Markės
421 iš 1917
Citroen XM, 1989 - 2000
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Citroen XM dažnai vadinamas "paskutiniu tikru Citroen". Šis neeilinis automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Peugeot 605, tik skirtingai nei Peugeot, Citroen yra hečbekas. Citroen XM dizaino koncepcija tuo metu buvo labai naujoviška – Bertone dizaino studijos sukurtas automobilis pasižymėjo dideliais gabaritais, smailėjančiu, nepaprastai žemu priekiu, tuo metu neįprastai siaurais priekiniais žibintais, dideliais langais ir pakeliamomis galinėmis bagažinės durelėmis. XM stengėsi išspręsti kai kurias problemas kamavusias senesnius Citroen – šio kompanijos flagmano kėbulas buvo cinkuotas, automobilis buvo komplektuojamas taip pat su galingu 3.0 L V6 varikliu. 1994 metais XM buvo atnaujintas – buvo pradėta standartiškai montuoti vairuotojo oro pagalvė, diržų įtempėjai, bei naujo dizaino priekinė panelė. Viena išskirtinių XM savybių yra hidropneumatinė elektronikos pagalba valdoma pakaba turinti metalines sferas užpildytas dujomis ir atliekančias tiek spyruoklių, tiek amortizatorių vaidmenį. Automobilio salonas itin komfortiškas, o prie neįprastos jo išvaizdos greitai priprantama. Sunkų krovinį lengva pakrauti nuleidus kėbulą į žemiausią padėtį. Visgi Citroen XM turi ir „prancūzams“ būdingų bėdų – tai dažnai pasitaikantys elektronikos gedimai dėl ko pradeda streikuoti valdymo bloko įrenginiai, kompiuteriai. Kita XM liga yra per greitas vairo sistemos susidėvėjimas. Prieš perkant vertėtų patikrinti pakabą, nors pati pakaba pasižymi patikimumu, yra sandari ir retai genda.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
XM buvo pripažintas 1990 Europos Metų Automobiliu.
Patalpino: proffanas | 2008-09-03
XM Break
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pagaminimo metai: 1992
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Ne tik savo metu, bet ir šiandien beveik tobulas automobilis. Traukos, sąnaudų, pravažumo, talpos ir komforto lygių vidurkiu vargu ar kas prilygs. Plauki ne tik asfaltu, bet ir žvyrkeliu; ir kuo daugiau pasikrovęs-tuo labiau. Ir visa tai su varganais 6-iais litrais 100-ui km :) . Gaila, kad šie automobiliai daugumoje negavę normalios priežiūros, o vien tik vaikyti. Todėl pirminės laiko ir lėšų investicijos (mašinos privedimui ligi normalios būklės) yra ženklios. Bet po to, eksploatacija pigesnė nei kokio Þigulio. Kas 10kkm keisti variklio alyvą, kas 30kkm-hidraulinį skystį, kas 60kkm- pildyti sferas, keisti alyvą pavarų dėžėje, sailentblokus bei antifrizą- štai ir visa priežiūra. Kas 100-120kkm jau reikalinga rimtesnė apžiūra ir remontas, kuris rimčiau ir kainuoja. Šitai tai jau kaip ir kiekvienam automobiliui. Kadangi mašina klasiška, o jų pagaminta tebuvo 30000, įsigijau dar vieną tokią pat. Kol jų yra :) .
Variklis
turbo D12
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dylančias pakabos dalis (sailentblokus, šarnyrus, traukes) - visas. Galinius hidrocilindrus (amortizatorius). Visas variklio pagalves. Termostatą. Priekinį buferį ir sparnus. Bemaž visas lemputes salone ir skydelyje. Dalinai-saloną. Visa kita (stabdžių suportai, ABS blokas, visi hidraulikos mazgai, aušinimo sistema ir pavarų dėžė) tik perrinkti. Iš gedimų, tai per porą metų tik nutrūko liuko uždarymo trosas, ir perdegė priekinio stiklo purkštukų šildymo elementai. Eksploatacinė priežiūra (variklio ir pavarų dėžės tepalų, oro/kuro filtrų, antifrizo ir hidraulinio skysčio) keitimai nesiskaito :) .
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt