Markės
400 iš 1917
Citroen C5, (DC/DE) 2000 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2018-07-12
Pats kapriziškiausias automobilis (2,2 HDI aut.)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Važiuoklės suteikiamas konfortas, cinkuotas kėbulas, patvarūs variklio mazgai, pakankamai ekonomiškas.
Itin prabangi važiuoklė, dažnai gendanti elektrinė dalis, brangios kitos detalės, nepatvarumas.
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,3
Bendras automobilio aprašas
Sutvertas nuo nulio palei prancūziško dizaino subtilybes. Pripratus akiai, tampa gana mielu automobiliu. Žinoma komplektacija tikrai neprilygsta ,,BMW'' ar ,,Mercedes". Puiki garso izoliacija leidžia girdėti tik švilpiantį vėją. Iškart įsėdus į automobilį stebina tai, kad sėdi aukštai lyg prie stalo. Hydroactive+ važiuoklė išties stebina skrydžio ant ,,magiškojo kilimo" pojūčiu. Automobilis neplaukioja posūkiuose. O nuspaudus ,,Sport" mygtuką važiuoklė sukietėja ir nusileidžia (atjungiamos vidurinės spferos). Posūkiuose viena pusė kyla, kita leidžiasi, todėl atomobilis , rodos, lyg prikaltas žvitriai sukant. Išties nepaprastas jausmas. Stabdant nosis nesileidžia į apačia, o pakrovus galą išlaikomas vienodas aukštis. Tačiau vairo pasukimo kampas išties mažas, įprastai reikia trijų bandymų, skirtingai nei su kitais automobiliais. Variklis dirbai tyliai, ekonomiškai, yra pakankamai patvarus, tačiau labai lepus kurui. Skirtumas jaučiasi iškart pilant NESTE ir VIADA kurą. Automatinės pav. dėžės pavarų permetimo beveik nesijaučia, jos išties patvarios, montuojamos net į krovininius ,,sprinter'ius". Pakankamas erdvus trijų žmonių šeimai, bet šiaip nėra didelis. Sėdynės gana kompaktiškai susipakuoja, tad galima transportuoti didesnius daiktus ar net išsimiegoti. Savajį nusipirkau iš moters visiškai ,,nujotą" kas pasireiškė tik po pusės metų. Nubėgęs buvo gal 200 000 km. Pravažiavau 60 000 km., pakeičiau apie 50% ir galo nėra. Kažkas sugenda praktiškai kas mėnesį.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pradėsiu nuo gerų dalykų, kuris yra tik vienas - 92 % kėbulo cinkuota, dugnas degtas plastmasėmis, tad rudim veistis nėra kur. Na o toliau.. Važiuoklę sudaro daugybė komponentų, todėl sugest visuomet yra kam, daugumoje atvėjų pats nerasi gedimo, automobiliu negalėsi važiuot, tad teks vežt į autoservisą, kur nuo sąskaitos tau atvėps žandikaulis ar į garažą pas meistrus, kurių yra tiek ant Lietuvos - kiek pirštų ant abiejų rankų, o detalės nepigios... Pasikeitus pūsles, katrų yra šėšios, kainos nuo 40 e. (turint įrankį, galima keist ant kiekvienos duobės, bet būtina atreipt dėmėsį į slegį ir žeglioriaus storį) būsite ramūs gal 5 gerus metelius, tačiau dar yra priekiniai amortizatoriai, kurių naujų jūs greičiausiai neįpirksite ir galinės svirtys, kurių guolių keitimas kainuoja apie 200 pinigų (eur.). Priekinio rato guolis apie 40 e. o galinis dvigubai tiek. Reikt pilniot ir keist hidraulikos žarneles laiks nuo laiko, kartais surūdija ir vazdeliai. Laikui bėgant gali užsikišti hidr. vožtuvai, tad reikalinga laikas nuo laiko reikia keisti skystį (12 eur. už litrą) arba atlikti dar brangesį praplovimą su spec. plovikliais. Neretai sugenda ir davikliai kurie kainuoja nejuokingai, bet pakeist anuos paprasta. Dar viena liga - rankinis stabdis, kurio keitimas, jei pats keisi - kainuos apie 70 pinigų ir kokias 4-6 darbo valandas. Dureles reikia nuolat tept, nes anos pradeda girgždėt. Yra problemų su galinėm spynom, nevienam jos tiesiog užsikerta, tad reikia išimt ir perrinkt spyną. Na ir elektra. Tai magija. Kartais autoelektrikai tiesiog nesiima remontuot, o autoservisuose pora dienų pralaužo galvas ir teisiog gražina. Genda viskas.
Patarimai perkančiajam
Jei turi kur dėt savo laisvą laiką ir pinigus - nepirk brolau, nesivelk.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt