Markės
511 iš 1912
Fiat 500X, 2014 - dabar
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Stilingas interjeras
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Pigios medžiagos interjere
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Fiat 500X stilistiškai artimas puikios sėkmės susilaukusiam Fiat 500 modeliui – tokia taktika išties saugi"
2014 metais Fiat 500 modelių gama vėl išsiplėtė, kuomet buvo pristatytas 500X kompaktiškas krosoveris konkuruojantis su Nissan Juke, Opel Mokka, Honda HR-V, Renault Captur ir Jeep Renegade modeliais. Automobilis yra gaminamas tiek su priekinių ratų pavara, tiek su visų ratų pavara. Fiat 500X stilistiškai artimas puikios sėkmės susilaukusiam Fiat 500 modeliui – tokia taktika išties saugi ir atkartoja MINI gamintojo pasirinktą metodą kaip padidinti pardavimus. Interjere matome tokį patį retro stiliaus įkvėptą dizainą su 5 arba 6.5 colių informaciniu displėjumi. 500X gaminamas su McPherson galine pakaba, elektronine stabilumo kontrolės sistema, stabdymo jėgos paskirstymo sistema, „Eco drive“ režimu bei „Drive Mood“ sistema, kuri leidžia jums pasirinkti variklio, transmisijos, vairo mechanizmo ir stabdžių parametrus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-03-20

Lietuvoje – „Fiat 500X“ miesto visureigio premjera

Lietuvoje – „Fiat 500X“ miesto visureigio premjera
 Vilniuje surengta pirmojo „Fiat“ miesto visureigio „500X“ premjera. Naujasis modelis, kuris salonuose Lietuvoje debiutuos gegužės mėnesį, artimiausiomis dienomis bus demonstruojamas specialiame stende prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“. Visi norintys „Fiat 500X“ modelį galės ne tik apžiūrėti, bet ir išbandyti kelyje – Vilniaus gatvėse. „Fiat“ atstovė Baltijos šalyse bendrovė „Autobrava“ tvirtina, kad „500X“ automobilis pagal savo charakteristikas varžysis su „premium“ segmento automobiliais. 
 
„Kritikai liaupsiną šį miesto visureigį dėl jame naudojamų aukštos kokybės medžiagų, inovacijų ir įrangos gausos bei išskirtinai dailaus dizaino, kuris puikiai suderintas su inžineriniais sprendimais. Pagal daugelį parametrų „Fiat 500X“ pranoksta kitus kompaktinius visureigius ir konkuruoja su „premium“ segmento automobiliais. Todėl esame įsitikinę, kad jis suras savo nišą Lietuvoje“, – sakė įgaliotojo „Fiat“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. 

 
„Pirmieji „Fiat 500“ į gatves išriedėjo 1957-aisiais ir tai buvo vieni pirmųjų miesto automobilių. 2007-aisiais, žymint „Fiat 500“ penkiasdešimtmetį, koncernas išleido atnaujintą, šiuolaikinį miesto automobilį. O šiandien šią istoriją tęsia debiutuojantis „500X“ kompaktinis visureigis, paveldėjęs „Fiat 500“ šeimai būdingą charakterį bei grožį“, – teigė „Fiat Chrysler Automobiles“ tarptautinių pardavimų regiono vadovas Francesco Galli.
 
Žvelgiant iš išorės, „Fiat 500X“ paveldėjo tipišką šiai modelių gamai formą ir ikoninius priekinius apvalius žibintus. Nors vizualiai ir išliko panašus, „500X“ nuo savo mažojo „brolio“ pažengė labai toli. Visų pirma – dydžiu. 4,25 m ilgio, 1,8 m. pločio ir 1,6 m aukščio jis yra erdviausias savo segmente, jame patogiai gali keliauti 5 asmenys su rimtu bagažu (350 litrų). Tapęs didesniu, „Fiat 500X“ išlieka itin manevringas, o tai labai svarbu važiuojant mieste.
 
Tačiau labiausiai naujasis itališkas kūrinys išsiskiria inovacijų gausa. Vienas jo išskirtinumų – 9 laipsnių automatinės pavarų dėžės opcija. Jos neturi nė vienas tiesioginis „Fiat 500X“ konkurentas. Tarp saugumo technologijų – standartinėje „Fiat 500X“ komplektacijoje esančios šešios oro pagalvės, priekiniai dienos žibintai ir priešrūkiniai žibintai šonuose, taip pat elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir dinaminė vairavimo momento (DST) sistemos.  

 
Papildomai galima užsisakyti eismo linijų asistentą, kuris atkreipia dėmesį, kai išvažiuojate iš savo eismo juostos, ir padeda persirikiuoti į kitą juostą išvengiant „aklųjų zonų“. Už papildomą mokestį galima pasirinkti ir galinio vaizdo kamerą bei stabdžių sistemą „Brake Control“. Ji veikia automobiliui važiuojant 7-200 km/val. greičiu ir įspėja vairuotoją garsiniu bei vaizdiniu signalu, jeigu automobilis artėja prie kliūties. Jeigu vairuotojas į įspėjimą nereaguoja, sistema pradeda prevenciškai švelniai stabdyti automobilį. Važiuojant iki 30 km/val. greičiu, „Brake Control“ sistema geba pilnai sustabdyti automobilį ir padėti išvengti susidūrimo.
 
Siekiantys daugiau komforto ar prabangos gali pasirinkti „premium“ priedų rinkinį – elektroniniu būdu reguliuojamas šildomas sėdynes, beraktę automobilio atrakinimo ir užvedimo sistemą, salono elementų apšvietimą ir kitus priedus. Centrinėje konsolėje galima sumontuoti 5 arba 6,5 colių ekraną su itin intuityvia „Uconnect“ sistema. Joje – AUX, USB, SD kortelės jungtys, trimatė navigacija, balso atpažinimo galimybė ir kitos funkcijos. 
 
Po variklio dangčiu „Fiat 500X“ siūlo net penkių skirtingų motorų pasirinkimą. Tarp jų – trys benzininiai 1,4-1,6 litrų agregatai, kurių galia svyruoja nuo 110 iki 170 AG (81-127 kW). Taip pat du turbodyzeliniai varikliai: itin ekonomiškas 1,6 litro 120 AG (88 kW) motoras, su kuriuo „500X“ degalų sąnaudos užmiestyje tesiekia 3,8 l/100 km, o mieste – 4,7 l/100 km, bei 2,0 litrų 140 AG (103 kW) variklis. „500X“ versijoje su pastaruoju varikliu  taip pat gali būti montuojama naujoviška automatinė 9 laipsnių pavarų dėžė. 

 
„Fiat 500X“ leidžia vairuotojui pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų: „Auto“, kuris užtikrina maksimalų komfortą, ekonomiškumą ir kuo mažesnes emisijas, „Sport“ – skirtą sportiškesniam, dinamiškesniam važiavimui, ir „All Weather“, padidinantį saugumą esant prastam sukibimui su kelio danga. „Fiat 500X“ laisvalaikio versija taip pat turi „Tracion Plus“ kontrolės sistemą, kuri pagerina sukibimą slidžiame kelyje ar bekelėje ir tuo pačiu užtikrina didesnį ekonomiškumą bei mažesnes CO2 emisijas.
 
Norintys išbandyti naująjį „Fiat 500X“ Lietuvoje kviečiami kovo 19-22 dienomis atvykti į „Panoramą“. Vienas miesto visureigis bus eksponuojamas „Panoramos“ -1 aukšte, prie fontano, o dar dviem, paruoštais lauke, bus atliekami bandomieji važiavimai.
 
Lietuvoje „Fiat 500X“ kaina prasidės nuo 16,9 tūkst. Eur (58,7 tūkst. litų). 
 


Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt