Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Fiesta versija, kuriame galima įžvelgti tiek universalo, tiek SUV bruožų. Automobilis yra gan aukštas, taip yra dėl to, kad turi paaukštintą stogą, bei padidintą prošvaisą. Dėl to automobilis yra talpesnis ir tinkamesnis aukštiems vairuotojams nei daugelis Fiesta klasės automobilių ir panašėja į vienatūrį. Fusion yra netradicinis automobilis, kurį sudėtinga apibrėžti - vieni pirkėjai jį mato kaip kompaktišką vienatūrį tokį kaip Opel Meriva ar Nissan Note, kiti mano, kad jam trūksta šių automobilių universalumo.
Europietiškas Ford Fusion yra padidinta SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
ispanas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: ispanas | 2015-05-13 |
Ford Fusion 1,4 TDCI pirmoji karta |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Taupus, sąlyginai pigi eksplotacija, aukštas
Korozija, dažni gedimai, chroniškos ligos (sankaba, spyruoklės), itin blankus dizainas, nuvertėjimas, komfortas
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Vienatūris
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį pirkome salone, 2003 metais ir su juo keliaujama kasdien visus tuos metus. Nuvažiuota ~200000km. Sąlyginai nedaug. Perkant atrodė, kad receptas išties neblogas: pakelta Ford Fiesta bazė, viduje daugiau vietos aukštiems keleiviams, labai taupus variklis. Po daugiau kaip dešimties metų naudojimo galiu pasakyti, kad automobilis turėjo du veidus. Pirmasis veidas buvo 2003-2005 metais - niekas negedo, veikė kaip laikrodis, minimalus aptarnavimas, detalės pigios, kuro sąnaudos įspūdingos. Fusion nuolat pakliūdavo į Autobuild.de ir TUR vokiečių technikinės apžiūros patikimiausių penketuką. Praėjus šiam laikotarpiui viskas pasikeitė.. Pradėjo lysti pirmos rūdys, subyrėjo sankaba, teko pilnai pakeisti visą važiuoklę. Dar po kelių metų pradėjo leisti purkštukų tarpinės, praktiškai nebesivesdavo žiemą, nuolat tekėdavo dyzelinas - remontas 500lt. Iš oro lūžo priekinė spyruoklė. Trūko rankinio trosas, dar kartą pakeisti amortizatoriai. Kurį laiką durniavo elektra, greičių dėžė ant ribos. Nors detalios pigios, paskutinius du metus, tenka į automobilį kišti pinigus nuolat.. VĖL lūžo jau keista spyruoklė (supuvo), VĖL bus keičiama sankaba. Dar vienas užknisantis momentas - senesnės kartos Fusion'ai turi durnas plastmases šalia visų langų, kurios mėgsta nukristi, kaip ir šoniniai moldingai. Naujesnėje kartoje padaryta visai kita konstrukcija, kuri gerokai patikimesnė. Jau turbūt minėjau, kad automobilis itin linkęs rūdyti. Bent pirmos kartos Fusion skardos - siaubingos, panašios į Mazda 6 (tas pats koncertas, tas pats fabrikas UK). Daryta dugno antikorozija padėjo tik sąlyginai, pūna kitos detalės, durelių kraštai ir pan. Spėju, po poros metų skardose švies skylės. Salonas skurdus, sėdynės nėra patogios. Tačiau tai buvo gana pigus automobilis. Garso izoliavimo irgi praktiškai nėra. Pakaba gana kieta, tačiau automobilis yra aukštas, todėl geru valdymu irgi nepasižymi (užtat neblogas pravažumas, mieste laipioti ant bordiūrų - nėra problemų). |
Variklis |
Variklis 1,4 TDCI. Itin taupus, tačiau labai bukas. Visiškai neelastingas,labai triukšmingas, užmiestyje trūksta galios. Vienok gana patikimas. Ir kaip minėjau - labai labai taupus.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Detalės ir aptarnavimas nėra brangūs. Keletas pavyzdžių: spyruoklės 35eu, amortizatorius nuo 50eu, vairo traukės ~10 eur, pagrindinis diržas 235 eu. Tiesa servise tenka lankytis dažnai. Rezultate - ką sutaupai "ant kuro" išleidi servise. Kaip ir visi Fordai, nuvertėja greit - pirkome už ~55k litų, dabar po 12 metų vertė geriausiu atveju sieks 6-7k lietuviškų. |
Patarimai perkančiajam |
Ieškantiems pigaus ir taupaus aukšto miesto automobilio ir nebijantiems dažnai lankytis servise - variantas gal ir neblogas. Važiuojantiems dažnai užmiestyje - 1,4 TDCI variklis tikrai per silpnas, reikėtų 1,6 TDCI. Rekomenduočiau pirkti tik naujesnės kartos, t.y. nuo 2006 metų. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Ford Fusion TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis