Markės
555 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Fisker Karma būtų galima lyginti tiek su impozantišku Aston Martin Rapide, tiek su „elektriniu“ Toyota Prius, tačiau tiesioginių konkurentų šis automobilis turi labai nedaug. Šio puikaus automobilio dizainas ir proporcijos tiesiog nepalyginamos – nepaprastai ilgas priekis, itin ilga ratų bazė, trumpas sportiškas galas, žema stogo linija, maža kabina keturiems komforto apsuptiems keleiviams ir įspūdingos kėbulo linijos. Rodos Fisker Karma nesilygiuoja į nieką ir pro pirštus žiūri į grėsmingą prabangių automobilių konkurenciją. Viduje vairuotojas „patalpinamas“ į bekompromisę sportišką aplinką – žema sėdėsena, priekyje - ilgas kapotas, aplinkui oda ir kokybiški prietaisų jungikliai. Kelyje automobilis elgiasi taip pat gana sportiškai – pakaba standi, tačiau pakankamai komfortiška, o vairo mechanizmas kiek netikėtai lengvas. Fisker Karma nedidukas dviejų litrų variklis ir du elektros motorai padoriai „susitvarko“ su 2404 kg sveriančiu automobiliu, o pakaba gerai laikosi užduotos trajektorijos posūkiuose. Visgi šis automobilis savo sportiškomis savybėmis negali visapusiškai prilygti Aston Martin Rapide ar Porsche Panamera automobiliams. Fisker Karma yra varomas dviem elektros varikliais, kurie pasiekia 403 AG ir net 1300 Nm sukimo momentą. Išsikrovus automobilio dugne sumontuotiems akumuliatoriams, elektrą pradeda gaminti 2,0 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi. Šis variklis neturi tiesioginio ryšio su ratais ir dirbdamas gamina tik elektros energiją. Nuo 0 iki 100 km/h Fisker įsibėgėja per 5,9 sekundės, tačiau maksimalus šio automobilio greitis, kaip ir daugelio elektromobilių, siekia vos 200 km/h. Vien elektriniu režimu Fisker Karma gali įveikti tik 80 km atstumą. Tam, kad įveikta distancija būtų didesnė ir yra sumontuotas 2,0 litrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, kuris krauna ličio-jonų baterijas. Todėl su vidaus degimo variklio pagalba automobilis gali įveikti net 483 km, o vidutinės degalų sąnaudos siekia tik 2,4 l/100 km. Fisker Karma standartiškai turi saulės baterijoms nuklotą stogą, kuris be kita ko energija aprūpina ir klimato kontrolės sistemą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2009 metais „Time“ žurnalas Fisker Karma įvardino kaip vieną iš 100 geriausių „žaliųjų“ technologijų produktų. Taip pat žurnalas išrinko automobilį tarp 50 geriausių 2009 metų inovacijų.

2011 metais „Top Gear“ žurnalas Fisker Karma išrinko geriausiu metų prabangiu automobiliu.

2012 metais „Automobile Magazine“ žurnalas Fisker Karma apdovanojo už geriausią metų dizainą.

Šį automobilį vairuoja Švedijos krepšinio rinktinės ir NBA Detroito "Pistons" žaidėjas Jonas Jerebko, Holivudo žvaigždės Leonardo DiCaprio ir Taylor Lautner, dainininkė Alicia Keys:


Leonardo DiCaprio


Taylor Lautner


Alicia Keys dovana


2010-05-19 emobility.lt

Paslaptingoji „Karma“ keliauja po Ameriką

Paslaptingoji „Karma“ keliauja po Ameriką
Sportiškas, aptakių linijų hibridinis sedanas „Fisker Karma“ pradėjo demonstracinį turą Amerikoje. Automobilis, kuris bus gaminamas senoje „General Motors“ gamykloje netoli Njuporto ir įvertintas apie 247 tūkst. litų, iki šiol tebėra paslaptis. Dar 2008 m. pristatytas “Karma”, varomas elektros varikliu, kuris, kaip kalbama, stebina nematytu pajėgumu ir dideliais greičiais, dar ir šiandien pristatomas kaip naujiena. Nes niekas nieko apie jį nežino. Visai neseniai „Fisker Automotive“ teikėsi pranešti, kad pasirašė sutartį su „Quantum Fuel Systems Technologies Worldwide“, kuri tieks komponentus ir valdymo sistemą šiam automobiliui.

„Karma“ naudojama nauja pavara „Q-Drive“ tokia pat mistika, kaip ir automobilis – kompanijos teigimu, tai yra sistema, naudojanti visus elektrinės sistemos potencialo privalumus, pasižyminti dideliu kilometražu ir žemomis emisijomis. „Quantum“ tęsia „Q-Drive“ bandymus.

Miestuose, kuriuose jau pasirodė „Fisker Karma“, buvo atskleista tik nedidelė dalis automobilio techninių savybių. Kai kurie ture apsilankė žmonės buvo nustebinti „Karma“ dydžio – jis gerokai didesnis, nei atrodo nuotraukose. Du mėnesius trunkantis turas apsilankys 42 miestuose, 26 valstijose ir trijose Kanados provincijose.

Automobilis prekyboje turėtų pasirodyti kitų metų pirmame ketvirtyje. „Fisker“ planuoja gaminti dvi linijas prabangių iš tinklo kraunamų hibridų senoje „GM“ gamykloje, kur bus įdarbinta 2 000 naujų darbuotojų. Iš pradžių bus gaminamas dar tik kuriamas šeimyninis sedanas „Project Nina“ ir galiausiai „Karma“. Kol vyksta gamyklos atnaujinimo darbai, „Karma“ bus pradėta gaminti Suomijoje ir dar metų pabaigoje pasirodys salonuose.


emobility.lt
Fisker modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Karma  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt