Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikios valdymo savybės
- Gan tylus interjeras
TRŪKUMAI
- Pasenęs interjero stilius
- Itin prastas išorės dizainas
- Gale mažoka vietos
Naujas Ford Focus modelis buvo gaminamas vienodas tiek Šiaurės Amerikos rinkai, tiek kitoms rinkoms. Automobilio dizainas yra labai panašus į kiek anksčiau pasirodžiusios Ford Fiesta – automobilio linijos tapo „sudėtingesnės“ ir subtilesnės. Viduje naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o pats automobilis pozicionuojamas jau nebe kaip ekonomiškas kompaktinės klasės atstovas. Siūlomų variklių kubatūra varijuoja nuo nedidukų 1 litro iki 2 litro, kurių galia siekia nuo 95 iki 180 AG. Yra gaminama ir „karštoji“ ST versija turinti gerokai agresyvesnį dizainą, kiek modifikuotą interjerą ir 247 AG (184 kW) galios 2.0 litro EcoBoost variklį, kuris yra visais 25 AG galingesnis lyginant su didesniu praėjusios kartos Focus ST 2.5 litro penkių cilindrų varikliu. Ford su naujuoju Focus pristatė elektra varomą Focus Electric modelį, kuris konkuruoja su tokiais pripažinatis konkurentais kaip Nissan Leaf ar Chevrolet Volt. Ši versija su elektros motoru gali nuvažiuoti 160 km atstumą išvystydama maksimalų 135 km/h greitį.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Ford Focus ST:
RS500:
Tai vienas populiariausių ralio ir ralikroso automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose čempionatuose:
RS500:
Tai vienas populiariausių ralio ir ralikroso automobilių kovojantis visame pasaulyje įvairių šalių uždaruose, bei tarptautiniuose čempionatuose:
Danielius
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: Danielius | 2015-03-20 |
Ford Focus 1,6 Dyzelis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas. Talpi bagažinė. Gražus dizainas.
Trūksta ergonomikos, vairavimo dinamikos.
|
Pagaminimo metai: 2013
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,9 |
Bendras automobilio aprašas |
Važiuoju šiuo naujuoju Fordu Focus jau pilni metai. Kadangi prieš tai turėjau garbės pavairuoti ir 2010 metų laidos Focus'ą, tai dabar galiu juos palyginti ir pasakyti, kas mano manymu pasikeitė į gerąją pusę, kas liko nepakitę. Automobilio kėbulas/ dizainas: man asmeniškai jis gerokai gražesnis už savo pirmtaką, visomis prasmėmis ir iš visų kampų žiūrint. Automobilis tapo įdomesnis, sportiškesnis. Kaip nekeista, bet net ir durelės atsidaro ir užsidaro kaip padoriuose automobiliuose - minkštai, o užsidarant maloniai "šleptelna" - toks malonus ausiai garsas. Senesnio Focuso dureles reikėdavao pastumti ir užsidarydavo kaip skardinė ir garsas kaip "skarbonkės" .. hrmbd. Naujas Focus'as jau gali pasigirti gerokai pagerintu triukšmo slopinimu ir bendrai paėmus - garso izoliacija. Su ankstesniu Focus'u jau prie kokių 110 sudėtinga būdavo arba reikėdavo pakeltu tonu kalbėti, naujame gi Focus'e, kad ir prie 130- 140 km/h greičiu, girdisi, kad vėjas šniokščia, tačiau komforto lygio - triukšmas neužgožia. Automobilis pakankamai talpus. Jei nekelti dideliu reikalavimų šiai klasei, tai patogiai telpa ir 4 asmenys. Tiesa, jei vairuotojas ilgakojis, tada priekinę vairuotojo sėdynę teks pasitumti šiek tiek į priekį. Bagažinėje vietos tikrai "sočiai", o ir labai smagiai pasikelia bagažinės (jei universalas) uždangalas. Tiesiog šiek tiek reikia spūstelti uždangalo rankelėlę žemyn ir jis visas susivynioja į priekį. O, kadangi, uždangalas ne plėvesuoja laisvai, kaip daugelyje automobilių, bet yra įstatytas į apdailoje esančius griovelius, tai uždarymas/ užtraukimas vėl gi, labai labai malonus. Patraukei į save, nieko nereikia niekur taikyti, o jis pats užsifiksuoja ir viskas. Vairuotojo darbo vieta pradžioje, atrodo nereliai pakitusi, vertinant su ankstesniu Focus'u. Ir sėdynės ir ergonomika, padirbėta ir nuveikta Ford inžinierių tikrai nemažai, tačiau.... tai visvien išlieka Ford Focus'as. Nepamirškit to! :-) Sėdynės baisiai kietos ir ilgesnėje kelionėje pradedi pavargti. Ir dėl kietumo ir dėl atlošo išlenkimo. Jautiesi kažkoks tai sustumtai pečiais į vidų. Na, bet čia kiekvienam pagal fiziologiją. Man netinka, kitam gal viskas būtų puiku. Bet, pvz.: jei lyginti su kokiu Opel Astra, kad ir 2011 m. laidos, tai Astros sėdynės daug minkštesnės ir patogesnės. Tarkim atstumu į vieną pusę su Focus'u pavargstu, su Astra ne. Jei Fordo sėdynės tekstilinės, tai pastoviai kažkokios tai dėmės atsiranda. Ar pirštines šlapias nuo sniego padėjai, ar lietus pašlapino :-), vis kažkokios tai dėmės. Tačiau, tai, kaip jos greit atsiranda, lygiai taip pat greitai ir pašalinamos ;-) Geras ir aiškus prietaisų skydelis. Nebloga audio aparatūra. Garso mėgėjams tikrai nebus nuobodu :-) Tačiau fukcijų meniu navigacija, kaip ir Fordo. Pvz.: Norint pasirinkti kokią nors funkciją ekranėlyje, kai kada reikia spausti mygtuko rodyklytę į kairę/ dešine ar viršun/ žemyn, kai kada spausti alia Enter. Logikos tikrai trūksta. Bet, su laiku ir prie to pripranti ir greit atleidi už tokį nepatogumą, kai reikia sustoti užsipilti kuro, o esi vienu baku su 40 ltr. nuvažiavęs kokius 880 km!!!:-) Pastovaus greičio palaikymo (autopilotas) funkcionalumas. Prilipdytas prie vairo visas išorinis įrenginys. Vienas mygtukas aktyvuoja funkciją, kitas įjungia greičio palaikymo funkcija, dar kiti mažina didina greiti... na, truputi nelogiškai, jei lyginti su BMW. Plius, audio aparatūros garso reguliavimo mygtukas vaire yra dešinėje pusėje, toje pačioje, kaip ir audiomagnetola t.y. nuo vairo mygtuko iki audio magnetolos kokių 20 cm. atstumas, tai kokia logika vaire garso valdymo mygtuką išdėstyti toje pačioje pusėje. Yra laisvų rankų įranga. Labai gerai, bet ji kažkodėl (kartais) atsijunginėja. Tas pats ir su USB nuskaitymu. Vieną sykį nuskaito, kitą sykį jau rašo, kad neaptiktas šaltinis. Tačiau, šildomas priekinis stiklas - patogu, praktiška. Autonominis automobilio šildymas - puiku. Trasoje, jei tenka sparčiau pavažiuoti, reikia suagotis vėjo gūsių, labai jau juos sugaudo. Tarkim, kad ir lenkiant "fūrą". Jei tik stipresnis šonini svėjas - laikyk vairą. Taip pat ir vairo mechanizmas turi savitumo. Automobilis puikiai reaguoja į vairo pasukimą, tačiau vairo sukimo stangrumas nepriklauso nuo važiavimo greičio. Viskas labai gerai, jei greitis nedidelis, tarkim 100 km/h, bet jei užsižiopsosi ir pradėsi sukinti vairą esant didesniam grečiui, yra pavojus - būti sumėtytam. Tiesa, šiek tiek trukdo apžvalgai vieta ties galinio matymo veidrodėliais. Ji kažkaip neproporcingai išpūsta, todėl prieš save matai dviejų delnų ploto dydžio konstrukciją, salono apdailą - kurį užstoja vaizdą. Manau, šioks toks nepatogumas yra. Salono ir prietaisų skydelio medžiagos gan kokybiškos. |
Variklis |
Varikliukas labai ekonomiškas, tačiau dinamiškumo sąskaita. Per 1,5 metų nuvačiavau jau 65.000 km., tai kelyje reikia dirbti t.y. vertinti lenkimo momentą gerokai su atsarga. Bet viską atperka kuro sąnaudos. Jei važiuoti tvarkingai, tarkim 100 km/h greičiu, tai sąnaudos gali balansuoti ~ 4,8 ltr. manau, kad neblogas rezultatas. Įšilęs dirba tyliai, bet žiemos metu šaltas šiek tiek nori patriukšmauti. Pats variklis įšyla greitai ir sušildo saloną. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Jokių kaštų dar nepatyriau, jei laiku keiti tepalus, pili stiklų apiplovimo skystį :-) Gal tik, labai jau greitai susitrina vairuotojo kojų kilimėlis. |
Patarimai perkančiajam |
Jei pabodo varinėti kokį seną BMW į servisą, švaistyti pinigus ir laiką. Jei morališkai gali perlipti per savo Aš, tada Ford Focus 2013 metų laidos - tikrai dėmesio vertas pasirinkimas! Asmeniškai aš, dabar, rinkčiausi automatą, patogiau ir maloniau vairuoti. Nors, labai maloniai stebina ir mechaninė dėžė: sankaba išminama su labai minimaliu pasipriešinimu, pavaru svirtis fiksuoja pavaras aiškiai ir tiksliai. Kartais atrodo, kad tau tik tereikia nutaikyti, o jau pavara pati "plumpt" ir įkrenta lengvu pirštu pastumimu. Šiuo klausimu rašau 10 +. Mieste 1,6 dyzelinio varikliuko pakanka, bet ilgoje kelionėje, norėtųsi galingesnio. Pavargsti emociškai pergyventi - spėsi, aplenksi ar geriau jau visai nelenkti :-) Kadangi vairuoju visiškai naują Ford Focus, nieko negaliu pasakyti, koks jis bus po poros metų. Bet šiai dienai galiu pasakyti: kad ir Fordas, bet naujas ir yra naujas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 121)
Ford Focus TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis