Markės
401 iš 1917
Citroen C5, (RD/TD) 2008 - 2017
530Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.38% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 30
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Stilingas dizainas
  • Puikūs dyzeliniai varikliai
  • Itin komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Prasta išliekamoji vertė
  • Patikimumas
  • Nedidelė bagažinė
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis. Antros kartos modelis nebegaminamas hečbeko kėbulu, tik sedano ir universalo. Automobilis toliau tęsia sėkmingą Citroen atgaivintą stilių, kurį pradėjo C4 ir C6 modeliai. Naujas automobilis niekuom neprimena savo pirmtako ir dinamišku profiliu išsiskiria iš kitų rinkos dalyvių. Interjere – įdomaus dizaino nestandartinis prietaisų skydelis. Dabar galima pasirinkti iš dviejų automobilio pakabų tipų: „Hydractive 3+“, kuri suteikia optimalų komfortą ir užtikrina puikų automobilio elgesį kelyje ir įprastos, kuri užtikrina maksimaliai gerą sukibimą su keliu. Saugumo atžvilgiu naujasis C5 užima aukščiausias pozicijas - EuroNCAP saugumo teste Citroen C5 gavo maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą už suaugusiųjų apsaugą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Ronaldinjo | 2016-02-10
Sofa ant ratu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Tyla, komfortas, ramybe
negaletu konkuruoti su Pagani Zonda vairo astrumu ir kelio "pojuciu" tai jau tikrai
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Rinkausi tarp Audi A6 ir Citroen C5 sedanu. Ieskojau patogaus, tylaus automobilio ilgesnem kelionem. pries perkant teko isbandyti Lexus IS, Lexus CT, volvo xc70 , visi daugmaz buvo tylus,isskyrus CT kurio pdangos uze taip lyg sedeciau kapoto skyriuje. teko isbandyti kelis citroensu ir skirtumai tarp bazines komplektacijos ir exclusive tokie kad rodos su kita masina vaziuoji(salono triuksmas, vidaus apdailos dazu kokybe,lakavimas, panaudotos medziagos skiriasi kardinaliai - nuo dazyto plastiko iki slifuoto aliuminio ir tt) Langai laminuoti, papildomai demferuoti duru apmusalai bei durys isklijuotos bitumu - salone visiska tyla, net vaziuojant 150km/h Salonas atrodo puikiai ypac nakti(duru rankeneliu ir priekines konsoles siltas geltonas led apsvieitmas sukuria jaukuma) Anskciau vaziuodavau isitempes, po 700km keliones jausdavausi kaip sudauzytas. dabar istiesiu odines sedynes i beveik horizontalia padeti, prisitraukiu vaira, pasikeliu armrest'a i aukstesne padeti , isijungiu masaza, keliais pirstais prilaikau vaira ir nusnaudziu viena akimi stebedamas kelia. Jokia kita masina (isskyrus jaguara XJ) nesuteike tokio komfortiskumo. Aisku kelio pojucio su sia masina ieskoti neverta, tai daugiau laivas,o laivui vairo feedback'o nereikia. O kadangi laivas tai ne kateris ,neskirtas dragui tai ir variklis galingas nereikalingas. Is minusu ka pastebejau- 1)automatinis sviesos jutiklis (pas mane ju du) isjungia led'us per anskti, kai dar niekeo sviesti nereikia. Bandziau juos konfiguruoti bet is esmes nieko nepasikeite. 2)lietaus jutiklis per daznai aktyvuoja valytuvus 3)pavaru deze nera pati smagiausia junginejimui mieste( nera bloga bet buvau prates prie geresnes) sankaba taip pat nera minksciausia- nesiderina prie siaip jau komortiskos masinos charakterio.Teko pakeisti pavaru svirties bumbula- labai jau sunkus ir kaip jau sakaius pavaru jungimas vargina. 4)nera kur greitai pasidet daiktu, visos daiktadezes tokios kazkokis netinkamo dydzio arba nepatogios(maniskiame faceliftiniame modelyje po navigacijos cd grotuvu jau yra atvira "kisene" telefonui, ansktesniuose modeliuose isvis nera kur padeti telefono) 5)nepatogus trip kompiuterio valdymas(su ratuku, o ne soniais posukio, valytuvu mygtukais) 6)parkavimo asistentas (ismatuojantis tarp 2 masinu tarpus) neveiksmingas, funkcija del funkcijos ir tiek.
Variklis
Privalumai vieninteliai- negenda ir tylus. Buvo prakiures ismetimo kolektorius, tai net su prakuriusiu garsas tylesnis nei daugumos sveiku. Apie 1.6turbo BMW varikli prisiskaiciau tokiu dalyku kad greitai praejo noras pirkti. Rasti C5 benzinini, su mechanine pavaru deze misija praktiskai neimanoma. Maniskiam jau apie 300 000km ir tai yra normali rida tokiu metu auto. Dyzelines buna pravaziavusios po 500 000km. Aisku ant spidometrao graziau atrodo 170 000km Bet faktas kad kilometrai slenka greitai su ja..
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kazkokiu brangumu nepastebejau. Didziausia investicija ko gero vairo kolonele(tipiska c5 beda)
Patarimai perkančiajam
Patikrinti vairo kolonele, kondicionieriaus radiatoriu, ausinimo ventiliatoriu darba
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt