Markės
582 iš 1911
Ford Focus, 1998 - 2005
543Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.71% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 43
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 74% Ne 26%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
1999 metų Europos automobilis. Focus tesė naują Ford dizaino filosofiją „New Edge“, kuri jau buvo matyta Ford Ka ir Ford Cougar automobiliuose. Focus interjeras tai pat radikaliai skiriasi nuo savo pirmtako – jame dominuoja lenktos persikertančios linijos. Spauda labai gyrė Focus valdymą ir važiavimo savybes, kurios savyje derina keleivių patogumą ir valdymo aštrumą. Šiuo aspektu Focus stipriai lenkė pagrindinius konkurentus tokius kaip Opel Astra ir ypač Mk4 Volkswagen Golf. Apžvalgininkai taip pat gyrė nepriklausomą galinę pakabą, galią ir talpumą. Ford interjere naudojamos medžiagos buvo kiek prastesnės nei Opel Astra ir Volkswagen Golf modeliuose, tačiau Mk4 Golf buvo žymiai brangesnis negu Focus. Reikia paminėti ir „karštą“ Focus RS versiją, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Buvo gaminama reta Focus RS versija, kuri turi puikų 2.0 litrų Zetec-E turbo variklį su 212 AG (158 kW) galia. Laidoje „Top Gear“ jos vedėjas Jeremy Clarkson pažymėjo, kad nors Focus RS trūksta to pagreičio pojūčio, kurį turi Subaru Impreza WRX, tačiau automobilis yra taip puikiai valdomas lyg važiuotų animaciniame filmuke.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur laimėjo ne vieną pergalę, tačiau bendroje įskaitoje nusileisdavo Peugeot 206 WRC, Subaru Impreza WRC ar Citroën Xsara WRC automobiliams.


1999 metais Focus pelnė prestižinį Europos metų automobilio, o 2000 metais Šiaurės Amerikos metų automobilio apdovanojimą.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 43
Gintas | 2014-08-19
Neblogas, turinčiam nedaug pinigėlių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, manevringas, vengvai vairuojasi, nebrangus
Grybauja elektronika, prasta garso izoliacija
Turėjau šį auto 6-erius metelius. Tarnavo, galima sakyti, patikimai. Per tą laikotarpį teko mažai ką tvarkyti. Varikliui trūksta galios. Tik įsigijęs keičiau variklio diržą, tepalus, filtrus, metams bėgant teko keisti sankabos diską, stabilizatoriaus traukę, visas stabdžių kaladėles. Pakaba pakankamai tvirta, važinėju ir žvyrkeliais. Labai manevringas, lengvai ima posūkius. Tiesa elektronika kiek grybauja, prastoka garso izoliacija. Ghia salonas maloniai žiūrisi. Rinkitės galingesnį variklį
Pilnas atsiliepimas...
clyde22 | 2014-04-13
Ford Focus 1.8 TDDI 66 kw 2000m. hecbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, gera garso izoliacija, praktiskas.
Vaziuokle, maza bagazine, linkes rudyti, jei dauztas.
Turejau auto 5 su puse metu. Parduodant, rida buvo ~ 330k km. Naudojau daznai ir darbo reikalais. Per metus muvaziuodavau apie ~ 25k km. Auto vertas demesio. Patikimas. Gera garso izoliacija. Praktiskas. Remontu pasitaike nemazai. Daugiausia del priekines vaziuokles. Elektronikoj bedu neturejo. Ekonomiskas. Mazoka vietos bagazineje. Kaip 1.8 variklis traukia gerai. Neremontavau, isskyrus keiciau variklio galvutes dangteli ir tarpine. Itariu del per didelio greicio magistraleje. Turbina neliesta. Kuro siurblys taip pat. Svarbu keisti laiku tepalus ir pilti normalu kura. Taip pat nelaikyti tuscio kuro bako. Kitaip sakant, nevazineti su 5-10ltr. bake nuolatos. Dazni priekines vaziuokles remontai. Pagrinde traukes, antgaliai, gumos. Galine vaziuokle tvarkiau visa viena karta. Sumokejau ~ 500lt. Vazinejant su neoriginaliais "lietnykais", teks daznai keisti galinius guolius. Keiciau ir as. Priekiniai patvarus, bet viena teko keisti. Matyt jau laikas buvo. Dar beda - pusasiai. Atsieis irgi apie 500, jei ne daugiau. Vairo kolonele irgi ne is stipriuju. Nuolat rasojo, bet taip nieko ir nedariau. Atlaike iki parduodant. Skardos linke rudyti, ypac jei jau dazytos. Mano buvo visa perdazyta. Surudijo per 5 metus. Zinoma, nieko neinvestavau per ta laika i skardas. Auto greitai nuverteja, bet tokiu metu turbut nelabai jau yra kur nuverteti. Geriausia pirkti nedauzta. Maziau bedu bus del skardu. Patikrinti autoservise arba pas nuosava meistra.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2014-03-29
Focus 2001 universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos
Pasitaikantis elektros gedimai
Puikus automobilis, tik megsta rudyti. Ghia komplektacija nebloga, sedynes patogios. Erdvi bagazine ir visas automobilis. Puiki garso aparatura. Taip pat automobilis puikiai ir uztikrintai stovi ant kelio net ir vaziuojant dideliu greiciu. 1.8 TDI galios kartais truksta, bet paliginus su kitais 66kw auto traukia tikrai gerai, kuro sanaudos nedideles. Visos detales pigios, nors ir netenka daug ju keisti. Mano auto pravaziaves 300tukst. Km rimtesniu gedimu nebuvo tik keli elektronikos grybavimai. Kaina uz tokios komplektacijos automobili tikrai nera didele. Dazniausiai rudyja dureliu apacia is vidaus taip pat kai tokiu metu auto reikia ieskoti dar nenuvaikyto variklio su gera turbina
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-02-21
nepatikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
darbime masina
jokio komforto silpnas variklis 1.8cdi
waziuoji ir lauki kada sustos nes gali sustoti lenkiant masina kai is priekio atvziojakita ir ner kur detis kadangi elektroninis ipurskimas. jeigu turi 4400lt naujiem purkstukam tai pirmyn!
Pilnas atsiliepimas...
assa | 2013-12-15
FF 1.8TDI 99M
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringas, pigus
rudyja, nekomfortiskas
fokusas tdi 66kw,99metu,universalas 66kw tdi Jau 3 metai kaip turiu sita auto,kuri pirkau trumpm :) bet pakliuvo ne firmos,o is ukininko parvarytas 203000 prabeges fokusiukas, tai va, nuvaziavau as su juo 40+ tukst km, ir per ta laika teko tvarkyti: galiniu ratu guolius(300lt), generatoriaus guoli(500lt) stabilizaroriu traukutes (100lt) kainos su darbais cia, varikliukas neturiu jokiu priekaistu, kaip 66kw, tai gana gerai traukia, lenkt kazka tikrai kojos nedreba :) is minusu tas, kad rudyja, ir man bent jau nekomfortiskas auto,t.y. gan kietas. aisku is to plaukia pliusas: vienas is geriausiai valdomu ir jauciamu mano turetu auto.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-11-15
automobilus patogus, erdvus kaip dvieju duru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manverginas,talpus,ekonomiskas
reiketu autopiloto
automobili turiu jau 2 metus, per ta laika keiciau tepalus, filtrus, pora dirzeliu, ir stabilizatoriaus trauke daugiau problemu neturejau, galetu buti autopilotus, automobilis labai manevringas, nesijaucia duobiu, gera pakaba kaip 1,8 85kw tdci motoras tikrai geras trauka gera na jei sudomino focusas tai 1,8 85kw perki tas pats kas 1,6 66kw kuro sanaudos nedideles mieste 7litrai
Pilnas atsiliepimas...
Vitalij | 2013-07-31
Ford Focus Universal 1.8 TDDI 66kw 2000m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, isvaizdus, neatsibostantis dizainas, gera garso aparatura Ghia komplektacijoje, islaidu nereikalaujantis, pigus, prieinamas kiekvienam
Didziausias minusas - korozija - norint eksploatuoti ilgai - nepagailekit lesu antikoroziniam
Musi seimoje si masinyte jau penkti metai. Bendras ispudis grazi, patogi, pigi miesto masinyte. Per 5 eksploatacijos metus susidureme tik su smulkiais defektais. Detaliu kainos yra juokingos. Focusu priekine pakaba yra gana silpna, patarciau atkreipti demesi i tai, renkantis automobili. Daznas atvejis - mechanines dezes 3 sinchronizatoriaus skleidziamas triuksmas perjunginejant pavaras. Kuro sanaudos - vilniaus mieste vaziuojant aktyviu rezimu - iki 6.5l - trasoje pasiektas rekordas - 4.3l tad masina yra tikrai labai ekonomiska. Is pliusu: patikima masinyte - nekrecia neprognozuotu staigmenu, varikliuskas is puses apsukos vedasi net per pacius didziausius salcius - prie -32 problemu su dizeliuku nebuvo! Salonas gana patogus, bet sedynes neminkstos, ilgoje kelioneje pavargsti universalus, talpi bagazine, gera isvaizda komplektacija GHIA geras spalvu pasirinkimas ipac spalva siesiai zalias perlas - turi isvaizda po siai dienai - ;) dulkiu nesimato, masina dideliu investiciju nepraso, man asmeniskai mielesne negu tos pacios klases vw Golf - taciau cia skonio reikalas Minusai: visokios smulkmenos - ventiliatoriaus greiciu perjungejo kontaktai lydosi, gan silpna garso izoliacija ties masinos arkomis ir galu. Plonas dazu sluoksnis - matosi ibrezimai nuo visko, gana plonos skardos, Didziausia beda - lietuviskos druskos - norint ilgai sekmingai eksploatuoti sia masinyte - teks daryti antikorozini - tusciom ertmem ir t.t., kietai taciau labai tikslia junginejasi pavaros, laidu instaliacija su laiku oksiduojasi - daznas atvejis luzineja bagazines sulenkimo vietoje laideliai. Bet visos sios bedos nera tragiskos. 1.8 TDDI varikliai yra labai patvarus, galios masinai su tokia kubatura pilnai pakanka, 5 metai eksploatacijos parode - varikliai tepalu nerija. daug prieziuros nesipraso. Kadangi patys netingim susitepti ranku - tai ir dirzu keitimas dideliu problemu nesukelia -vienintelis pastebejimas po kapotu ganetinai mazai vietos. Intercooleriuose daznokai galima pamatyti tepaliuko. Variklis nera lepus kuro kokybei - 3 metai eksploatuojamas rusisku-baltarusisku kuru. Taigi - per 5 eksploatacijos metus rimtesniu gedimu nebuvo: Isigyti nauji stabdziu diskai, kaladeles, tvarkyta priekine pakaba. Tik palyginimui - priekine granata Focusui parduotuveje man kainavo 50lt su viskuom, mano turimai volvo v70 97m - tik granatos gumu komplektas kainavo tiekpat. Nors automobiliu klases skirtingos, taciau pagal daliu kainas turiu su kuom lyginti - fordo dalys dazniausiai 2 kart pigesnes uz volvo. Masinos nuvertejimas: deje Fordai labai greitai atpinga, 2008m masina imta uz 15000lt siuo metu ju kaina yra nuo 3000lt iki 7000lt Patarimai standartiski - negailekit pinigeliu masinos patikrai gerai zinomam servise, jeigu yra galimybe - rinkites auto nevazineta lietuvos keliuose (priekine pakaba gan silpnoka + bijo lietuvisku drusku), jeigu norit vazineti ne lietuvisku kuru - rinkites TDDI 1.8 66kw varianta. Keisdami visus dirzus - BUTINAI pakeiskite vandens pompa! Vienintele beda del ko verta pagalvori ar rinktis sia masina - rudeles - yra antikoroziniai - taciau ar kiekvienas nores nusipirkus masina dar kisti pinigus antikoroziniam - spresti patiems.
Pilnas atsiliepimas...
Klaipedietis | 2013-07-24
Nevykes auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus devetas auto, gan patogus valdymas
Dideles benzininio auto su automatine deze kuro sanaudos, brangios originalios dalys, greitas nuvertejimas.
Netik man, bet ir kitiems Focus savininkams rudyja galines dureles nors ir siaip nevykusios skardos-plonos, rudyja. Ilipimas per galines dureles aukstesniems zmonems nepatogus-kluva galva. Priekines sedynes nepatogios tik pliusas uz tai kad sedima gan aukstai ir del to tik pagereje priekiniu gabaritu jutimas. Mano tureto sedano bagazines talpa nebloga. Pakaba pakankamai minksta, beda su rankiniu pastoviai. 2,0 Zetec benzininis variklis - kuro sanaudos su automatine pavaru deze gan nemazos: mieste apie 12-13ltr, uzmiestyje apie 8,5-9ltr. Kaina nuverteja ypac greitai, naujos ir ypac originalios dalys gan brangios.
Pilnas atsiliepimas...
Ghia | 2013-07-20
Ford focus tddi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mazos kuro sanaudos, gerai valdosi malonus ghia salonas
Rudys garso izoliacija, gendancios smulkmenos
Automobilis, ekonomiskas, bet turi trukumu rudyja labai visos apacios, genda smulkmenos, nera ilgaamzis, ghia malonus salonus, Kaip 66 kw dyzelis vaziuoja gerai Greit nuverteja, taisyt nera pigu Mazos kuro sanaudos, malonus ghia salonas, geras valdomumas, visa kita nestebina. sedanas retesnis lietuvoje tai idomiau truputi.
Pilnas atsiliepimas...
Raimondas | 2013-02-06
Ford focus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, išvaizda, valdymas
Tragiška salono kokybė, pigios medžiagos, galios stygius
Mąstant apie kainos ir kokybės santikį tikrai galima rasti vertingesnį automobilį, tačiau tiems, kuriems jau nusibodo AUDI ar VW, manau visai neblogas variantas. Dyzelinis varikliukas dirba tikrai gana patikimai (asm.bėdų neturėjau), kuro sąnaudos nors ir nebuvo puikios, bet piniginės neplėšė ir degalinėje dažnai apsistoti nereikėdavo. Variklis nebuvo žvitrus ir kartais jausdavau galios stygių (nors iš 1.8 variklio daug ir nebuvo galima tikėtis), kuris labiausiai erzindavo įsibėgėjime, kuomet ant kelio pastatytas ženklas draudžiantis važiuoti didesniu nei 70km/h greičiu atrodydavo juokingas, nes iki tokio greičio dar tekdavo gerokai pavažiuoti. Kiekvienos detalės kaina priklausė nuo norimos kokybės. Ant variklio priežiūros ir kas aplink jį netaupiau, tad probelmų nebuvo, nors prieš parduodant jautėsi, kad nežinia kiek laiko dar galėsiu juo pasitikėti. Patariu pirkti jeigu atsibodo standartiniai miesto automobiliai. Tinka ieškantiems kažko įdomesnio, o ir kaina nėra labai didelė. Rūpinkitės varikliu
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt