Markės
582 iš 1912
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
2018-09-11
Puikus kasdienis automobilis! 1.8 66kw TDDI
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Pigi eksplotacija, gerai valdmas, patikima vaziuokle, kokybiskas salonas, ekonomiskas
linkes i korozija jei apleisit ir nepriziuresit
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,8
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,1
Bendras automobilio aprašas
Šį Focus turiu jau šiek tiek ilgiau nei metus, pasmane universalas 1.8 66kw dyzeliniu varikliu. Per tą laiką pravažiavo pas mane ganetinai nemažai, virš 42 000 km. kaip per maždaug 14 mėnesių tai čia gana didelis atstumas. Važinėju kas diena bent po 100km apie 50/50miestas užmiestis. Mieste telpu į 6 litrus, normaliomis eismo salygomis Vilniuje, bet važiuoju gana ramiai ir nelekiu nuo kiekvieno šviesoforo. Užmiestyje daugiau 5l 100km nesu padares, taigi ekonomija tikrai gera. Taciau reiketu pamineti kad jei norit draguoti tada ir 10l mieste pasiims :) Siaip varikli ir iki 5k rpm esu nekart pakankines bet dirba kaip laikrodis nors ir rida jau 360k o dar tikiu atsukta cia yra :) Ir siaip nesakau kad labai seku tepalu ar filtru keitima bet sita varikli uzmusti beveik neimanoma dirbs nors ir ant atrabotkes. Patikimumas geras, teko paremontuoti tik galini el langa per ta laika kas yra smulkmena taigi mane focus nustebino sioje vietoje, paliko labai gera ispudi. Salono medziagos Ghia bent jau tikrai kokybiskos, pvz man net malonesnes uz naujesniu focus :) Plastmases jei nebuvo ardytos kokiu kreivarankiu jokiu garsu neskleidzia. Vaziuojant nuo 90kmh jauciamas salone didesnis triuksmas bet kaip tokios klases auto viskas ok, kokia astra lygiai taip pat gera garso izoliacija nepasizymi. O del kebulo tai ji reiketu labai priziureti, tik pamatai rudele ir sutvarkai, ir nebus problemu, na o jei nieko nedarai ir vaziuoji ir tiek tai nereikia noret kad nerudytu, nes ir siaip jie linke rudyti labiau. Bet sakau, jei priziuri sitos problemos neturesit. Pasiziureti labiausia dureliu apacias ir slenkscius, jei perkant yra uzdetos slenksciu plastmases siulyciau paziureti kas po jomis yra. Beje automobilis labai stabilus ir gerai valdomas posūkiuose, visada jautiesi užtikrintas, ko negalėčiau pasakyti apie golf ar astra. Labai geras kainos kokybes santykis, uz tokius pinigus kaip kainuoja focus sunkiai rasit kazka kita geresnį.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt