Markės
497 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius"
Rodos dar visai nedaug praėjo kai pasauliui buvo pristatytas 488 GTB modelis su tradiciškai centre sumontuotu V8 varikliu ir štai turime naujajį šio segmento atstovą Ferrari F8 Tributo. Iš išorės mažasis Ferrari nuo savo pirmtako skiriasi nedaug. Tiesą sakant nedaug skiriasi ir nuo dar anksčiau gaminto šio segmento atstovo Ferrari 458 Italia. Visi šie automobiliai turi aštrius pailgos formos priekinius žibintus (ši savybė F8 Tributo modeliu leidžia papildomai paimti oro srautą į angas virš priekinių žibintų), labai sportišką, skulptūriškom linijom išmargintą kėbulą su didelėmis oro paėmimo angomis tiek priekiniame bamperyje, tiek galiniuose sparnuose. F8 Tributo nuo savo pirmtakų išsiskiria tik galine dalimi su keturiais apvaliais žibintais – kiek primiršta detalė, tačiau labai dažnai naudota praeityje gamintiems Ferrari. Galima būtų apkaltinti Ferrari dizainerius fantazijos trūkumu, visgi reikia pripažinti, kad visi šie modeliai turėjo itin vykusį, dinamišką, patrauklų dizainą ir kažko iš esmės keisti nėra būtinybės. F8 Tributo lyginant su 488 GTB palengvėjo 40 kg, tapo aerodinamiškesnis 10%. Patobulėjimas lyg ir ne milžiniškas, tačiau nepamirškime, kad ir seniau gaminti Ferrari buvo arti tobulybės. Iš pirmtako Ferrari 488 Pista paimtas 3,9 litro darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinomis išvysto 710 AG galią ir 770 Nm sukimo momentą. Tai itin solidi galia šiam nedideliam Ferrari, tad 100 km/val. automobilis pasiekia per 2,9 sek. (0,1 sek. greičiau, nei 488 GTB), iki 200 km/val. jis įsibėgėja per 7,8 sek. ( 0,5 sek. greičiau nei 488 GTB). Maksimalus greitis padidėjo 10 km/val. - iki 340 km/val. Nors variklio garsą kiek pritildo turbinos, tačiau Ferrari pasistengė, kad garsas per specialų rezonatorių būtų perduotas į saloną, tad šaunu kad variklio garsas išliko natūralus, sukuriamas ne per garsiakalbius. Automobilis taip pat leidžia saugiau mėgautis galia posūkiuose, kurią kontroliuoja elektroninės sistemos. Viduje F8 Tributo yra tipiškas Ferrari - čia nematome beveik jokių naujovių lygininat su pirmtaku. Ir tai kiek nuvilia, susidaro įspūdis, kad šioje srityje Ferrari dizaineriai išties pritūko idėjų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Šis automobilis neturi Euro NCAP saugumo įvertinimo.

Ferrari modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Krosoveriai     Purosangue
  Sportiniai V8 348F355360 ModenaF430458 Italia488 GTBF8 Tributo
   SF90 Stradale
  Sportiniai V12 Testarossa    
  GT klasės  Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2 456612 ScagliettiFFGTC4Lusso 
   Roma
  Supercar  F50  Enzo  LaFerrari  
  Pradinė klasė   CaliforniaPortofino 
  Sportiniai V6     296 GTB
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt