Markės
459 iš 1624
Fiat Punto 1999 - 2003
Fiat Punto, 1999 - 2003TOP 10
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.54% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 7
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
Ar rekomenduojuTaip 57% Ne 43%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Fiat Punto yra nedidelis miesto automobilis gaminamas nuo 1993 metų. Antra kartos Punto pradėtas gaminti 1999 metais – naujas dizainas stipriai automobilio nepakeitė, tuo tarpu važiuoklė ir interjeras yra visiškai nauji. Naujas Punto taip pat tapo pirmu Fiat, kuris vėl turi apvalų “Fiat” ženkliuką, kuris pakeitė senajį švenčiant Fiat kompanijos jubiliejų. Galingiausias Punto turi 1.8 HGT variklį, kuris gali pasiekti maksimalų beveik 130 mylių per valandą greitį ir įsibėgėti iki 100 km/h per 8.2 sekundės. Antros kartos Punto turi elektrinį vairo stiprintuvą, o ne hidraulinį kaip daugelis kitų automobilių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1478 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-18
Lietuvoje neįvertintas?! Nereiškia, kad prastas!
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
patrauklus stilius, erdvus salonas ir bagažinė, gera kaina, normalus patikimumas, geri itališki JTD dyzeliai, gana tvirta pakaba, patikimas 1,2 variklis
daug smulkių gedimų, prasta apdaila ir surinkimo kokybė, skurdi kai kurių mašinų įranga, trūksta patvarumo.
Bendras automobilio aprašas
kadaise šis mažos klasės automobilis nubrėžė naujus italų markių gamintojų standartus. kai fiat išgyveno sunkmetį, jis iš jo išvedė, o buvo daug rizikuojama!!! jis tapo netgi Europos metų automobiliu. daug kam patiks, kad B segmento atstovė turi tokį erdvų saloną, ganėtinai talpią bagažinę. kaip tai sugebėjo fiat gamintojai padaryti - technologinės išmonės reikalaujantis klausimas. jei tai dvivietė mašina - vietos gale nedaug, bet jei keturduris variantas - vietos daugiau nei golfe. mašina turi tikrai nemažai nervinančių smulkmenų ir trūkumų, bet jie pigiai šalinami. be to, fiat remontuoja bet kuris servisas, detalių deficito nebėra. salonas erdvus, bet surinktas iš pigių barškančių plastmasių, kurios barška mašinos.KIETA pakaba dunksi per duobes. pakaba tikrai erzina, nes ji tarsi be eigos - nelygumus sugeria netolygiai. bėdų daro elektrinis miesto stiprintuvas, kuris per kamščius palengvina vairaračio sukimąsi (mygtukas panelyje). punto privalumas - žema pirkimo kaina. tiesa, dizainas taip pat gali patikti ne visiems, ypač pleišto formos užpakalis.
Variklis
varikliai visuomet buvo fiat koncerno stiprioji pusė, tik jie myli gerą priežiūrą. tiek benzininiai, tiek dyzeliniai yra vykę ir dinamiški, išskyrus senus variklius, tokius kaip 1,9 dyzelį be turbinos, turintį 44 kw (labai triukšmingas ir tinka tik mieste). benzinu varomi varikliai geri, tik yra modifikacijų, kurios ryja perdaug benzino. geriausias benzininis - bazinis 1,2 l 44kw. jis labai nedinamiškas, bet puikus ir taupus, tinkamas mieste, retai sugenda. patariu vengti 1,4 variklio - ryja perdaug (kartais virš 8l 100km)!!! 1,7 dohc tipo benzininis - dinamiškas ir gana patikimas, bet neatleis už prastą priežiūrą ir pareikalaus daug benzino, ypač mieste. geriausia rinktis patikimus JTD (dar vadinamus Multijet dyzelius su common rail įp.sistema). 1,9Jtd turi net tris galingumus, bet visi yra geri, tik reikia juos patikrinti ir investuoti į jų būklę. jie dinamiški ir labai taupūs, įvertinti ne vienu apdovanojimu, galima čipuoti. (galia nuo 59 kw iki 74 kw). nuo 2003 m fiat montavo puikų 1,3 JTD 52kw dyzelį, montuojamą į Opel mašinas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
dalys nepigios, bet yra nebrangių neoriginalių, o remontas nebrangus, išskyrus variklio skyrių. mašina pakankamai solidi, o kas nusiperka sudrožtą - pats kaltas. nepatiks neišbaigtumas, bet tai galima atleisti. alyvos filtras kainuoja 17lt, oro - 22lt, stabdziu trinkelės - 140lt (priekinės), sankaba - virš 400 lt, amortikai 2 vnt - 230lt, priekinė fara - apie 250lt. (neoriginalios dalys)
Patarimai perkančiajam
patikrinti elektros bloką, dyzelinius variklius ir vengti stereotipų. mašina nenuvils, jei bus naudojama pagal paskirtį. ją malonu vairuoti. smulkūs itališkoms mašinoms būdingi defektai egzistuoja, bet tai nėra tas senasis Punto, kuris byra nuolat. kartais nevenkite investuoti, nes fiatas mėgsta priežiūrą. puiku, kad mašina nebijo korozijos, tiesa, abejoju, ar ji saugi.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Fiat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   Seicento500
   PandaPanda
  Maži   PuntoPunto  
   Grande Punto  
  Kompaktiniai   Brava   
  BravoStiloBravo  
  Marea LineaTipo
  Vidutiniai    Croma  
  Kupė   Coupe   
  Roadsteriai   Barchetta   
  Barchetta  124 Spider
  Mini krosoveriai     500X
  Krosoveriai    Sedici  
    Freemont  
  Pikapai     Fullback
  Mini vienatūriai    Idea500L
  Vienatūriai   MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai    Ulysse  
  Daugiatiksliai    DobloDobloDoblo
   Fiorino
  Komerciniai   DucatoDucatoDucato
   Scudo  
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt