreliais. O važiuoklė, tai nėra jau tokia labai kieta, kaip kažkas minėjo anksčiau atsiliepimuose... Prieš tai, turėjau "Škoda Fabia combi", 2009-tųjų metų, tai galiu pasakyt, kad C4, pranoko visais galimais dalykais (komfortas, minkštumas, patikimumas - daug gedo škoda, buvo daužta su tikra, 68000 km rida). Pradžioj buvo tas jausmas, kad, o ne, kam pirkau po škodos citroeną, čia juk prancūzas... Bet išėjo taip, kad tas prancūzas, man kėlė mažiau vargo ir problemų. Elektros gedimų neturėjau, tik kartais įjungus autopilotą, užsidegdavo "service" lemputė, išjungus autopilotą, ji užgesdavo (tai būdavo retais atvejais). Dabar pastebėjau, kad lietaus daviklis pradėjo "durniuot", matyt numirė, gerai, kad nebrangus, bandysiu pasikeist... O didžiausias minusas šiame automobilyje, tai salono šildymas, nežinau kodėl, gal sklendės užstrigusios, nes labai ilgai, kol sušyla salonas, nepučia šilto vėjelio... Turiu ir Peugeot 406-tą, faceliftą, dyzelį, tai net tas daug greičiau užšyla... O daugiau tai spręsti Jums, automobilį šiaip patarčiau pirkti, nes nėra brangus, išvaizdus, gana patogus ir funkcionalus. Jei sugalvojote įsigyti, ieškokite pilnesnės arba "exclusive" komplektacijos, nes joje gali būti spalvotas ekranas, užsilenkiantys veidrodžiai, panoraminis stogas, "xenon" žibintai ar atstumo davikliai. Dėl variklio nežinau, ką patarčiau, daugiau kitokių nemėginęs, tačiau nežinau ar mitas, ar ne, bet sako, kad į 2.0i 103kW, dujos nesideda. Bet nemanau, kad ir reiktų jas dėti, nes ramiu, vidutiniu važiavimu, galima tilpti į 8litr. Be abejo, kas nori išskirtinesnio varianto, patariu rinktis coupe kėbulą. Su elektronika nieko rimto labai neturėjau, tik pradėjo "durniuoti" lietaus daviklis, galbūt užteks tik jį pakeisti, šiukšlynas už jį nori 10-15eur., kartais užsidegdavo "service" lemputė, kai yra įjungiamas autopilotas, bet tai buvo tik keletą kartų. Iš variklio pusės - viskas tvarkoje. Keičiau tepalus, filtrus, diržus. Dar keičiau priekinius, galinius diskus, kaladėles, stabilizatorius ir galinius amortizatorius, nes automobilio galas beprotiškai barškėjo, būtent dėl to. Kadangi pirkau pabrauktu šonu, keičiau vienos pusės dvejas duris (už duris mokėjau 30eur., plius, reikėjo persidažyti), priekinį sparną, už kurį mokėjau 5 eurus :). Nusipirkęs, truputį pasitvarkiau dugną, buvo smulkių rūdelių, kurias pašalinau ir visą dugną padengiau antikoroziniu purškalu. Apie nuvertėjimą mažai ką pasakysiu, nes automobilį įsigijau labai nebrangiai, aišku, nuvertėja greičiau už lexusą, bet ir kainuoja daug kartų mažiau už jį, spręsti Jums :) Jei susidomėjote šio automobiliuko pirkimu, patarčiau patikrinti visą elektroninę dalį, jei yra galimybė, pajungti diagnostiką, dėl šventos ramybės. Pažiūrėkite ar trauka nedingusi, ar variklis neskleidžia įtartinų garsų, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų. Patikrinkite ar šildo, šaldo pečiukas. Patarčiau rinktis pilnesnės komplektacijos automobilį, nes bus daug gerų funkcijų (autopilotas, spalvotas ekranas, atstumo jutikliai, panoraminis stogas, kelio linijų "matymas", užsilenkiantys veidordėliai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-07
Citroen C4 1,6HDi hečbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, erdvė, maži eksplotacijos kaštai, geresnis nei vidutinis prancūziškas patikimumas, elementari važiuoklė.
Jaučiasi ne itin malonus vėjo šniokštimas važiuojant autostrada, kietoka važiuoklė.
Prieš du metus atėjo diena, kai rankose pirmą kartą prisiliečiau prie savo Citrinos hečbeko. Nuo tos dienos nuvažiavau daugiau nei 50kkm ir jaučiu dvilypius jausmus: meilę ir švelnią neapykantą. Asmeniškai mašina iš priekio graži, bet užpakalis, asmeniškai nelabai kimba. Važiuoklė paprasta kaip 5 centai, jokių pagalvių, tik kelios svirtys priekyje, ir štanga gale, tačiau gan kietoka važiuojant žvyrkeliais, tačiau idealiai laikosi ant geros kokybės kelio. Tokie niuansai ir žavi ir pykdo. Tikras prancūzas. Tikrai talpus automobilis, nes bagažinė gili, o sėdynės patogiai susilanksto. Galios kaip tokiam automobiliui su 1,6 dyzeliu kuris yra tikrai patikimas, bei ekonomiškas (rekordas 4,5 mieste ir 3,8 ~90km/h) pakanka, nes planavau čipuoti, bet nebebuvo poreikio. Kai kurie žmonės labai stebisi kodėl pagrindinis ekranas viduryje skydelio, tačiau pavažiavus galima įsitikinti, kad jis labai patogus, nes nereikia ieškoti kur po vairu yra spidometras ar pns.. Remontas priklauso nuo to ką remontuoti tenka. Reikėjo keisti sankabą kuri baigiasi apie 150kkm, tai gan paprastas keitimas, tačiau pajungti stopui laida teko vargti visą vakarą kol vieną laidą pakeitėm su elektriku. Eksplotacija gan pigi, kadangi nėra ypatingos komplektacijos ar kažkokių sudėtingų sistemų. Detalių kainos nei didelės, nei mažos, studentui įkandamos. Pilant tokius tepalus kokie priklauso, ir keičiant visas eksplotacines dalis ir skysčius ypatingų problemų nėra. Eksplotuojant pagrinde autostradoje pasigendu 6 pavaros. Vežti į centrą ir tikrinti. Ieškoti varianto su 6 pavarom, ilgesnėms kelionėms. Imti 80kw variklį, nes 66kw bus silpnokas, o kuro valgys daugiau. Patikrinti ar veikia pilnai pečiukas, nes yra liga, jog būna sugedęs valdiklis, arba sklendžių dantratukai nuvalgyti, tačiau pakeitus problema išsprendžiama visam laikui.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-30
Citroen C4 2006 1.6HDI 80kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus,pigios dalys,neblogas interjeras.Gera garso aparatura.
Triuksmingas hdi variklis. Bloga garso izoliacija.Labai kieta vaziuokle. Nemazos kuro sanaudos.Daznai grybauja sedyniu svarstykles galines, (rodo kad keleivis neprisiseges nors niekas ten nesedi).
Auto toriu jau 3 menesius,kolkas jokiu rimtu gedimu kaip ir nebuvo. Tik kazkas kalena kai greiciau vaziuoji (tiketina kad generatoriuje). Vaziuokle tikrai labai kieta,kiekviena duobele jauciasi stipriai. Dizaina tikrai gan neblogas ir sedeti patogu ilgesnese kelionese. Gale taipat vietos pakanka i valias.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-06
Citrius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai islaikoma, pstikimi varikliai, tikrai gera elekra, nelinkes rudyti kebulas, gana minksta vaziuokle
Kibiriukas (traska braska plastikai)
Nu man su juo nepasiseke, nes nupirkau nuvaryta, bet geras automobilis. Paprasta pakaba, itin pigios dalys. Elektronika bent jsu pas mane siemens ir jokiu bedu neturejau. 1.6hdi 80kw neleis ramiai vazineti ir tikrai prie sedynes traukia. Liuks aparatas
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-13
C4 1.6l benzinas 2008m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Idomus eksterjero dizainas, interjero sprendimai. Citroen tikras savo laiko dizainas
Dazni elektrikos gedimai, pakankamai pigios vidaus bei isores medziagos, patikimumas
Sveiki, labai gerai, kad yra portalas tikriems naudotoju atsiliepimams!!! Auto pirktas naujas LT Veho centre Vilniuje. Kaina 43500Lt su nuolaida 2008 metais. Ekslpoatuotas tik LT. Pirmas ispudis - stilingas, idomus auto su pakankamai daug privalumu uz tokius pinigus, t.y. Gamykline audio, kondicionierius, sildomos priekines sedynes, kompas, autopilotas. Per beveik 10 metu pravaziuota 140 tukst.km. Per garantini laikotarpi dideliu problemu nebuvo, tik pakeista aukstos itampos rite. Po garantijos atsirado problemos su elektrika ir pakankamai nemalonios, buvo remontuotas kompas. Eksploatacija nebrangi, bet pakankamai dazna
Pilnas atsiliepimas...
C4 | 2016-04-10
Puikus automobilis už prieinamą kainą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkšta plastmasė, patraukliai atrodo dideli priekiniai žibintai, daug vietos, patikimas variklis, gera audio aparatūra
Gan kietoka galinė važiuoklė
Sėdint vietos užtenka, priekinė panelė iš minkšto plastiko, tad atrodo gan neblogai. Kuro sąnaudos nėra labai didelės kaip benzinui. Kiek skaičiau 1,4 vieni iš patikimiausių, nors jų yra ir nedaug. Trauka beveik nesiskiria nuo 1,6 ir jos normaliam kasdieniam važiavimui pilnai pakanka. Kol kas dėl variklio bėdų nebuvo, ptfu ptfu ptfu. Priežiūros reikalauja, tačiau laiku viską keičiant ir prižiūrint nesiskundžiu :)
Pilnas atsiliepimas...
juozas | 2015-11-14
ne
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visa masina
pavaru deze
pradejo judant is vietos dauzyt matora ir pan.. sako sankaba keisti...kaina 900e beje pas mane pusautomatis,sekvencine pav.d. nuvertejimas staigus pirk tik mehanine
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt