Markės
364 iš 1623
Dacia Duster 2010 - dabar
Dacia Duster, 2010 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (manoma, kad modelis turi giminystės ryšių su japonų sukurtu Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 l 108 AG benzinį arba 1,5 l 84 AG bei 1,5 l 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė entrają vietą.

2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2017-02-23
Dacia duster (facelift 2013) 1,5 dci dizelinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomija, paprastumas, kaina, patikimumas
garso izoliacija, didžiulis nuvertėjimas
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5
Bendras automobilio aprašas
Nusibodo važinėti senais kibirais, šią pirkau 1,5 metų senumo. Budamas rusijoje prisižiūrėjau tokių pačių rusiškų reno modifikacijų aiškų jie rinkti rusijoje, bet visi savininkai labai patenkinti. Pats automobilį eksplotuoju tik 6 mėn. Pravažumo neteko išbandyti, bet pliusas aikštelėje nėra baimės statant auto prie bortelių. Garso izolecija kaip ir visi kalba yra prasta. Dėl labai lankstytos figūros turi savybę rinkti ant šonų purvus, akmenis dėl šios savybės ant sparnų pastebimi mikro įdužiai. Po stipraus snygio reikia iškrapštyti labai daug skylių, rankenėlė nepatogios. Puikus lempų reflektoriai, mano modifikacijoje numatytos dienos šviesos. Dėl vairavimo ypatumų rinktis tokį auto rekomenduočiau vairuotojui turinčiam bent 3 metų stažą. Vidus man patiko, vietos paskaičiuota tiek kiek reikia nei per daug nei per mažai, priekinis matomumas puikus 9 balai, atgal matomumas kaip visų užkeltais galais auto prastas, tačiau šoniniai veidrodėliai puikiai nušviečia galines kliūtis (~20 Eu kainuoja atbulinės eigos kamera, kuri labai paprastai pasijungia nereik būti specialistu) Vidaus apdailos plastmasės tokios pačios kaip ir visų papigiai automobilų, nieko blogesnio pasakyti negalėčiau. Kas patiko šiame automobilyje, kad bet kokį norimą "navarotą" gali nebrangiai nusipirkti (įvairius moldingus, apdailas, išorės papuošalus, slenksčius, pamikštinimus, įvaires spec plėveles) gali susirinkti kaip LEGO. Mano modifikacija turi autopilotą, praslydimo sistemą, ABS, šoninio slydimo sistema, su gamykline navigacija, mediaNAV gali žiūrėti filmus, USB įjėjimas ir kroviklis, ekonominio vairavimo indikatorius, ECO funkcija (taip ir neišbandžiau dar) 1,5 dizelinis variklis silpnokas jei reiktų eksplotuoti kalnuotose vietovėse. Ideali greičių dėžė važinėti miestuose kamščiuose, mažais greičiais išsibėgėja gan greitai. Žmonai patiko, kad greitai įšyla salonas. Minusas nėra variklio temperatūros indikatoriaus ant prietaisų skydelio. Remontuoti dar neprireikė, bet patiko pakėlus kapotą daug vietos reiškia priėjimas geras.
Patarimai perkančiajam
Pirkdamas pagalvok iš anksto, kad nuvertėjimas bus didelis.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Dacia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži    SanderoSandero
  Kompaktiniai    LoganLogan
  Krosoveriai    DusterDuster
  Vienatūriai     Lodgy
  Daugiatiksliai     Dokker
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt