Markės
400 iš 1918
Citroen C5, (DC/DE) 2000 - 2008
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 23
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis pakeitęs Citroen Xantia. Pirmos kartos C5 buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas arba universalas. Skirtingai nuo pirmtakų, šio C5 hečbeko siluetas visgi labiau primena tradicinį sedaną. Taip pat C5 yra paskutinis Citroen sukurtas vadovaujant Jacques Calvet (1982-1999 metai) – tai periodas kuomet buvo “primiršta” Citroen propaguota inovatyvių sprendimų filosofija. C5 išlaikė hidropneumatinę pakabą vadinamą Hydractive 3. Pagrindinis pakeitimas yra tai, kad sistemoje naudojami elektroniniai vietoje mechaninių daviklių, kurie automatiškai koreguoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo greičio – važiuojant dideliu greičiu pakaba yra nuleista, kad sumažinti oro pasipriešinimą. Važiuojant mažu greičiu nelygiuose keliuose pakabos aukštis yra padidinamas. Išliko ir rankinė pakabos aukščio kontrolė. 2004 metais C5 buvo atnaujintas – suteiktas naujas priekis ir galas, dabar automobilis iš priekio tapo panašus į naująjį Citroen C4 modelį. Atnaujintas C5 gavo dar vieną naujovę - besisukinėjančius kryptinius priekinius žibintus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
Andrius | 2016-02-20
Nepatariu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, bagažinės dydis, minkšta pakaba, elektronika
Variklis, aušinimo sistema, hidraulika, didelės eksplotavimo išlaidos
Komfortas 10 balų, tačiau automobilis neprilygsta amžiniesiems MB, pasiekus 270tūkst. ribą hidraulinė pakaba pradeda skaičiuoti paskutines dienas. Iš pradžių perdegė tik saugiklis, jis kainavo 15 eur su pakeitimu, tačiau naujas hidraulinės pakabos siurblys - 500 eur. Nuvertėjimas didelis šio automobilio, o remontas brangus. Taip pat jaučiasi nepasukamumas, sunku parkuotis priekiu. Taip pat buvo problemų dėl aušinimo sistemos. 1,8 variklis greitai pavargo per tokį kilometražą, taip pat trūkdavo galios mieste, už miesto važiuoja gerai, greitis nesijaučia. Labai talpi bagažinė. Kėbulo dažai ne pačio geriausios kokybės, taip pat lygiai ir su silikoninėmis dalimis, apvadais aplink langus. Nepatogus rato keitimas. kad pakeisti ratą, reikia jungti hidraulikos padėtį specialą. Šiaip kol automobilis naujas, mažai nuvažiavęs arba yra labai pamėgtas, jog į jį investuoti ne protingus pinigus, tuomet tuos trūkumus galima lengvai sutvarkyti ir džiaugtis komfortišku automobiliu. Tačiau ne ekonomiškumu. Variklis greitai pavargo, nors buvo prižiūrimas, ėmė trūkti galios. Detalios brangios, nuvertėjimas ŽVĖRIŠKAS Patikrinti ar veikia hidraulika, paspaudinėti tuos mygtukus pažiūrėti ar kilnojasi, taip pat pažiūrėti į temperatūros rodyklę, atsidarius kapotą pabandyti užuosti antifryzą, jei jaučiamas kvapas arba bagažinėje mėtosi butelis su juo - problemos su aušinimo sistema. Langus patikrinti ar visi normaliai darinėjasi.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2016-01-28
Tik ne automatas!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi, minkša pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Iš esmės automobilis patogus, itin minkšta hidropneumatinė pakaba, kuri leidžia pajausti važiavimo malonumą. Surinkimo kokybė nėra itin aukšta, tačiau ir ne visiškai prasta. Labai nepatogus priekinių žibintų lempučių keitimas. Iš esmės reikia išimti žibintą, kad būtų patogu pakeisti lemputes, arba reikia naudotis "chirurginiais įrankiais", nes ranka ten paprasčiausiai netelpa. Didžiausias ir pagrindinis šio automobilio minusas - automatinė pavarų dėžė AL4, kuri yra matyt pati silpniausia šio automobilio grandis. Per du su puse metų antras rimtas remontas ir galutinė išvada - reikia naujos dėžės. Dėl variklio nusiskundimų neturiu, dirba tikrai puikiai. Kadangi pagrindinės išlaidos buvo remontuojant automatinę pavarų dėžę, todėl eksplotacijos kaštai labai dideli, be to greitai nuvertėja. Rekomenduočiau šį automobilį tik su mechanine pavarų dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2015-08-31
Didelis komfortas, malonumas važiuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis komfortas (hydraulika yra gėris); talpi bagažinė; gera garso izoliacija; nebrangus išlaikymas; labai ekonomiškas trasoje (pas mane 6 bėgių)
Nuvertėjimas; 2.2 HDi nemažai ryja mieste (8-9l); smulkūs elektronikos gedimai; mažas manevringumas
Labai komfortiškas ir patogus automobilis už mažą kainą. Turiu C5 apie metus laiko, kolkas jokių rimtų bėdų dar nekilo. Ypač geras dalykas yra hydraulika, nereikia pirkti amortikų ar spyruoklių, o ir į mišką gamtos pažiūrėt patogu nulėkt :). Silpnos vietos kaip ir daugumos čia aprašyta, yra elektronika (jau spėjo pasireikšt, kartais bandant uždaryt langą pats atsidaro, taip pat sugrybauja posūkiai, ne visada suveikia). Labai talpi bagažinė ir ganėtinai gera garso izoliacija + muzikos skambesys. Na dar gal kiek nervuoja 2.2 variklių 'kaprizai', nes paspaudus gazo pedalą biški pamąsto, o paskui jau šauna :). Dauguma sako, kad 2.2 HDi nėra patikimiausi dėl aukštesnių kuro sanaudų ir brangesno išlaikymo (purkštukai nepigūs), bet kolkas nusiskundimų neturiu. Kolkas automobilis važiuoja puikiai, todėl nepatyriau taisymo malonumo, bet nusipirkęs iškart keičiau tepalus ir visus kiek radau filtrus, paklojau apie ~50 eurų už detales. Citroenų nuvertėjimas yra didelis, matyt dėl siauresnio daugelio lietuvių mąstymo, bet kitą auto tikrai rinkčiausi tokį pat, tik naujesnių metų. Perkant šį auto būtina pasikelti pasižiūrėti apačią, ar nieks iš niekur nevarva (apie hydraulika kalbu), kad netektų verkt ateityje (nepigus taisymas). Perkančiajam siūlyčiau žiūrėti 2.0 l HDi dyzeliuką, patikimesni ir taupesni varikliai.
Pilnas atsiliepimas...
Karolis | 2014-08-28
Savi pliusai, savi minusai.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinta
Išvardinta
Gerai patarsiu prieš perkant, turiu šį automobilį ir rekomenduoju visiem, nes komforto ir kokybės santykis tikrai atitinki šio automobilio lygi ir patrauklumą. Pats turiu jį apie 2 metus, pirma apie privalumus: 1) Nuostabus komfortas, garso izoliacija kaip laivas tikras tylioje jūroje 2) Vidaus erdvė , ir bagažinės tūris labai liuks 3) Hidraulinė pakaba visur prisitaiko irgi liuks, kai reikia pasireguliuoji aukšti 4) Elektronika dar nebuvo sugedusi 5) Tepalus bei diržus , nesudėtinga pasikeist 6) Patikimas variklis dar neturėjau problemų 7) Borto kompiuteris pagal kurį nustatomi visi gedimai, jeigu veikia visi sensoriai tikrai praverčia 8) Manau plasmasės visos aukšto lygio niekas nenusitrina, negirgžda Trūkumai: 1) Mažas manevringumas 2) Sankaba labai nepatikima, manau visi pritars, jau keičiau į naują 3) Galiniai guoliai tokie yra , kad pakaba vaikščiotu irgi dažnas gedimas, jau keičiau 2 kartus labai girždėt pradeda viskas. 4) Nu kaip ir viskas, dar paminėsiu lemputės keitima priekinėse lempose reikia japonų rankas turėti kaip sakant :) Patikimas , bet sakyčiau per mažai jėgos 1.6HDI 80kw, bet mieste užtenka. Sankaba kainavo apie 1000 Lt, manau visom panaši kaina. Guoliai galiniai su pakeitimu kainuoja apie 200 Lt. Dar vienas mažas neonsas, kuro filtras palyginus su kitais automobiliais išties brangus. Daugiau smulkmenos ir visa kita kaip ir normalios kainos kaip ir vokišku automobilių. PS. pabaigai visiem linkiu sėkmės perkant šį automobilį. butinai atlikit patikra autoservise ,kad patikrintu per kompą. Tai tiek :)
Pilnas atsiliepimas...
Citroen | 2014-07-12
Citroen C5 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas Daug privalumų, Hidraulika
trūksta galios
Daug privalumų, išaizdus labai ekonokiškas. Važinėju metus. Rimtų gedimų nepasitaikė tačiau nusipirkus teko keisti sankabą ir variklio dirželį. Borto kompiuteris rodo beveik visus gedimus todėl nesunku atrasti ligą. Važiuojant nebarška yra stabilus. Puikus automobilis. Dyzelis 1.6 HDI 80kw. Viskas tvarkoj Kainos krenta gana greitai. Teko pirkti už 10500Lt Dabar galima mašinos vertė iki 9500Lt Gerai patikrinti elektroniką: langus hidraulinę sistemą, kitas elektronikos dalis Patikrinti išmetimo sistemos defektų, pažiūrėti ar neišpjautas katalizatorius
Pilnas atsiliepimas...
Timas | 2014-07-06
Netikes automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komplektacija ir minksta vaziuokle
Visas automobilis, dideles kuro sanaudos vidurkis 11-12l
Siaip smagus didelis automobilis,bet islaikymas labai brangus, smagiai vaziuoja, bet jei pradeda gest tai viskas! Birs po truputi bet uztikrintai! Variklis nieko gero, problemos su plastikinem sklendem, jos greit sudyla in nedirba taip kaip turetu,elektros gedimai neisvengiami,uzsidega lempute ir masina visai netraukia! Pirkau Voketijoje, vieno seimininko 260000km begus, kai apziurejau viskas lyg ir gerai buvo, kol parvaziavau i Lietuva subiro pakabos guolis ir stabilizatoriaus trauke bei uzsikiso dpf filtras, nu zodziu per 2men. Sukisau apie 2000lt remontui, bet to nepakako ir toliau sekmingai jis man gedo, galu gale subiro ir hidraulika, pradejo leist skysti, galas nei is sio nei is to nukrisdavo. Tapau daug laimingesnis kai atsikraciau jo :) dieve duok stiprybes naujam savininkui! Patarciau begt tolyn nuo tokio auto,bet jei perkat tai tikrint beprasmiska kokiam servise,siuo momentu viskas gerai,o rytoj jau kruva bedu :D
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2014-01-10
Citroen C5 2006 1,6 HDI 80kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas , dydis, komfortiškumas
Mazas manevringumas
Turiu Citroena C5 80kW, turiu jau pora metų pokolkas bedų neturejau , puikus automobiliukas, gal siek tiek truksta manevringumo, toks gan mazas pasukimo kampas. O siaip visumoi neblogas gera garso izoliacija, mazai kuro valgo, minkstas. Hidraulika reguliuojasi automatiskai, pokolkas su ja problemu nebuvo. nu nznau gedimu kaip ir nera. aisku tik tiek kad labai didelis nuvertejimas... Pasitikrinti hidraulika, yra 2 mygtukai pakelnoti automobili su jais , paziureti ar veikia elektronika visa. Nuimti variklio dangti paziureti ar sausi purkstukai. Nu aisku jei yra galimybe nuvaryti i autoservisa, patikrai ;)
Pilnas atsiliepimas...
Rimvis | 2011-07-11
Citroen c5 2004 09
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomiskumas, iskirtinumas..................
brangokas remontas
Turejau 2,0 dyzelini, naujesnes laidos c5. pasaka nemasina, turejom metus laiko, keitem tik ta ka reikejo (tepalai, filtrai). elektra kartais sustreikuodavo, bet pati ir pasitaisydavo. ziema uzaldavo magas. kai masina isyla, reikedavo uzgesint, uzkurt ir vel veike. kuro sanaudos mieste iki 7l bet as jos netaupiau. o uzmiesti irgi 7 kai vaziuodavau 150kmperh 6 begiu. o jei 130 6 begiu 5litrus. siaip tikrai ekonomiska. ant kelio tvirtai stovi, ant posukiu stabili. vienas minusas, kad gan zema, jei aukstesnis kalniukas, pusles su amortizuoja ir lieciu dugnu. galetu but aukstesne, nes kaskart neprikilnosi. Patarciau pirkti 2l varikli, optimaliausias variantas. brangios detales, kainos nuvertejimas. pirkom uz 23, pardavem uz 18. vazinejom metus. reziume tikrai labai komfortiskas automobilis, medziagos kokybiskos, nebarska, nors zvirkeliu istisai vazinedavau. pasiziureti ar nera zalios demes po apacia ir ar valdosi langai, veidrodeliai, zodziu elektronika
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2009-08-21
Citroen C5 V6 exkliuziv 5 durų hetčbekas, 2001 m. 10 mėn.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, padangų slėgio davikliai, ergonomika, gana patikima važiuoklė, nevagiamas.
Greitai krinta rinkos kaina, sunku parduoti, ne kiekvienas servisas imasi remontuoti, oficialiuose servisuose remontas gana brangus
Hidropniaumatinė pakaba "hidro aktiv III+, visi privalumai išskyrus ESP, autopilotas, dviejų zonų klimato kontrolė, automatinė - adaptyvinė IV - ių pavarų "steptronik" greičių dėžė ( sport, žiemos, konfort režimai, galimybė perjungti pavaras rankiniu režimu ). "Sport" režime pavaros automatiškai persijungia variklio apsisukimams esant 3500 - 4000 aps / min., "žiemos" režime pajudama iš vietos III-ia pavara, "konfort" režime pavaros persijungia variklio apsukoms esant 1500 - 2500 / min. ( tai vidutinės "sport" ir "konfort" režimų apsukos, kadangi pavarų persijungimas priklauso nuo važiavimo manieros - "adaptyvas" prisitaiko prie važiavimo stiliaus). Važiuojant rankiniu režimu pavaros perjungiamos svirtimi arba automatiškai persijungia pasiekus 5500 aps /min. Parkavimo, oro slėgio padangose ir lietaus davikliai, pastarieji prasidėjus lietui automatiškai įjungia stiklo valytuvus ir uždaro atidarytus langus. Hidropniaumatinė pakaba su harakteriu: labai konfortiška važiuojant geru keliu, puikiai dirba esant nelygumams, kurie neturi stačių briaunų, užvažiavus ant iškilusio arba žemiau už kelio dangą esančio kanalizacijos dangčio, pojūtis, kad mašinoje nėra amortizacijos ( JUNTAMAS KONKRETUS SMŪGIS ). Pakaba turi du režimus, kurius galima pasirinkti rankiniu būdu, "konfort" ir "sport". "Konfort" režime dirba 6 sferos ( po 3 kiekvienai ašiai ) - mašina "minkštesnė" , "sport" režime dirba 4 sferos ( po 2 kiekvienai ašiai ) - važiuoklė sukietėja. "Sport" režimas gali įsijungti ir automatiškai - kompiuteris analizuoja pagreičius, stabdymus, vairo pasukimo greitį ir kampą ir daro išvadą kokį režimą įjungti. Dėl hidropniaumatinės pakabos ypatumų automobilis nesvyra posūkiuose ir išlaiko pastovų klirensą nepriklausomai nuo pakrovimo. Nereikia stebėtis, kad kiekvieną rytą įsėdus į mašiną ji gali elgtis vis kitaip ( pakabos minkštumas - kietumas, apsukų skaičius persijungiant pavaroms ir t.t.) - tai Jūsų vakarykščio važiavimo pasekmės - kompiuteris kurį laiką atmintyje ( 10 - 15 min. arba 5 - 10 km ) išlaiko prieš tai buvusio važiavimo parametrus ir laukia, kad jie pasikartos, o tik paskui persiorentuoja. V6, 3 litrai, 24 vožtuvai, vidutinės sąnaudos 50 / 50 - 11 litrų. Gana patikimas, iškyrus uždegimo rites ( kaina 140 - 150 Lt.) ir vakuminius vamzdelius - prisilietus trupa kaip stiklas ( komplektas apie 90 Lt. ). Atsarginės detalės kainuoja panašiai kaip ir kitų gamintojų automobilių, pvz. šarnyras 50 Lt., vairo tr. antgalis 55 Lt., stabdžių kaladėlės 120 / 65 Lt. Dėl nuvertėjimo: 2007metais tokios komplektacijos auto kainavo 18 - 20 tūkt. Lt., 2009 apie 10 - 13 tūkst. Lt., spręskite patys. Patikrinti visas sistemas rimtame servise. Su automatine dėže 2001 - 2004 metų mašinas rinkčiausi tik benziną V6 3 l. arba dyzelį 2,2 HDi, kurios buvo komplektuojamos su vokiškomis ZF greičių dėžėmis, kiti modeliai buvo komplektuojami AL4 prancūziškais automatais, kurie nepasižymi patikimumu. Atkreipti dėmesį į hidropniaumatinės pakabos darbą.
Pilnas atsiliepimas...
Kęstas | 2009-06-26
Citroen C5 2001 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimo komfortas, ergonomika, kintanti prošvaita.
Gana kaprizinga elektronika, silpna vieta uždegimo ritės - per du metus trys pakeistos.
Chedžbekas, 4 pavarų automatinė greičio dėžė su automatiniu normaliu, automatiniu sportiniu ir rankiniu režimais, hidropniaumatinė pakaba ( keturi prošvaitos lygiai, 110 mm, 150 mm, 190 mm ir 230 mm), pasiekus 110 km/h automatinis prošvaitos sumažėjimas priekyje 15 mm ir 10 mm gale, sportinis ir konfortinis pakabos darbo režimai, pakabos prisitaikymas prie kelio paviršiaus. Pilnas elektros paketas, visi privalumai. Gamykliniai Xsenon. Padangų oro slėgio davikliai, parkavimo davikliai. V6, 3 litrai, 24 vožtuvai, 152 kW ( 207 AG ), sąnaudos mieste apie 14 l., užmiestyje 8,8 l., važiuojant 100 - 110 km/h, 11 litrų - 140 km/h. Uždegimo ritė ( yra 6 - ios ) - 150 Lt. Šarnyras - 55 Lt. Vairo traukės antgalis - 50 Lt. Priekinės st. kaladėlės - 110 Lt. Galinės st. kaladėlės - 70 Lt. Stabilizatoriaus traukė - 50 Lt. Aušinimo skysčio daviklis 100 Lt. Platininės uždegimo žvakės 80 Lt./ vnt. Pagrindinio diržo komplekto keitimas su darbu 1950 Lt. ( Veho). Litras LDS apie 40 Lt. Per nuo 2007 04 iki 2009 06 kaina krito apie 7 tūkst. Lt. Rinktis kaip ir kitą automobilį plius patikrinti hidropniaumatinės pakabos būklę ( LDS nutekėjimai) ir darbą kilnojant - nuleidžiant kėbulą, kad nesigirdėtų cypimo, girgždėjimo kadangi tai sako, kad susidėvėję galinių svertų guoliai, o jeigu automobilis buvo eksploatuojamas su susidėvėjusiais guoliais tai reikės keisti ir svertus, o tai apie 4000 Lt., Pasirinkti Citroen specializuotą servisą ir atlikti pilną variklio, važiuoklės, greičių dėžės bei kitų sistemų diagnostiką ir tuo pačiu iš kompiuterio atminties ištrinti klaidas
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt