Markės
582 iš 1912
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 43
Erikas | 2024-03-28
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima pakaba ekonomiškas
Rūdys
Atvažinejau 8 metus dabar eina 9 turbut jau paskutiniai ,važiuokle gana patvari važiuoju nemažai tikrai nesiskundžiu,žiemą kad sildytu reikia biški pavažiuoti, privalumas šildomas priekinis stiklas žiemą, variklis tepalu nevalgo kuro srebia mažai, neblogas automobilis apart rūdžių ir puvimo. Daug priežiūros nereikalauja ,važiavau pirkt peugeot 306 bet nusipirkau fokusa ir nesigailiu gana patikimas komforto nera bet €€ nereikalauja kišt dažnai.
Pilnas atsiliepimas...
2021-10-24
Puikus automobilis kasdieniam naudojimui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana ptikikimas automobilis kaip už tokią kainą, mažai Kuro, patvari važiuoklė, darbinis arkliukas
Rūdys,
Turiu šį auto jau šeštus metus, iš aikštelės pirkau net nepravaziaves,tarnauja tikrai neblogai per 6metus 1karta remontavau generatorių, starteri, važiuoklė sakyčiau irgi gana patvari į metus pravažiuoju apie 15000, tik minusas kad ilgai kol pasyla kol ne pradedi važiuoti tol nesildo normaliai, nors ir termostata keičiau kelis kartus ir net peciuka. Kuro srebia 5-6 litrus tai labai mažai.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-11
Puikus kasdienis automobilis! 1.8 66kw TDDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, gerai valdmas, patikima vaziuokle, kokybiskas salonas, ekonomiskas
linkes i korozija jei apleisit ir nepriziuresit
Šį Focus turiu jau šiek tiek ilgiau nei metus, pasmane universalas 1.8 66kw dyzeliniu varikliu. Per tą laiką pravažiavo pas mane ganetinai nemažai, virš 42 000 km. kaip per maždaug 14 mėnesių tai čia gana didelis atstumas. Važinėju kas diena bent po 100km apie 50/50miestas užmiestis. Mieste telpu į 6 litrus, normaliomis eismo salygomis Vilniuje, bet važiuoju gana ramiai ir nelekiu nuo kiekvieno šviesoforo. Užmiestyje daugiau 5l 100km nesu padares, taigi ekonomija tikrai gera. Taciau reiketu pamineti kad jei norit draguoti tada ir 10l mieste pasiims :) Siaip varikli ir iki 5k rpm esu nekart pakankines bet dirba kaip laikrodis nors ir rida jau 360k o dar tikiu atsukta cia yra :) Ir siaip nesakau kad labai seku tepalu ar filtru keitima bet sita varikli uzmusti beveik neimanoma dirbs nors ir ant atrabotkes. Patikimumas geras, teko paremontuoti tik galini el langa per ta laika kas yra smulkmena taigi mane focus nustebino sioje vietoje, paliko labai gera ispudi. Salono medziagos Ghia bent jau tikrai kokybiskos, pvz man net malonesnes uz naujesniu focus :) Plastmases jei nebuvo ardytos kokiu kreivarankiu jokiu garsu neskleidzia. Vaziuojant nuo 90kmh jauciamas salone didesnis triuksmas bet kaip tokios klases auto viskas ok, kokia astra lygiai taip pat gera garso izoliacija nepasizymi. O del kebulo tai ji reiketu labai priziureti, tik pamatai rudele ir sutvarkai, ir nebus problemu, na o jei nieko nedarai ir vaziuoji ir tiek tai nereikia noret kad nerudytu, nes ir siaip jie linke rudyti labiau. Bet sakau, jei priziuri sitos problemos neturesit. Pasiziureti labiausia dureliu apacias ir slenkscius, jei perkant yra uzdetos slenksciu plastmases siulyciau paziureti kas po jomis yra. Beje automobilis labai stabilus ir gerai valdomas posūkiuose, visada jautiesi užtikrintas, ko negalėčiau pasakyti apie golf ar astra. Labai geras kainos kokybes santykis, uz tokius pinigus kaip kainuoja focus sunkiai rasit kazka kita geresnį.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-08
Focus Mk1 PreFL 1.8 TDDI 66kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis 1.8TDDI 66kw, geras salonas, geras valdomumas
Korozija, nuvertėjimas
Automobilis pas mane jau pravažiavo 7000 kilometrų, todėl galvoju, kad jau galiu šį tą pasakyti apie jį. Žinoma su eksplotacija, remontais daug susidurti neteko, todėl apie tai pakalbėsiu mažiau... Pirmiausias dalykas, ką norėčiau paminėti tai korozija. Ir ji šios kartos modeliuose yra ypač pastebima, ypač rūdija durelių apačios – priekinių durų apačios jau galima sakyti kiauros, galinės dar išsilaikė geriau, taip pat didelė problema ir su bagažinės dangčio apačia. Taip pat gerai apžiūrėti perkant slenksčius, kadangi taip pat labai probleminė vieta, nors rasti sveiką galvoju nėra jokių galimybių. Korozija net įsimetusi į saloną, iš vidinės pusės korozijos židinių yra net atlenkus galines sėdynes, arba zapaskės vietoje. Variklis tikrai ekonomiškas, užmiestyje galima pasiekti net 4.5 kuro sanaudas, neviršijant 80kmh tokios ir yra (išbandyta realiai nuvažinėjus pilną baką 100km ir vėl užpylus) ;) Mieste netikrinau, bet mano nuomone turėtų būti apie 6, nesidraskant. Salone pašalinių garsų negirdėti, niekas nebilda , plastmasės jokios nebarška. Salone kaip "golfo" klasės automobiliui, viskas gerai, salonas tikrai kokybiškas, plastikai malonūs liesti, veliūro sėdynės gana minkštos ir patogios. Kas iš minusų, nebent nelabai patogi vairuotojo pozicija. Ilgesnėje kelionėje pakankamai vargina, per tiek laiko dar nesugebėjau rasti sau tinkamos pozicijos, nors čia gal kaip kam, vienam bus patogu kitam gal ne... Garso aparatūra Ghia komplektacijoje man taip pat paliko teigiamą įspūdį, ne aukščiausios klasės, tačiau savo klasėje pakankamai gera. Duryse daiktadėžės pakankamai erdvios, galima daug ką įtalpinti, telpa net 1.5l butelys paspaudus vos vos, tai vertinu gerai. Kolkas remontuoti visiškai nieko neteko nuo pirkimo, viskas veikia gerai, žiūrėsiu kaip čia bus ateityje. Ką norėčiau dar paminėti, tai tikrai geras valdomumas, persėdus iš Opel Astros, labai gerai šiame Focus'e. Kolkas tai paliko tik teigiamą įspūdį (žinat jo kainą), būtų super automobilis, jei ne korozija. Gerai apžiūrėti visus korozijos židinius
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-12
Fainas 1999 1.8 TDDI 66kw Ghia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, malonus ir patogus auto.
Rūdys. Kartais sugenda kuro siurblys
Puikus auto. Genda ne daugiau nei reikia. Vienintelis rimtesnis gedimas, kuro siublio elektrinė dalis. Labai patenkintas varikliu. Pirkau su 160 k rida, (spėčiau tikra 260). Pardaviau su 320 (jei spėjimai teisingi, tri tikra tuomet 420). Minusas rūdys. Todėl ir pardaviau, tam kaip rekėjo variklio. Remontas pigus, genda minimaliai, rūdys verčia greit mažinti kainą:) Planuoti kiek ekspoatuosite ir po to tikėtis parduoti tik į metalo laužą.
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2016-01-23
tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tokiu nelabai pastebejau,nebent retai taisoma vaziuokle
smakratis,ir kuro sistema
prasta garso izoliacija, sunkiaikuriasi ziema,super brangi eksplotacija,vienintelis geras dalykas tai gan patvarivaziuokle silpnas brangus reikalas Paklausykit ar nesikeicia garsas imynus sankaba,jei barska tai teks keist smakrati o tai labai brangu... Patariu automobilio ieskoti ziema,per salti pasimato visi trukumai.
Pilnas atsiliepimas...
Valentas | 2015-11-11
Ford Focus 1999 TDDi 1.8 66KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas manebringas, geras garso paratūra
Prastas variklis, ateityje pradeda priminti, kodėl kaivo tik tiek.
Perkant buvo pakankamai nebrangus, pagal metus ir kitas charakteristikas tikrai geras aparatas. Elektronikos pilna, bet bėdų daug neturėjau, gerai kūrėsi, mikštai važiavo trauka pakankama. Važiuoklė nebloga, TA variau 3 kartus. visi 3 kartai gerai išskyrus CO reikėjo žibalo nes viršijo dvigubai. Smagus nedielis automoblis iki tol kol kyla problemos. Pirma prasidėjo su spiruoklėm, nutrūko api priekinės spiruokės per 3 metus. Starterio problemos, generatoriaus, kuris neatsėjo taip jau pigei apie 50€. Variklis paprastas su mechaniniais purkštukais, prieš perkant girdėjau kalbas, kad nelabai geri varikliai, bet surizikavau. Tai va pastarosiomis dienomis variklyje atsirado kalimas. Variklio gedimas, išsidėvėjimas, indėklai, švaistikliai, alkuninis velianas. Probelmų ligi kaklo, kainos didžiulės, beveik neverta remonuoti.... Nors tepalai buvo keičiami, filtrai. Kuro sąnaudos sakyčiau geros, vidurkis budavo 5-6l/100km Nuvertėjimas per 3 metus kaškur apie 1000€. Sugedus remonuoti brangu. Paleisti dalimis neapsimoka nes skelbimų iki kaklo. Nebent tikrai tvarkingas. Bet po tiek metų sunku rasti nenujotą kaip sakant Problemos nusveria viską.
Pilnas atsiliepimas...
darknesslt | 2015-05-04
Fokusiukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, talpus karavanas
Barškutis, labai genda važiuoklė, genda elektronika, labai rūdyja.
Mašina yra vidutinė, kaip už tokia kainą tai visai nebloga. Turi minusų, kad rūdyja LABAI, ir važiuoklė labai sunkiai remontuojama, nes irgi surudyja. Salono elektronika mėgsta gesti. Bet labai talpus karavanas ir gana ne daug degalų degina. Trauka nėra labai įspūdinga kaip 66kW. Variklis gana ekonomiškas Dažni vaziuokles remontai. Jeigu pats taisysi tai tikrai turėk WD-40. Nes dugnas labai rudyja. Bet kaip darbo mašinai tai gera.
Pilnas atsiliepimas...
donas | 2015-03-22
Ford focus 1.8 lx.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, tyliai dirba variklis...tik tiek.
Neekonomiskas, ne taip pigiai islaikomas, turi visokiu mazyciu problemu kurios nervina ir pagrindine RUDYS!
Sveiki. Is karto pasakysiu jog siuo metu tenka gyventi uzsienyje taigi atsiliepimas paremtas automobili eksplotuojant uzsienyje (UK) patirtimi. Masina nupirkau pries 6 menesius. Priezastis pasirinkimo ta jog sklando daug gandu jog fordai cia geros mmasinos, pigiai eksplotuojamos. Deja...Pagrindine beda - RUDYS! Tik nusipirkus pats savom rankom perejau visas rudis, sutvarkiau ir perdaziau. Po pusmecio eksplotacijos, vel tas pats. NUsprendziau daugiau pri to ranku nekisti. Kitos islindusios problemos tai vandens pratekejimas keleivio puseja po daiktadeze kazko pasrode labai nepatvari vaziuokle. Jau antra karta tenka pereiti kai kurias gumas. O labiausiai nesuzavejo dinamiskumo ir ekonoijos santykis. Sakysit masina ''nuvaziuota''? Gal ir taip,bet kaip nekaista prabegus tik 110000 myliu o kuro vartoja apie 8 littrus misriai. Teko varyti tech apziura tai keli pastebejimai rastu ligu ( surudija visi4 stabziu vamzdeliai, galines ivoriu gumos, netolygus, nepakankamas stabdymas) viso ko issprendimo kaina 600 vietiniu piningu. Patarimas UK gyvenantiems tautieciams. vengti anglisku garazu:). Susiradus tautieti mechanka viskas buvo isspresta 80% pigiau ir panegtas gandas jog pigiausiai eksplotuojami ford markes automobiliai. 1.8 benzinas. Man asmeniskai labai nedinamiskas, nors as ir ne lenktynininkas. Kuro sanaudos kaip minejau pakankamai aukstos. Tikrai nesirinkti 1.6ar 1.4 benzinu - bus tik blogiau. Turbut geriausias variantas 1.8 tdci. Kitaip dar ji saukstu vadina, suprask ipili sauksto dyzelino ir vaziuoji, vaziuoji, vaziuoji.... Eksplotacijos kastus suminejau pries tai. Tvarkant vietiniuose ''anglu garazuose'' gali atsieti visos masinos kaina. Turbut pirk tik jei esi ford focus gerbejas kitu atveju vistik geriau sito automobilio nesirinkti.
Pilnas atsiliepimas...
FORDU GERBEJAS | 2015-02-26
DAUG METU VAZINETA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringumas, malonu vairuoti, trauka, nebrangios KAIKURIOS detales, labai ekonomiskas.
Delfininiai purkstukai(brangus ir genda), rudys, elektronika, dureliu rankeneles, abs, beveik viskas kas toje masinoje yra, nera kokybiska.
FORD FOCUS GHIA 1.8 Automobilis prabuvo mano seimoje apie 10 metu. Is esmes sio automobilio niekam daugiau nerekomenduociau, del daugybes problemu su kuriomis susiduriau. Aisku tai nutiko galbut del aplaidumo ir per mazos meiles automobiliui, taciau, bet kokiu atveju antro focuso nepirkciau. Pirmus 4-5 metus problemu nebuvo, taciau poto ir prasidejo, teko keisti sankaba, net 2 kartus, tada buvo keista greiciu deze ir viskas pradejo byreti, galu gale neskaitant ispuvusiu dureliu, keistu visu 4 purkstuku, elektronikos, per likusius 4-5 metus buvo paaukota virs 20tuks. lt. :) 1.8, siaip vaziuoja smagiai, trauka tikrai nebloga, taciau ir problemu turi nemazai. niekaip neapsimoka, nuo pirkimo buvo sukista 20-30tuks. o parduota uz 2 tukst :) butinai patikrinti purkstukus, paieskoti galiniu dureliu apacioje rudziu ir apskritai, kam gadinti sau nervus ir pirkti nepatikima automobili. :)
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt