Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Focus ir VW Golf konkuravo labiau dėka mažesnės kainos. Pirkėjams neitin patiko senamadiškas Xsara dizainas, todėl 2004 metais buvo pakeistas elegantiško C4 modelio. Būtina paminėti unikalią Xsara sėkmę WRC (World Rally Car) varžybose. Šis modelis, nedaug ką turintis bendro su standartiniu išskyrus panašią išorę, tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.
Citroen Xsara yra kompaktiškas šeimos automobilis gaminamas nuo 1997 metų. Kaip jo pirmtakas Citroen ZX, Xsara dalinasi savo platforma su Peugeot 306 modeliu ir buvo gaminamas kaip penkerių durų hečbekas ar penkerių durų universalas. 2000 metais Xsara buvo atnaujintas – automobilis tapo standesnis (taip pagerintas saugumas ir valdymo savybės), gavo naują priekio dizainą su didesniais priekiniais žibintais ir kai kuriuos vidaus pasikeitimus (pvz. naujas vairaratis). Xsara gali pasiūlyti komfortišką elgesį kelyje, gerą valdymą, tačiau su klasės lyderiais SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Xsara modelis tapo vienas sėkmingiausių automobilių WRC istorijoje. Citroen su fenomenaliu prancūzu Sebastien Loeb priešakyje laimėjo tris vairuotojų čempionų titulus nuo 2004 iki 2006 metų ir tris gamintojo čempionų titulus 2003, 2004, ir 2005 metais. WRC sėkmę perėmė Xsara įpėdinis C4 modelis.
Patalpino: Martynas | 2014-10-11 |
Citroen xsara 2001 universalas [NE PICASO]. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Taupumas, patikimas, geras variklis, gera garso izoliacija
Trūksta traukos, Labai mažai komforto smulkmenų, žiemą sunkiau užkurti
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Mašina skirta darbui. Jei iš jos tikitės kažko įspūdingo - nesulauksite. Erdvus, patogus sėdėti. Didelis kuro bakas - puiku ilgoms kelionėms. Nedaug kilovatų - kuro sanaudos nedidelės. Bendrai šis automobilis puikus nuolatiniam naudojimui, kai reikia darbo automobilio. Transmisija pastatyta, kad ketvirtas bėgis jungiasi ties 40km/h iš bėdos ir ant 35 pasijungti galima. Pirmyn atgal į darba važiuojant - labai mažai kuro valgo dėl to. Užmiestį dėl mažesnio kuro sąnaudu tenka važiuoti ant 90km/h. Mašiną turėjau 2 metus ir per tą laiką realūs gedimai buvo berods 3, Generatorius nekrovė akumo (tą pastebėjom 2 sav po pirkimo. Matomai tokį jau nusipirkom remontas - 200lt), sugedo ventiliatoriaus daviklis (35lt keitimas). Prakiuro žarna iš aušinimo bako (keičiau pats). Vairuoti patogu yra kur dešinę ranką atremti. Garso izoliacija gera, triušmo iš variklio / lauko nesigirdi, arba negarsiai. Vidus neprabangus tik primityviausi dalykai (trūko labai kondicionieriaus vasarą). Gale sedėti visai patogu nes priekinės sėdynes su išpjauta nugara - yra kur dėti kojas. Visi keileiviai durelėse turi kur įsikibti. Tolimoms kelionėms auto tikrai tinka. Erdvi bagažinė. Viskas išsilanksto ir pasidaro tiesi lova kur žmogus iki ~190cm ūgio gali miegoti ištieses kojas (nakvoti mašinoje teko ne kartą). Iš išorės mašina nėra gražuolė bet ir gėdos nedaro. Jei reikia pigaus ir taupaus automobilio, asmeniškai rekomenduočiau. Pardaviau, nes norėjau didesnės mašinos, ne todėl kad su ja atsirado problemų (visureigio) |
Variklis |
Kaip dyzelis birbia padoriu garsu. Apskritai yra neužmušamas ir labai patikimas. Gal šitoj mašinoj daug atrodo pigiai (interjeras pvz) bet variklis tai tikrai užslėptas kozeris. Jokių bėdų per 2 metus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Mašina nuvertėja kaip ir visos kitos. Prieš 2 metus kai pirkau mokėjau 3500 (tuo metu jos kainavo 4000-4500) bet buvo balta ir sunkiai parduoti sekėsi savininkui tai nuleido kainą. Po 2 metų pardaviau už 3500 (pats nustebau kad vienu metu labai sukilo visų auto kainos). Čia turbūt vienetinis pavizdys bet 1000-1500lt nuvertėjimas per du metus manau yra didesnis nei vidtunis nuvertėjimas. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrink ar nebėga tepalai, pažiūrėk ar pučia karšą orą salone. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 16)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen Xsara TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis