Markės
398 iš 1917
Citroen C4 Picasso, 2006 - 2013
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 10
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylus ir komfortiškas
  • Erdvus, praktiškas salonas
TRŪKUMAI
  • Prasta interjero kokybė
  • Prasta pusiau automatinė pavarų dėžė
Tai septynių vietų kompaktiškas vienatūris pavadinimu Grand C4 Picasso arba penkiavietis C4 Picasso. Automobiliai gaminami ant C4 platformos ir išsiskiria patraukliu dinamišku dizainu – didžiuliu priekiniu stiklu, kuris užsibaigia už priekinių keleivių galvų. Grand C4 Picasso yra šiek tiek didesnis nei jo artimiausi konkurentai - Mazda5 ir Renault Grand Scenic vienatūriai ir netgi didesnis nei ankstesnis Citroen vienatūris – Evasion. Automobilio galinė pakaba gali būti ir pneumatinė, kad būtų užtikrintas maksimalus važiavimo komfortas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 10
2020-08-06
Man patinka mano mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patikimas, konfortiškas.
Nėra
Sveiki, mano ir šio modelio draugystei jau 5 metai, patirta tikrai daug kartu. Kelionėms ir šeimai tai labai tinkamas automobilis. 1,6 l 80 kw robotas. Prisipažinsiu labai bijojau roboto, bet mano atveju, tai neturėjo pagrindo. Neturiu nusiskundimu šiuo automobiliu. Manau netrukus mūsų šeimą papildys naujesnės kartos c4 picasso.
Pilnas atsiliepimas...
2019-02-16
Apie mano c4 Grand Picasso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug tu pliusu. Netgi tas pats priekinis langas. Kai atsisedu i zmonos Forda,pasijuntu kaip tanke.
Silpnos sesta ir septinta sedynes, atsarginis ratas-tablete isoreje.
2007m 2.0 HDI. Likimo ironija-po LT turgus maliausi,ieskodamas sau tinkamo Volvo XC-70.... Grizau su Citroenu. Nenuvyle. Per keturis metus rida padidinau 100 000km . Dirzas,filtrai,tepalai,stabdziu kaladeles,stabilizatoriaus traukes,lemputes. Stai ir visas sarasas keistu detaliu. Gal tokia loterija. Ypatingai nustebino kuro sanaudos. Tikrinau su pilnu kuro baku,po keliones dapilant vel iki pilno. Vasara vykome i Kolkos iskysuli Latvijoje. Grizom , prasuke virs 700 km.Pripildes baka ir paskaiciaves sanaudas,negalejau patiketi. Nepilni 4ltr/100km! Cia trasoje. Tiesa,ir greitis uz 100 nelabai kur buvo didesnis-kai kurie Latvijos keliai nekaip atrodo. Velesnis misrus bandymas parode 6,2 ltr/100km. Traukos sociai. Prie ko reikejo iprasti,tai automato velavimo,paspaudus ekseleratoriu. Imi lenkti fura,o jis dar "galvoja" koki cia begi imetus... Tas dingo,kai su greicio pedalu emiau elgtis svelniau. Nori extrimo-persijunk automata i mechanine,ir pirmyn! Daug nesiplesiu- masiniukas man prilipo visais parametrais. Argi negerai,kad nuleidus galines sedynes,gali laisvai sau miegoti kur nors zvejyboje,kai nekimba... Tiesa, prie siokio tokio minuso tas sedynes ir priskirciau. Sesta ir septinta sedynes aiskiai skirtos tik vaikams,nes kai pasodinom ten paauglius,tai jie i jas ir sulindo su visais paralonais. Dabar mastau,kad gal atsarginis ratas butu geriau vietoje ju,o ne po masina. Kol kas remontui minimalios sanaudos. Tik tai,kas reikalinga automobolio prieziurai. Automobilio pirkimas,kaip loterija. Gal yra ir tokiu,kurie is servisu neisvaziuoja... Mano atveju patarimas-puikus masiniukas. Bet 2,0 hdi !
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-20
Puikus vienatūris su snulkiais minusais
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, minkštas, manevringas, praktiškas.
Reikia priprasti prie roboto. Vairuotojo sedynė greitai nusidėvi.
Pirkau iš 1 savininko rida buvo 12000 km (Lietuvoje pirktas ir eksplotuotas). Pirmas dalykas kurį padariau tai įsistačiau dujas ir parktroniką. Po 1,5 m įranga pilnai atsipirko. Erdvus, minkštas ir praktiškas automobilis. Trauka nebloga. Manevringas ir greitkelį pakankamai stabiliai stovi. Žiemą užknisa gramdyti didelį langą ;) Reikia priprasti prie roboto, kietai jungia pavaras ir dažnai vėluoja. Iš dalies padeda, prieš persijungiant bėgiui atleisti gazo pėdalą (Švelnesnis gaunsi bėgio persijungimas) ir pačiam junginėti bėgius (gerai kad lapeliai patogūs ir prie vairo). Keičiau elektrinį stabdį 250-350e. Pakeičiau pagrindinį diržą su įtempimo guoliais (taip darau visuose naudotose automobiliuose) Akumuliatorius 90e. Galinių stabdžių diskas su suportu. Pakeista duslintuvo gofra. Atlikta roboto adaptacija, nors nelabai padėjo. Daugiau- lemputės, tepalai ir filtrai. Kaip ir viskas per 3 metus. Tikrinti servise.
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-12
c4 picaso 1.6 mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vaziuokle, vairavimas, sedejimas, aukstas matomumas
silpnokas, bet ne jaunam pats tas arba moteriai
Trumpai. Rida 137 000. Ant kelio stovi kaip formule, stabdziai labai jautrus, vairo klauso maziausio suktelejimo - labai gyvas automobilis tik sirdis silpnoka. Prie klimos valdymo teks priprasti, spidometras viduje labai faina ir saule neapsviecia, sunkiai syla (bet cia visu hdi beda). Grazus ir automobilis ir priekinis stiklas. Trasoje 4.5-5 per akis (nelakstant), mieste truksta galios. Man padare dideli ispudi. Vis tik 10 metu automobiliui. Teko vazineti su metu senumo jeta (visiskai nauja), palyginimas paprastas ar sedi ant naujos taburetes ar minkstam 10 metu kresle. Buvo su variklio defektu, pradeges cilindras (toks jau gryzo is prancuzu, purkstukas myzo) nuolatos, ne tik pirkdami tikrinkite purkstukus, laiku keiskite tepalus ir gerus filtrus. Pirkti labai lengva - masina turi buti tiesiog gyva, vaziuoti turi nepriekaistingai, 1.6 ne lenktynems skirtas, traukau jauciasi tik nuo 2000 iki 3500 rpm, stabdziai turi buti kone mirtini.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-04-20
C4 PICASO 2007m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoti komfortiška,jaukus viduje,nedidelės kuro sąnaudos
Žiemą sušalus panelėms,girdisi priekinės panelės barškėjimas
Važiavimas tikrai malonus,tik prie kai ko reikia priprasti. Kuro sąnaudos užmiestyje tikrai neblogos,normaliai važiuojant gali būti 4,5l/100 km. Automobilis iš išvaizdos gan patrauklus. Priekinė panelė žiūrisi neblogai,viduje vietos daug. Vienu žodžiu automobilis neblogas. Viena bėda kurią turėjau tai EGR vožtuvas, bet elektrikui jį atjungus pasibaigė visos bėdos. Varikliui traukos užtenka,iš vietos pradedant važiuoti galėtų būti daugiau traukos ,bet šiaip nieko. Nedaug teko remontuoti,bet važiuoklės detalės ir tepalų filtrai tikrai nebrangūs,keičiau pagrindinį diržą su vandens pompa,tai kaina buvo apie 50€, panašiai ir keitimas kainavo. Šiaip patarčiau pirkti,kaina ir kokybė tikrai tinka
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-01-22
C4 PICASSO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinumas, komfortas.
Daug privalumų - daugiau ir gedimų.
Labai patogus auto, daug malonių smulkmenų. Už kurias kartais reikia paploti pinigų. Variklis veržlus, tik robotizuota dėžė šiek tiek stabdo žemesnėmis pavaromis, bet greičiau važiuojant viskas gerai. Remontas palyginus nebrangus, tik ne visi servisai jį perkrimtę. Siūlau važiuoti pas citro specus, man patinka Kaune Ateities pl. Pasitaikę gedimai: teko keisti sankabos kompl. nes trukčiojo, čia dėl "roboto". Jei būtų mechaninė sankaba tarnautų ilgiau. Kadangi exclusive variantas, tai teko keisti galines pagalves. Dar keičiau suodžių filtro kažkokį skystį. Kuo daugiau pasitikrinti. Jei trukčioja iš vietos pradedant važiuoti - turėsit išlaidų(daug:). Turi pradėti važiuoti švelniai.
Pilnas atsiliepimas...
Satrebla | 2014-10-09
2008 m. C4 Picasso 2.0 HDi Exclussive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas vairuotojui
Kietoka pakaba. Vargas galiniams keleiviams ilgesnėse kelionėse. Atsarginio rato nebuvimas (šioje versijoje) reikalauja įsimesti atsarginį ratą į bagažinę (taip užpildant tūrį) prieš važiuojant grybauti į Labanoro girią.
Ne C4 GRAND Picasso, o tiesiog C4 Picasso. Exclussive versija. Pirktas naujas. Išorė – skonio reikalas. Rūdžiū kolkas nėra, priekiniai sparnai plastikiniai, variklio dangtis aliumininis (suprask neremontuotinas). Bagažinės dangtis uždarant barška kaip skardinės, bet chebra rašo, kad atlupus vidinę apdailą ir išlupus kažkokią detalę garsas dingsta. Šoniniai veidrodėliai patys susilanksto užrakinus automobilį. Ir tai stebina prabangesnių automobilių turėtojus (suprask "pas šį burbulą veidrodėliai lankstosi?"). Vidus: priekyje - pasaka, gale - vargo vakarienė. Priekyje daug vietos, erdvu. Tik vairuotojo sėdynės šoninė dalies paralonas greitai "sulūžta". Teko autoturguje peržiūrėti kelis automobilius tai 2/3-daliai turėjo šią bėdą. Prietaisų skydelis centre, bet prie to priprantama. Gaila, kad oro reguliavimo ir kondicionavimo blokas perkeltas iš sentrinės konsolės į kairę šalia lanko ties oro pūtėju. Gale vietos mažoka, sėdynės kietos. Sėdėsena nepatogi, aukštesniam nebus aišku kaip laikyti galvą nes stogas ir šonai šalia. O jei vairuotojas irgi nemenko ūgio, tai tada "amen". Gal kiek patogiau atlenkus į pažemintą padėtį, bet reikia susireguliuoti galvos atlošą nes sėdynės atlošas yra žemas. Bagažinė ne "fontanai". Kas galvojate vežioti joje šaldytuvus - pamirškite. Geriau rinkitės Grand Picasso. Atlenkus galines sėdynes vietos žymiai padaugėja, bet išsitiesus permiegoti nepavyks. Garso įzoliacija nebloga, apdailos medžiagos kokybiškos, labai didelis priekinis stiklas ir atslinkus saulės skydelius atgal nereikalingas joks panoraminis stoglangis. Pakaba kietoka, galėtų būti ir minkštesnė kaip šeimyniniam, bet ant kelio laikosi stabiliai. Jei ieškosite Picasso su dyzeliniu varikliu, tai į 1.6 litro variantą net nežiūrėkite. Jis per silpnas, o kuro valgys ne ką mažiau. Žodžiu vargsit. 2.0 litro variklis su automatine 6-ių laipsniu pavara šiam variantui įdealus. Exclussive variante pavaras galima perjunginėti ir pačiam šalia vairo esančiomis svirtelėmis. Tepalus keičiam kaip ir visiems automobiliams - nieko čia įprasto. Nors ir oficialiame kuro sanaudų aprašyme nurodytos 9.9 l/100km miesto ciklu kuro sąnaudos yra tikra tiesa, bet jos galėtų būti bent 1 litru mažesnės. Tai būtų teisinga piniginės atžvilgiu. Per 6 m. eksploataciją pakeičiau: porą "traukučių", stabdžių trinkeles, galinius "paturbintus" protingus amortizatorius su kažkokiom ten paplyšusiom po 40 000 km, kurios užima atsarginio rato vietą (vietoj atsarginio rato dėžutė su balionėliu putų. Ką man daryt jei nuleis ratą Varėnos miškuose ir balionėlis nesuveiks?), pakeičiau į normalius pneumatinius amotizatorius ir skirtumo važiavimo komfortui nepastebėjau. Priekinių gabaritų lemputes kars nuo karto tenka pakeisti. Mistika. Lyg ir viskas. Po paskutinės TA paklausus ar ką rado į ką reikėtų atkreipti dėmesį, darbuotojas pasakė: - Anksti dar. 1.6 litro dyzelis, tai ne tas variantas.
Pilnas atsiliepimas...
asmenybė | 2014-02-06
Gražusis c4 picasso 2.0 hdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas,praktiškas,tylus,komfortiškas,geras matomumas.
Dugokai ima kuro
Šiš auto gražus,galingas,stabilus praktiškas,komfortiškas žodžiu galiu girt ir girt tikrai pavykęs citroen modelis. 2.0 hdi galios daugiau nei pakanka. dalys brangokos, bet genda retai. Pirkt ir negalvot.
Pilnas atsiliepimas...
oink | 2013-11-13
C4 Picasso 2008 1.6 hdi 80kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringumas, komfortas, išvaizda, nebrangus
-
Aprašymas nebus labai išsamus. Teko malonumas tokį pavairuoti. Visų pirma tai nustebino pavarų svirtis esanti aukščiau langų valytuvų svirties. Iš pradžių buvo neįprasta, bet vairavimas labai malonus! Viskas po ranka, svirtis prieš akis, pavaros persijunginėja prie vairo (įjungus mechaninį režimą), nereikia daug žvalgytis, tai leidžia mėgautis vairavimu. Automatiniu režimu aštriai nepavažinėsit, staigiai numynus pedala, šiek tiek "užlagina", tačiau tam yra skirtas mechaninis režimas. Bėgiai gana trumpi, bet greičio nesijaučia. Automobilis puikiai laikosi ant kelio, pasvyra labai minimaliai, net važiuojant greičiau. Labai manevringas, pasukamumas geras. Vairuojant, net pamiršti, kad tai šeimyninis automobilis. Automobilyje įmontuotas elektrinis stovėjimo stabdis, nežinia kuo jis geresnis už paprastesnį, ranka užtraukiamą. Trauka maloni. Nors automobilis sveria 1,5t, bet tie 107 arkliai jį tikrai išjudina. Variklio garsas ne erzina, garso izoliacija nebloga. Geriau tokį nei seną vokietį.
Pilnas atsiliepimas...
Alfas | 2012-11-21
Labai gražus, bet netraukia :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas gražu ir labai patogu, didelis langas, taupu
Silpnokas variklis, trūkčiojantis greičių dėžė. Nestandartinio dydžio originalios padangos brangokos (bet galima keisti į šiek tiek siauresnes ar platesnes)
Naudoju C4 Picasso 2007, 1.6 HDi su robotizuota greičių dėže (tai ne tas pats kaip automatas, nors veikia taip pat). Jis pakankamai tvarkingai suręstas, per 70.000 vaziavimo neišlindo jokių nesąmonių važiuoklėje, motore ar dėžėje, net plastmasės nebarška. 1.6 HDI netraukia, ir čia esminis minusas, nors štai žmona nesiskundžia. Šiaip 110 AG legaliam važiavimui netrukdo, bet pamandravot jau neišein. O šios mašinos esmė yra dizainas :) Čia viskas gražu ir pragalvota. Nejudanti centrinė vairo konsolė, gyvas biesas visokios elektronikos, išsilankstantis turgaus vežimėlis ir išimamas prožektorius bagažinėje. Ir labai labai didelis priekinis stiklas. TIkras malonumas su šeima važiuoti į Alpes ir pro tą didelį langą žiopsoti į kalnus. Variklis silpnokas, bet man kol kas laiko be gedimų. Išskirčiau tokį minusiuką greičių dėžei - perjungimai nėra sklandūs, žemuose bėgiuose netgi trūkčiojantys. Eksploatacija jei Citroeno originaliom detalem - brangoka, bet jei ne (taisau KEMI) tai labai normaliai. Nesiskiria nuo turetu 307 peugeot ar Mazda Premacy. Aš ieškočiau 2.0 dyzelio su tikru automatu. taip issispres esmines problemos del traukos ir trukciojimo. Grand picasso vietos salone turi lygiai tiek pat, kiek paprastas picasso (didesne tik bagazine), tik jau ne toks grazus, tai jo nesiulau :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt