Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas
- Platus variklių ir apdailos lygių pasirinkimas
- Patogus interjeras, rafinuota elgsena kelyje
- Ekonomiškas ECOnetic modelis
TRŪKUMAI
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Maža bagažinė palyginus su konkurentais
Šios kartos Focus naudoja Ford C1 platformą, kuria dalinasi su Volvo S40, V50, C70, Mazda3 ir Focus C-Max automobiliais. Naujas Focus yra daug didesnis negu jo pirmtakas - 25 mm didesnė bazė, 168 mm ilgesnis, 8 mm aukštesnis ir 138 mm platesnis. Todėl padidėjo interjero ir bagažo erdvės. Stilistiškai Mk 2 labai panašus į naują Mondeo ir Fiesta, nors ir liko tas pats atpažįstamas Focus. Interjeras ir prietaisų skydelis tęsia Mk 2 Ford Mondeo stilistiką ir dabar yra gerokai kokybiškesnis nei anksčiau. Automobilis turi dar geresnes valdymo savybes, važiavimo kokybę ir vertinamas kaip geriausios važiuoklės klasėje savininkas. Nors kritikai pripažįsta, kad 1 serijos BMW valdomas kiek geriau, o naujasis Volkswagen Golf važiuoja maloniau, tačiau Focus kogero siūlo geriausią kompromisą tarp šių ypatybių. Buvo ir kritikos dėl to, kad automobilis prarado senojo Focus dizaino aštrumą, o interjeras nors ir ženkliai patobulintas vis dar negali prilygti Mk 5 Volkswagen Golf modeliui. 2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turinčią puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis siekia net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.
Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Patalpino: Darius | 2015-04-11 |
Focus 2.0 TDCI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, galingas, geras interjeras
Jei gerai nupirksi - jokių :)
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,8 |
Bendras automobilio aprašas |
Smagus dizelinis variklis, paklusni važiuoklė. Komfortabilus važioujant didesniais greičiais. Stabilumo kontrolė pats didžiausias gėris esant sudėtingoms sąlygoms. |
Variklis |
2,0 tdci focus'e sumontuotas peogeot/citroen grupes 2,0 hdi variklis. Variklis pakankamai ekonomiškas ir galingas. 6 bėgių pavarų dėžė. Variklis žinomas kaip itin patvarus. Bet 2,0 reiktų atkreipti ar smagratis nebarška(2 masių). Barškėjimas kažkiek gali girdėtis prie laisvų apsukų o labiausiai prie 2000rpm. Nežinodamas nusipirkau su barškančiu bet jau 2 metai ir virš 40 000km o jis sėkmingai toliau sukasi (keitimas nauju apie 2000lt). Taip pat problema gali būti DPF filtras (suodžių filtras). Jį galima mechaniškai išpjauti ir išprogramuoti (operacijos kaina 400-500lt) po operacijos pagerėja trauka ir sumažėja kuro sąnaudos. Bet programavimas pakankamai sudėtingas ir ne bet kas sugeba, todėl linkiu neužsirauti ant diletantų. Užmiestyje važiuojant iki 100 galima sutilpti i 5 litrus/100km, važiuojant 140+ sąnaudos išauga iki 7,5 (ne universalui gal mažiau). Man asmeniškai net ir žiemą per šalčius vidutinės sąnaudos niekada neviršijo 6,5. Dažniausiai vidurkis telpa į 5,2-6l/100km. (nuo pilno bako iki pilno) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjimas manau didesnis nei vidutinis. Ekploatacijos kaštai nemanau kažkuo išsiskiria. Tepalai, filtrai. Pavažinėjus žvirkeliais didesniais greičiais lūžo spyruoklė teko keisti vieną amortizatorių. Nieko įdomaus nepapasakosiu :) |
Patarimai perkančiajam |
2.0 tdci modelyje atkreipti dėmesį į smagratį ir DPF filtrą. (smagračio keitimas 2000lt, dpf pašalinimas 500lt). Smagračio diangostika - tikrinama klausant prie 2000rpm, o DPF filtras tikriausiai reiktų keisti visiems virš 200000 km. Tai derėkitės atatinkamai. DPF filtro keisti neapsimoka nes neoriginalus tarnauja trumapi (pagal atsiliepimus iki 30 000km), originalus kainuoja 5000lt. Išoperavus filtrą dėl comon rail sistemos variklis vizualiai visiškai nedūmija ir techninę apžiūrą sėkmingai praeina, po filtro operacijos jaučiasi geresnė trauka ir 0,2-0,5l/100km sumažėjusios kuro sąnaudos. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 38)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis