Markės
428 iš 1912
Dacia Duster, (HS) 2010 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos ir yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (modelis turi giminystės ryšių su japonų Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 L 108 AG benzinį arba 1,5 L 84 AG bei 1,5 L 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė antrają vietą.


2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!



2013-04-24

Ir vėl „Dacia Duster“

Ir vėl „Dacia Duster“
Lietuvoje nauji automobiliai vis dar perkami retokai. Ir ne tik todėl, kad žmonės neturi pinigų. Tiesiog daugelis renkasi naudotus, bet „prestižinius", tačiau aplenkia naujus ir mažiau žinomus modelius. Aišku, situacija pagerėtų, jeigu valdžia vienaip ar kitaip skatintų potencialius naujų automobilių pirkėjus, tačiau, panašu, kad šito dar teks palaukti. Visgi, jeigu Jūs automobiliui galite skirti apie 30 000 lt., tai rinktis šiandien tikrai yra iš ko. O už 36 000 lt. jau galima įsigyti ir visureigį „Dacia Duster". Tiesa, bazinės sąrangos ir su benzininiu varikliu. Geriausios sąrangos modelis su dyzeliniu varikliu ir 4 varančiais ratais kainuos nuo 60 000 lt. Kaip naujam automobiliui, ne pati didžiausia kaina. Tiesa, patogumo ar ergonomikos stebuklų tikėtis nereiktų. Tai - pigus automobilis didelių komforto reikalavimų nekeliančiam vairuotojui.

„Dacia Duster" jau teko vairuoti praėjusių metų rudenį, tačiau kadangi dabar vasara ir vairavimo sąlygos kitokios, pasitaikius progai vėl sėdau prie šio visureigio vairo. Šį kartą gavau 4 ratais varomą „Laureate" sąrangos dyzelį. Tai - prabangiausias „Duster" variantas, tačiau žodis „prabanga" skamba kiek keistokai. Automobilis iškart turėjo metalo spalvos stogo bagažinę, metalinius slenksčių apvadus, tamsintus užpakalinius langus ir odinį saloną, bet „išsaugojo" pigų apdailos plastiką ir nepatogų mygtukų išdėstymą.

Išskyrus nebent priekinio keleivio saugos pagalvės išjungimą. Jis lengvai ir patogiai pasiekiamas.

Automobilio salonas erdvus, vietos užtenka ne tik vairuotojui, bet ir visiems keleiviams. Jeigu priekinio keleivio vieta tuščia, sėdynę galima maksimaliai pastumt į priekį ir tada automobilio talpumas gerokai padidėja. Į automobilio bagažinę taip pat galima kraut ir kraut. Esant reikalui, užpakalines sėdynes galima nulenkt. Su bagažinės dugnu jos sudaro beveik lygią plokštumą, tad automobiliu ne tik patogu pervežti didelius krovinius, bet ir jame miegot. Vietos laisvai užtenka dviem suaugusiems žmonėms. Turint omenyje tai, kad „Duster" puikiai tinka išvykoms į gamtą, galimybė papildomai nesivežti palapinės, o turėti „namelį ant ratų", atrodo visai patraukliai.

Galima nebent įsimest čiužinuką - bus minkščiau miegoti.

Nors bandytas automobilis buvo geriausio sąrangos, taupymas jautėsi viskame kame. Maloniai nuteikė tik odinis vairas, o odinės sėdynės kiek nuvylė, nes po 200 km kelio aiškiai pasijautė jų kietumas. Nemaloniai kietas yra ir apdailai naudotas plastikas.

Jeigu mėgstate kairę ranką atremti į durelių ranktūrį, čia jos taip ilgai neišlaikysite. Dešinys ranktūris gali būti, tačiau jį reikia užsisakyti papildomai.

Šiaip vairuotojo vieta erdvi, sėdynė reguliuojasi ne tik pirmyn-atgal, bet ir aukštyn - žemyn, tačiau šis procesas vyksta labai staigiai - patraukei už svirtelės ir sėdynė „nukrito". Norint sėdynė pakelti, tenka išlipti iš automobilio. Taupymas.

Visgi per pusmetį automobilis kiek „paaugo". Jeigu rudenį valytuvas tik „dirbo arba nedirbo", tai dabar galima įjungti „vieno perbraukimo" režimą, o apipurškus priekinį stiklą, valytuvai įsijungia automatiškai. Belieka tikėtis, kad vieną dieną pasikeis ir „Duster" mygtukų išdėstymas.

Posūkių ir valytuvų svirtelės „savose" vietose, tačiau garsinio signalo mygtukas vis dar paliktas posūkių svirtelės gale. Automobilis turi kuro kompiuterį, rodantį ganėtinai daug informacijos, jo valdymas - valytuvų svirtelės gale, tačiau mygtukas tik vienas. Funkcijos „pirmyn-atgal" nėra. Norint peržiūrėti dominančią informaciją, tenka „sukti ratus". Tai nėra labai patogu, tačiau tikrai geriau už kompiuterio valdymo mygtuką kur nors ties spidometru.

Jeigu automobilis turės muzikos valdymą prie vairo, prieš leidžiantis į kelią reiktų pasiskaityti instrukciją, nes važiuojant šių mygtukų beveik nesimato, o papildomai sukioti vairą norint rasti „garsą" gali būti pavojinga.

Visgi tenka pripažinti, kad įpratus šie mygtukai pasidaro labai patogūs. Ko nepasakysiu apie kondicionieriaus ar langų blokavimo mygtukus. Kondicionieriaus mygtukas, taupumo sumetimais, yra ganėtinai mažas įkištas tarp ventiliatoriau ir krosnelės rankenėlių.

Laimei, iš vairuotojo vietos jis yra pasiekiamas, o štai langų blokavimo mygtukas nukištas į žemiausią ir toliausią nuo vairuotojo kampą. Norint jį pasiekti tenka gerokai pasilenkti.

Jei gale yra keleivių, langus vertėtų užblokuoti, nes užpakalinių langų valdymas - po keleivių kojomis ir langai gali būti atidaryti netyčia.

Aišku, prie visko priprantama. Juo labiau, kad net aukštesnis ar stambesnis vairuotojas gali įsikurti tikrai patogiai, nespausdamas nei šalia, nei už jo esančių keleivių.

Dėtuvių ir dėžučių automobilyje nedaug. Pagrindinė daiktadėžė priekyje ir dvi vietos stiklinėms šalia pavarų perjungimo svirties. Skydeliai nuo saulės maži ir trumpi. Veidrodėlį turi tik keleivio skydelis, bet ir tas pats - be papildomo apšvietimo.

Prietaisų skydelis taip pat primena apie taupymą. Jis blyškus ir perkrautas - nuolat matosi visos neveikiančios signalinės lemputės. Kompiuterio ekranėlis nėra didelis, įjungus artimas šviesas jis pabąla ir dieną tampa sunkiai įskaitomas. Sunkiai įžiūrimas ir posūkių indikatorius, kurs yra vienas abiems pusėms.

Ar posūkis įjungtas greičiau pavyks suprasti iš nelabai malonaus ciksėjimo.

Taigi, net prabangiausioje versijoje prabangos nėra daug, tačiau „Duster" skirtas ne pasirodymui visuomenėje, o važiavimui. Ir ganėtinai prastais keliais. Tiems, kas mėgsta maišyti bekeles - dyzelinė keturiais ratais varoma automobilio versija bus pats tas. Automobilis neturi pažemintos pavaros, tačiau pirma ir antra - labai trumpos. Mieste galima net rizikuoti jungti iš pirmos į trečią, tačiau įvažiavus į bekelę ar bandant įveikti pievą - antra pavara savo darbą atlieka puikiai. Beje, niekur nerodoma, kuria pavara važiuojama, tad jeigu variklis staiga pradės smarkiau burgzti, pasitikrinkite ar tikrai įjungėte reikiamą pavarą. Nepratus nesunkiai galima vietoj 6 pataikyti į 4.

Nudžiugino kuro sąnaudos. Mišriu režimu, važiuojant 95-100 km/val. greičiu ir palikus tik priekinius varančius ratus, jos buvo 5,7 l/100 km. Visai neblogai, kai pagalvoji kad automobilis buvo pakrautas ir su keleiviais.

Kaip ir daugelis „Renault" modelių, „Duster" labai minkštas automobilis. Smulkių kelio nelygumų net nepajausite. Deja, magistraliniuose keliuose jo norėtųsi kiek kietesnio. Pasiekus didesnį negu 100 km/val. greitį kelio nelygumai pradeda automobili sūpuoti. Gerokai padidėja ir kelio keliamas triukšmas. Lakstymui „Duster" visai netinka, nors esant reikalui, gali pasiekti ir 150 - 160 km/val. greitį.

Geriausiai automobilis atsiskleidžia išsukus į prastą miško keliuką ar bekelę. Išmaltu, per pievas einančiu keliuku važiavau per daug nesidairydamas - duobės, balos, provėžos - „Duster", linksmai taškydamas į šalis vandenį, viską nesunkiai įveikė. Neatsispyriau pagundai įveikti ir pakeliui pasitaikiusią pievą, į kurią su „miesto" automobiliuku net nebūčiau sukęs. Ir visam tam net neprireikė 4 varančių ratų.

Aukštas, minkštas automobilis, keturi varantys ratai, trumpos pavaros - tai sukurta ne greitkeliam, o bekelei. Gyvenate už miesto, kur kartais „pamirštama" nuvalyti kelius? Mėgstate išvykas į gamtą? Ieškote naujų kelių, ten kur jų nėra? Nebijote spartietiškų automobilių? Tada „Duster" kaip tik Jums. Prabangos jame rasti nelabai pavyks, tačiau nekils jokių klausimų dėl erdvės ir pravažumo.
 


Dacia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   SanderoSanderoSandero
  Kompaktiniai   LoganLoganLogan
  Mini krosoveriai     Spring
  Krosoveriai   DusterDuster
  Vienatūriai    Lodgy 
    Jogger
  Daugiatiksliai    Dokker
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt