Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Stilingas dizainas
- Puikūs dyzeliniai varikliai
- Itin komfortiškas
TRŪKUMAI
- Prasta išliekamoji vertė
- Patikimumas
- Nedidelė bagažinė
C5 yra vidutinės klasės šeimyninis automobilis. Antros kartos modelis nebegaminamas hečbeko kėbulu, tik sedano ir universalo. Automobilis toliau tęsia sėkmingą Citroen atgaivintą stilių, kurį pradėjo C4 ir C6 modeliai. Naujas automobilis niekuom neprimena savo pirmtako ir dinamišku profiliu išsiskiria iš kitų rinkos dalyvių. Interjere – įdomaus dizaino nestandartinis prietaisų skydelis. Dabar galima pasirinkti iš dviejų automobilio pakabų tipų: „Hydractive 3+“, kuri suteikia optimalų komfortą ir užtikrina puikų automobilio elgesį kelyje ir įprastos, kuri užtikrina maksimaliai gerą sukibimą su keliu. Saugumo atžvilgiu naujasis C5 užima aukščiausias pozicijas - EuroNCAP saugumo teste Citroen C5 gavo maksimalų penkių žvaigždučių įvertinimą už suaugusiųjų apsaugą.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Ronaldinjo | 2016-02-10 |
Sofa ant ratu |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Tyla, komfortas, ramybe
negaletu konkuruoti su Pagani Zonda vairo astrumu ir kelio "pojuciu" tai jau tikrai
|
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Rinkausi tarp Audi A6 ir Citroen C5 sedanu. Ieskojau patogaus, tylaus automobilio ilgesnem kelionem. pries perkant teko isbandyti Lexus IS, Lexus CT, volvo xc70 , visi daugmaz buvo tylus,isskyrus CT kurio pdangos uze taip lyg sedeciau kapoto skyriuje. teko isbandyti kelis citroensu ir skirtumai tarp bazines komplektacijos ir exclusive tokie kad rodos su kita masina vaziuoji(salono triuksmas, vidaus apdailos dazu kokybe,lakavimas, panaudotos medziagos skiriasi kardinaliai - nuo dazyto plastiko iki slifuoto aliuminio ir tt) Langai laminuoti, papildomai demferuoti duru apmusalai bei durys isklijuotos bitumu - salone visiska tyla, net vaziuojant 150km/h Salonas atrodo puikiai ypac nakti(duru rankeneliu ir priekines konsoles siltas geltonas led apsvieitmas sukuria jaukuma) Anskciau vaziuodavau isitempes, po 700km keliones jausdavausi kaip sudauzytas. dabar istiesiu odines sedynes i beveik horizontalia padeti, prisitraukiu vaira, pasikeliu armrest'a i aukstesne padeti , isijungiu masaza, keliais pirstais prilaikau vaira ir nusnaudziu viena akimi stebedamas kelia. Jokia kita masina (isskyrus jaguara XJ) nesuteike tokio komfortiskumo. Aisku kelio pojucio su sia masina ieskoti neverta, tai daugiau laivas,o laivui vairo feedback'o nereikia. O kadangi laivas tai ne kateris ,neskirtas dragui tai ir variklis galingas nereikalingas. Is minusu ka pastebejau- 1)automatinis sviesos jutiklis (pas mane ju du) isjungia led'us per anskti, kai dar niekeo sviesti nereikia. Bandziau juos konfiguruoti bet is esmes nieko nepasikeite. 2)lietaus jutiklis per daznai aktyvuoja valytuvus 3)pavaru deze nera pati smagiausia junginejimui mieste( nera bloga bet buvau prates prie geresnes) sankaba taip pat nera minksciausia- nesiderina prie siaip jau komortiskos masinos charakterio.Teko pakeisti pavaru svirties bumbula- labai jau sunkus ir kaip jau sakaius pavaru jungimas vargina. 4)nera kur greitai pasidet daiktu, visos daiktadezes tokios kazkokis netinkamo dydzio arba nepatogios(maniskiame faceliftiniame modelyje po navigacijos cd grotuvu jau yra atvira "kisene" telefonui, ansktesniuose modeliuose isvis nera kur padeti telefono) 5)nepatogus trip kompiuterio valdymas(su ratuku, o ne soniais posukio, valytuvu mygtukais) 6)parkavimo asistentas (ismatuojantis tarp 2 masinu tarpus) neveiksmingas, funkcija del funkcijos ir tiek. |
Variklis |
Privalumai vieninteliai- negenda ir tylus. Buvo prakiures ismetimo kolektorius, tai net su prakuriusiu garsas tylesnis nei daugumos sveiku. Apie 1.6turbo BMW varikli prisiskaiciau tokiu dalyku kad greitai praejo noras pirkti. Rasti C5 benzinini, su mechanine pavaru deze misija praktiskai neimanoma. Maniskiam jau apie 300 000km ir tai yra normali rida tokiu metu auto. Dyzelines buna pravaziavusios po 500 000km. Aisku ant spidometrao graziau atrodo 170 000km Bet faktas kad kilometrai slenka greitai su ja.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kazkokiu brangumu nepastebejau. Didziausia investicija ko gero vairo kolonele(tipiska c5 beda) |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti vairo kolonele, kondicionieriaus radiatoriu, ausinimo ventiliatoriu darba |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 53)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen C5 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis