Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Renault Scenic. Galinės Picaso sėdynės gali būti išimtos, kad sukurti didesnę talpą kroviniams. Tai netrukus tapo paklausiausia daugiatiksle transporto priemone Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir didžiojoje dalyje likusios Europos. 2006 metais Citroen pristatė šio titulo perėmėją - Citroen C4 Picasso, gaminamą ant Citroen C4 platformos.
Citroen Xsara Picasso yra kompaktiškas vienatūris galintis pasiūlyti komfortišką ir užtikrintą elgesį kelyje. Xsara Picasso buvo Citroen atsakymas į nepaprastai populiarų kompaktišką MPV SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Justas | 2011-09-29 |
Citroen Xsara Picasso 2.0HDI 2000m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Xsara Picasso yra unikali. Savo estetika, savo praktiškumu, savo stiliumi. Unikali savo standartinės komforto ir saugumo įrangos kiekiu: joje yra viskas, ko reikia.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija. Keistas "golfininkų", "vw'ageninkų" požiūris ir atsiliepimai.
|
Bendras automobilio aprašas |
Xsara Picasso yra tarytum meno kūrinys. Pakanka dirstelėti į avangardistines linijas, kad suvoktumėte, kad tai nėra tik paprastas automobilis. Jis laužo visus automobilių estetikos kanonus ir kuria naujus, sujungdamas erdvę ir materiją. Čia puikiai dera automobilio gaubtos linijos ir dinamiškumas. Jo silueto kontūrai puikūs, automobilis nei perdaug apvalus, nei per daug masyvus. Galinis ir priekinis stiklai tarytum įsilieja į automobilio aptakias formas. Jo išvaizda primena ateities koncepcinius automobilius, o stilius tikrai novatoriškas. Automobilio ilgis 4,27m neleidžia pilnai įsivaizduoti jo erdvaus interjero. Juk net 550 dm³ dydžio bagažinė – tai rekordinės talpos bagažinė. Jos aukštis yra 90 cm, o apatinė dalis yra 56 cm aukštyje, todėl į bagažinę patogu krauti sunkius daiktus. Galinės vienodo pločio sėdynės yra labai patogios, sulankstomos ir jei reikia visai lengvai išimamos. Išėmus bent vieną galinę sėdynę, bagažinės ilgis padidėja iki 2,35m. Picasso pirkėjui suteikiama pati didžiausia naudinga talpa, lyginant su automobiliais konkurentais. Pagal savo paskirtį, komfortabilumą, Xsara Picasso yra priskiriamas vienatūriams, tačiau pagal vairavimo sąlygas jį galima pavadinti puikiausiu lengvuoju automobiliu. Jo nepriklausoma MacPherson tipo priekinė pakaba su statramsčiais, o galinė su pakabos išilginėmis svirtimis ir stabilizatoriais, garantuoja stabilų važiavimą. Automobilio aukštis (1,63m) yra idealus: mašina kelyje stovi tvirtai, sukelia patikimumo jausmą. Pačios paskutinės kartos stabdžių ABS sistema yra automobilio standartinėje įrangoje. Netgi važiuojant slidžiu keliu, galima puikiai valdyti automobilį. Dėka priekinio didžiulio stiklo, matomumas yra išskirtinis. Tą patį galima pasakyti ir apie matomumą į šonus bei galą. Išoriniai šildomi, elektra valdomi veidrodėliai dideliu kampu apima kelią, o vidinį galima nureguliuoti įpatingai tiksliai. Xsara Picasso – “protingas” automobilis. Automobilio įrangos sąrašas įspūdingas. Tai suteikia daugybę patogumų šio automobilio vairuotojui. Kad ir pavyzdžiui, audio sistema. Ją galima valdyti neatitraukiant rankų nuo vairo. Jos garsas automatiškai kinta, keičiantis važiavimo greičiui. Arba žibintai, kurie lieka švytėti vieną minutę po jų išjungimo. Labai patogu tamsiu paros metu. Taip pat priekinių ir galinių stiklų valytuvai, kurie dirba priklausomai nuo kritulių intensyvumo. O kiek dar funkcijų, kurias atlieka borto kompiuteris! Tai ir perspėjantys, ir informuojantys signalai. Vairuoti tokį “protingą” automobilį yra tikrai puiku. Automobilio borto kompiuteris įkomponuotas pačiame priekinės panelės centre, todėl jo parodymai yra puikiai matomi visiems keleiviams, tiek sėdintiems priekyje, tiek gale. Vairuotojo vieta labai patogi, komfortabili sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti. Vairo ir sėdynės aukštis yra reguliuojamas. Galinės sėdynės yra tokiame aukštyje, kad sėdintys gale matytų kelią. Galinės sėdynės truputį atsilenkia atgal, kad būtų patogiau ilsėtis. 12V rozetė, esanti virš galinės sėdynės, tinka pasijungti kompiuteriniams žaidimams. Automobilio privalumas – interjeras, kuris yra ir modernus, ir praktiškas. Kuriant šį automobilį buvo daug mąstoma apie visapusišką vairavimo malonumą ir visų penkių keleivių komfortą, neišskiriant ir vaikų. Tokios paskirties automobiliuose pasirūpinimas vaikais, jų saugumu yra būtinas. Todėl displėjuje yra informuojantis signalas apie durų uždarymą. Jei durys atdaros, pasigirsta signalas ir informacinė eilutė displėjuje. Kad mažieji keleiviai būtų saugūs, sėdėdami ant užpakalinės sėdynės, ir neatidarytų šoninių durų, yra įtaisytas užraktas, kuris atrakinamas tik su automobilio raktu. Nuoroda borto kompiuteryje pažymi šią paslaugą. Automobilio gale įrengti trijų taškų saugos diržai, kurie gali būti taip segami, kad neveržtų vaiko kaklo. Fiksuojamos Isofix vaikų kėdutės gali būti įtaisytos priekinėje ir dviejose galinėse sėdynėse. Kai vaiko kėdė įrengiama priekinėje keleivio vietoje, keleivio oro pagalvė gali būti išungiama. Pasyviai keleivio apsaugai Xsara Picasso pateikia pačias naujausias ir pačias efektyviausias technologijas. Keleivio sėdėsena yra aukštesnė nei įprastame automobilyje, todėl jis gerai apsaugotas ir iš šonų.Taip pat apsauga bus suteikta ir priešpriešinio smūgio atveju. Visose automobilio modifikacijose yra keturios oro pagalvės: dvi priekinės 45l vairuotojui ir 90l keleiviui, o taip pat dvi šoninės pagalvės. Automobilio duryse yra apsauginiai strypai, sėdynės suprojektuotos taip, kad saugos diržai suteiktų didžiausią saugumą. Visos vietos automobilyje yra įrengtos su pirotechniniais, 3 padėčių saugos diržais. Xsara Picasso yra įvertintas net 4-iomis saugos žvaigždutėmis, suteiktomis atlikus “EuroNCAP” smūginius testus (crash-test). Tai reiškia , kad šio automobilio pasyvusis saugumas yra aukšto lygio. Važiuojant Xsara Picasso galima jaustis tikrai saugiai! Automobilyje labai daug komforto įrangos: priekinių sėdynių porankiai; 12V rozetė; “Modubox” sulankstoma dėžutė su ratukais bagažinėje, į kurią galima sudėti iki 18 kg; priekinės sėdynės, atsilenkiančios į horizontalią padėtį; tonuoti langai; oro recirkuliacijos sistema su dulkių filtru; atsilenkiantys padėklai priekinių sėdynių nugarėlėse; dvi 9l talpos dėžutės daiktams po kojomis; dėžutės daiktams šoninėse duryse; atlenkiamas galinės viduriniosios sėdynės atlošas, suformuojantis staliuką; 15l apšviečiamas skyrelis įvairiems daiktams susidėti; dėžutės po priekinėmis sėdynėmis susidėti žemėlapiams ir t.t.; priekinėje panelėje dėžutė CD, mobiliajam telefonui ar gėrimo buteliukams; dėžutė po vairu, kur galima dėti pirštines, akinius ar mobilųjį telefoną. Patogumai, skirti vairuotojui: naktinis prietaisų skydelio apšvietimas (šviečia tik greičio displėjus); priekiniai žibintai su uždelstu išsijungimu (lieka švytėti dar minutę po išjungimo); radio garsas stiprėja didėjant greičiui; garso aparatūra galima naudotis dar 30 min. po u˛degimo raktelio ištraukimo; priekiniai valytuvai dirba greičiau didėjant greičiui; automobiliui važiuojant atgal galinis valytuvas pradeda veikti automatiškai, jei veikia priekiniai; borto kompiuteris pateikia momentines bei vidutines kuro sąnaudas, vidutinį greitį, bendrą ridą ir kt. |
Variklis |
2.0HDi turbodyzelinis, tiesioginio įpurškimo 90 AG variklis, pasižymintis tyliu darbu, ekologiškumu ir, savaime aišku, ekonomiškumu – degalų sąnaudos užmiestyje tik 4,6 l/100km, o maksimalus jo sukimo momentas yra net 20,5 Nm vos tik prie 1900 aps/min. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per 3 metų laikotarpi pakeičiau: priekinius stabdžiu diskus, rankinio trosą, galinius stabdžių diskus, visa kita kas susijo su eksploatacija. Kainos nuvertėjimas - apie 1000Lt per metus. |
Patarimai perkančiajam |
Perkant ne nauja automobilį, būtinai pažiūrėti galinio tilto torsijono svirčių guolius: jei sudilę, ratai stovi ne tiesiai, o išvirtę į vidų - remontas gana nepigus. Perkant, bendra techninė automobilio būklė turi būti pakankamai gera. Automobilis kuriam reikia dėmesio. Laiku pakeitę eksploatacines dalis, į gedimus nežiūrėsite pro pirštus - turėsite puiku automobilį, su kuriuo bus smagu važiuoti ir į darbą, ir į tolimesnes keliones su šeima ar draugais, ir iš sodybos ar sodo nuvežti/parvežti didesnio talpumo reikalaujančius krovinius. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 44)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen Xsara Picasso TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis