Markės
404 iš 1911
Citroen C8, 2002 - 2010
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.414% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 7
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen C8 yra vienatūris pristatytas 2002 metais ir pakeitęs Evasion modelį. Kadangi automobilis yra sukurtas bendradarbiaujant kompanijoms PSA (Peugeot Citroen) ir Fiat, todėl yra gaminami analogiški Peugeot 807, Fiat Ulysse ir Lancia Phedra modeliai. Glotnios vienatūrio linijos ir modernus stilius slepia automobilio tvirtumą, erdvumą ir universalumą. C8 gali sutalpinti net iki aštuonių keleivių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: cia mano masina, jau 7 metai su ja | 2016-01-02
c8 vyresnysis brolis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
manevringas, didelis, talpus, minkstas, ekonomiskas, minkstas, tylus, retai genda
tik KOKYBISKAS kuras, silpna sedyne, stabdzius prisiziureti, EKOLOGIJA, ne visi moka taisyti ir supranta
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5
Bendras automobilio aprašas
cia tas pats peugeot 807 su kitokiom amblemom. Kokia zmogus turejo nupirkti masina, kad per puse metu tiek remonto darytu??? Gal ji ant kulbiu srote stovejo? Pas mane pezas, bet tai ta pati masina (beje fiat ullyse arba lancia phedra taip pat, pastaroji geriausiai ispildyta) ir per kone tris metus keiciau tai kas privaloma (tepalai, filtrai ir karta dirzus), be privalomu kazkoki skyvuka (100+100lt). Padangas. Kabli isidejau. Buvo dinge sviesos 20e remontas. Geda net rasyti. Durys lektrines, salonas odinis....... be pabaigos.
Variklis
2.2 HDI sirdele. Visi liaupsina 2.0 HDI motora, bet tai netiesa, 2.2 ir smagiau ir ekonomiskiau jei vaziuosit taip pat letai kaip su 2.0. Daug as situ masinu turejau (butent eurovanu), dvilitriai jei ne bedos, tai buki ir rajus. Masina sunki, reikia galingo variklio, kad tokia isjudinti. Kiek teko susidurti, paprastai dvilitriai gryzta zymiai labiau nujodyti nei 2.2. Bet tai logiska: jei jums reikia miniveno dyzelio darbui, tikrai neinvestuosite papildomu pinigu traukai, nes tai daiktas darbui. Jei norite tokio automobilio sau - visuomet pirksite kuo geresni. Prasciausio ir pigiausio varianto vengsite. Beje butina besalygiskai - isprogramuoti ir ismesti FAP (arba jus labai turtingas aplinkos myletojas), visa kita smulkmenos. Vakumai ne beda. Buvo ji man "sugedus" - lektuvas ne masina, pasirodo kazkoks vakumas dingdavo, radom itrukusia slangute, kompiuteris kazko nemate, tai skraidziau kaip su raketa. Dauguma sake turbina, bet rimtas meistras (jo patirtis virs 10m su elektronika, berzu aleja, birstonas, vytas) uz 15e ir rado gedima ir dar ji sutvarke. Del to vakumo turbina nuolat pusdavo ora, kuro neimdavo, o greitedavo kaip monstras benzininis. Kaip bus dabar, nezinau, sutaisiau ir ner kur vaziuoti kol salta.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
nuverteja stipriai: per tris metus busiu kone 1000e prarades vien del noro. Zinoma, pirkau kai dar buvo ju bumas ir kaina didele, tuomet vidutinej rinkoj tai buvo naujove. Man ji atsistojo apie 3000e, dabar tokia jau galima ir uz 2000e ieskot, bet, zinoma, ne su naujomis padangomis, issprestom visom kvailom ligom ir t.t. Siandien as savo uz 2500 neparduociau, tad ir nepardavineju. Parduosiu uz 1000, belieka tik laukti kada.... Reikia masinos statyboms. Daug ieskojau visokiu variantu ir supratau, kad tokia geriausia. Per 3 metus servise buvau 3 kartus. Ko dar geriau noreti?
Patarimai perkančiajam
ranknio trosai daznai uzrudija, elektronikoj bedu nera arba jos vaikiskos, cia ne 2010 metu automobilis, variklis turi buti tylus, neapsitepalaves, dirbti graziai ir tolygiai, kuo geresne vairuotojo sedyne tuo geresne masina, jei nenorit dideliu islaidu - BUTINAI pasitikrinkit sankaba, bet jei vazinesit bent 5 metus, vistiek pasikeisit (nebent vaziuojat po 10 000 km i metus), pigios ir geros nebuna, brangi dar nereskia kad gera, geru automobiliu be reikalo neparduoda, o jei parduoda tai brangiai. Pakabos remonto kaina jums sukels juoka (ypac jei eksploatuosit intensyviai ir ilgai). Jei nutruks variklio dirzas - loterijoje jums pavyko pralosti. Reikia zinoti kur taisysi (pas ka) toki automobili. Kaladeliu davikliu laidai labai daznai nutruksta, bet nutrukus niekas nepasikeis. Valytuvai brangus LABAI, bet ir kokybiski. Kilimeliai brangus (didele masina). Priekinis stiklas kainuoja centus, bet jei suklysit, bus sunku. As suklydau, vos vos issilaiziau. Isimti ir ideti turi tik PROFESIONALAI, jokiu pjaustymu su stygomis ar dar kokiu nesamoniu. Srote meistrai (stiklu keitimo) isima ir ideda arba naujas, bet naujas nuo 650 lt. Tai ne 7-os klases BMW, bet tai ir ne opelis ar vw - kokybe ir konfortas uz konkurentu didesnis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt