Markės
429 iš 1917
Dacia Duster, (HS) 2010 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Dacia Duster yra pirmasis Rumunijos kompanijos krosoveris skirtas ribotą biudžetą turinčiam ir praktiškam pirkėjui. Automobilis gaminamas ant B0 platformos ir yra 4.31 metrų ilgio, 1.82 metrų pločio, o prošvaisa siekia 20 cm. Visureigis pasiruošęs įveikti 30 laipsnių statumo įkalnę ir nusileisti nuo 35 laipsnių nuokalnės. Duster bagažo skyrius siekia 475 litrų apimtį, o užlenkus galines sėdynes padidėja iki 1600 litrų. Visureigis yra siūlomas su dviejų ratų arba visų keturių ratų pavara. 4x4 variantai yra aprūpinti Nissan kompanijos visų varomųjų ratų sistema (modelis turi giminystės ryšių su japonų Qashqai modeliu), kuri leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų skirtingų važiavimo režimų: automatinis režimas kuomet galia tarp priekinės ir galinės ašies paskirstoma automatiškai, fikuojamas galios paskirstymas santykiu 50:50 ir tik dviem ratais varomas režimas užtikrinantis maksimaliai mažas kuro sanaudas. Automobilio pirkėjai gali rinktis vieną iš kelių motorų: 1,6 L 108 AG benzinį arba 1,5 L 84 AG bei 1,5 L 104 AG dyzelinį. Dacia Duster visų pirma skirtas sparčiai besivystančioms rinkoms, tokioms kaip Rusija, Turkija, Alžyras ar Marokas, tačiau bus parduodamas ir Europoje. Kai kuriose šalyse automobilis gali būti žymimas su Renault ženkliuku. Įdomu tai, kad buvo paruošta sniego lenktynėms skirta Dacia Duster Competition versija, kurią „Trophee Andros“ lenktynėse vairuos keturiskart Formulės-1 čempionas Alainas Prostas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis nebrangus automobilis yra naudojamas ralio varžybose – 350 AG versija su V6 varikliu ir vairuojama keturiskart Formulės-1 čempiono Alaino Prosto 2009/2010 metais Prancūzijoje varžybose ant ledo užėmė antrają vietą.


2011 Dacia pranešė, kad dalyvaus garsiosiose Pikes Peak varžybose klasėje be jokių apribojimų. Šis Dacia bus ginkluotas modifikuotu Nissan GT-R varikliu turinčiu 850 AG galią!



2014-01-20

Atsinaujinęs „Dacia Duster“

Atsinaujinęs „Dacia Duster“
Laukėme ir sulaukėme - mūsų rinkoje debiutavo atsinaujinęs „Dacia Duster". Pažintis su pirmuoju "Duster" paliko teigiamą įspūdį, tad buvo smalsu sėst prie atsinaujinusio „Duster" vairo. Pasikeitimai naujajame modelyje matomi iš pirmo žvilgsnio - automobilis turi kitokio dizaino groteles, žemiau nuleista oro padavimo sistema, „Duster" gavo dvigubus optinius žibintus. Gražu, tik aš dar tikėjausi dvigubos išmetimo sistemos, kuri šiuo atveju labai tiktų. Deja, bent jau bandytas modelis turėjo tik vieną išmetimo vamzdį.

Automobilis pasikeitė ne tik išorėje, bet ir viduje. Modelis gavo visiškai naują prietaisų skydelį, „firminis", švelniai tariant, nelabai patrauklus, pirmųjų „Dacia" spidometras sėkmingai grimzta užmarštin. Priklausomai nuo sąrangos lygio, „Duster" gali turėti universalią multimedinę sistemą „Dacia MEDIA NAV", apimančią ir „Bluetooth", ir palydovinę navigaciją. Bandytame modelyje visa tai buvo ir ganėtinai neblogai veikė.

Lietumui jautraus ekrano, kuris visgi galėtų būti kiek aukščiau, grafika aiški ir simpatiška, naujas maršrutas, jei vairuotojas persigalvojo, parenkamas labai greitai. Tiesiog važiuok ir tyrinėk neatrastus gimtojo krašto kampelius.

Tiesa, po lietuviškai prabilusios „Renault" „R - Link" sistemos, lietuvių kalbą tikėjausi rasti ir „Duster". Šiuo atveju laukė antras mažas nusivylimas - tarp visų siūlomų kalbų lietuvių, bent jau kol kas, nebuvo. Lauksime toliau.

Modelis gavo ir daugiau naujos papildomos įrangos - bandytame „Duster" buvo ir pastovaus greičio palaikymo sistema ir greičio ribotuvas, atbulinio statymo daviklis. Nors mygtukai tapo gražesni (pasiskolinti iš „Renault"), temperatūros reguliavimo rankenėlės išvaizdesnės, o elektrinių langų atidarymo mygtukai pagaliau įsikūrė vairuotojo durelių ranktūryje, kai kurie abejotini „Dacia" elementai visgi išliko.

Tos pačios temperatūros reguliavimo rankenėlės yra žemai, tad norint jas pasukti, reikia pasilenkti į priekį. „Eco" režimo mygtukas, kažkodėl, sumontuotas dar žemiau. Jį patogu spausti arba automobiliui stovint, arba sėdint keleivio vietoje. Važiuojant, ypač kai automobilių srautas intensyvus, to verčiau nedaryt.

Nors automobilis rimtai atnaujintas, vis tiek lieka neaišku, kodėl gamintojas į kitą vietą neperkėlė veidrodėlių reguliavimo svirtelės. Kaip ir ankstesniame modelyje, ji „saugiai" paslėpta po stovėjimo stabdžio rankena.

„Duster" gavo naujo dizaino kėdes, kuriose nesunku patogiai įsikurti, tačiau turint omenyje tai, kad su tokiu automobiliu dažnai bus malamasi šunkeliais ar pievomis, šoninio palaikymo norėtųsi tvirtesnio.

Standartinė naujojo „Dacia Duster" įranga - elektroninė stabilumo kontrolės sistema. Minėta sistema išlaiko automobilio kursą net ir esant ypač įtemptoms sąlygoms tada, kai reiki išvengti kliūties, taip pat pablogėjus sukibimui posūkiuose ir važiuojant slidžia kelio danga. Kaip sistema veikia slidžiame kelyje išbandyti nepavyko - pasnigo tada, kai automobilį jau turėjau grąžinti, tačiau minėta sistema, kurios išjungti negalima, gerokai trukdė kai reikėjo iš purvyno išstumti užstrigusį „Duster". Nors automobilis ir aukštas, tačiau vien priekinių ratų pasirodė per maža norint įveikti kiek išmaltą kaimo keliuką. Įdomu tai, kad šiuo atveju tai netgi nebuvo rimta bekelė, kokią modelis su visais keturiais varančiais ratais nesunkiai įveikia, o tik pažliugęs išmaltas kaimo keliukas, iš kurio, be papildomos pagalbos, taip ir nebūčiau išvažiavęs. Dar viena proga pamąstyti apie automobilių su visais keturiais varančiais ratais privalumus.

Saugumui Europoje kasmet skiriama vis daugiau dėmesio, tad ir „Dacia" negali nuo šito atsilikti. - naujajame „Dacia Duster" yra  priekinės vairuotojo ir keleivio saugos oro pagalvės bei šoninės galvos ir krūtinės ląstos saugos oro pagalvės.

Bandytas „Dacia Duster" turėjo naują TCe 125 1.2 l 123 AG benzininį variklį ir 6 pabarų MPD ir tik priekinius varančius ratus. Po incidento kaimo keliuke kyla noras tą pačią trasą pabandyti įveikti su visų keturių varančių ratu variantu.

Naujasis keturių cilindrų TCe 125 1,2 l turbo variklis su tiesioginiu įpurškimu, maloniai nustebino. „Duster" nėra mažas automobilis, tačiau šio varikliuko, ypač jei daugiau važinėsite gerais ir prižiūrimais keliais, visiškai užteks. Gamintojo teigimu, naujasis variklis yra labai efektyvus ir ekonomiškas, nereikalaujantis didelių eksploatavimo išlaidų. Degalų sąnaudos turėtų siekti  6,0 l/100 km. Tokių sąnaudų pasiekti nepavyko. Po kelių dienų klajonių kaimo keliukais ir lakstymo autostrada, vidutinės kuro sąnaudos buvo 7,6 l/100 km. Ne toks jau blogas rezultatas, tačiau toli gražu ne 6 l. Naujuose „Dacia Duster" gali būti dviejų versijų 1.5 dCi maitinimo blokai - 90 AJ arba 110 AJ.

Pavarų perjungimo indikatorius (GSI) vizualiniais signalais praneša vairuotojams apie geriausią momentą perjungti aukštesnę ar žemesnę pavarą, tačiau prisiminus eko vairavimo pamokas su patyrusiu instruktoriumi, šio indikatoriaus siūlymų galima ir nepaisyti, nes ir taip pavyks ir sumažinti degalų sąnaudas, ir taršą anglies dioksidu.

Kelyje kažkuo labai nauju „Duster" nenustebino - ta pati patikima, minkšta pakaba, puikiai sugerianti kelio nelygumus ir daugmaž tvarkingai įveikianti posūkius.

Labai pagerėjo naujojo „Dacia Duster" akustinės savybės. Vairavimo patogumą pagerino geresnė salono garso izoliacija ir nuveiktas didžiulis darbas mažinant kelio, vėjo ir variklio keliamą triukšmą. Vairuojant ir kalbant telefonu (laisvų rankų įranga), ne vieną pašnekovą nustebino tyla salone. Net buvo užduotas klausimas ar tikrai dabar vairuoju. Tokios garso izoliacijos galėtų pavydėti ir kai kurie brangesni šio segmento modeliai.

Gerokai gražesnis ir tobulesnis už ankstesnį variantą, bet toks pat sąlyginai pigus, atnaujintas „Duster" turėtų rasti savo vietą mūsų visureigių rinkoje.
 


Dacia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   SanderoSanderoSandero
  Kompaktiniai   LoganLoganLogan
  Mini krosoveriai     Spring
  Krosoveriai   DusterDusterDuster
  Vienatūriai    Lodgy 
    Jogger
  Daugiatiksliai    Dokker
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt