Markės
420 iš 1917
Citroen Xantia, 1993 - 2001
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 39
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 90% Ne 10%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai modernesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas, o savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo. Tačiau Xantia pardavimai nors buvo neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms suteikia itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2013-05-04
Citroen Xantia 2000/01m. 2.0 HDi
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pasakiškas minkštumas, ekonomiškas, labai erdvus salonas, didžiulė bagažinė
Elektros gedimai, ratų išvirtimas, vairo sistemos gedimai
Bendras automobilio aprašas
Jei rasite gerą, nenuvažinėtą automobilį ir esate žmogus, kuris mėgsta plaukti lyg debesimis, mėgsta komfortą, bet nepamiršta, jog mašina - ne savivartis - tai bus automobilis, kurį labai mylėsite. Daugelis draugų, kurie vairuoja kitus auto ir nemėgsta prancūzų, ypač "citrų", pavažiavę jau pakeičia nuomonę.
Variklis
Citreonų varikliai kurti kartu su Peugeot ir yra gana patvarus (išskyrus trilitrius V6 ir 2,5 turbodyzelinius, bet pastarojo Xantiose nebuvo). Labai ekonomiskas. Jegos pakankamai.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kadangi automobilyje nėra amortizatorių, o jame yra hidraulinės sferos, automobilis iš prigimties yra minkštas ir kitoks niekada nebus, jei tik bus reguliariai pildomos sferos specialiu LHM skysčiu, prižiūrimas hidraulinis siurblys. Ši sistema baido visus, kurie nori įsigyti Citroena (bet veltui). Jų priežiūra ir pildymas kainuoja pigiau nei amortizatoriai, tik šią pakabą reikia atidžiai stebėti ir bet kokius pakabos minkštumo sutrikimus skubiai šalinti. Be to nėra pastovių barškėjimų pakaboje ir retai reikia užsukti į servisą dėl kokio nors pakabos gumos elemento išnirimo (kas būdinga vokiečiams, italams ar kitiems prancūzams) automobilis turi įprotį pasiožiuoti su elektronika, bet ožiuojasi tik skaitmeninis imobilaizeris arba salono apšvietimo lemputės. Asmeniškai galiu patarti, jog elektronika labai gerai, kol ji nesugenda. Gedimų daug nebuvo, bet jei kas nors suges, būkite pasirengę piniginės patuštinimui. Kitos bėdos - bėgant metams išsiskečia užpakaliniai ratai, pasitaiko vairo sistemos gedimų, stabdžių sistemos gedimų, aušinimo sistemos gedimų. Nervina tai, kad sugedus vairo stiprintuvui, abs sistemai ar hidraulikai, automobilis pats sustoja ir nebeleidžia jo užvesti bei tęsti kelionės. Juokinga, paradoksalu, bet saugu (su automatu - problematiška).
Patarimai perkančiajam
Pirmiausia patikrinkite pakabos būklę (ar gerai ir greitai kilnojasi automobilio priekis ir galas). Apžiūrėkite variklius, ypač turbininius dyzelius (benzininiai paprastesni), būtinai patikrinkite visą elektros paketą, stabdžių sistemą ir vairo sistemą. Patariu vežtis specialistą, nes galima lengvai apsigauti, ypač perkant turguje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt