Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
- Erdvus salonas
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Pasenęs interjero dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: ProFanas | 2016-05-09 |
Ford Kuga 2015m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki išvaizda, manevringas, lengvai valdomas, autopilotas, išmanus 4x4, automatas, dyzelis, šildomas pr.stiklas, klimatronikas ir t.t.
truputi kietoka važiuoklė, daugokai ima kuro (lyginant su deklaruojamu) . Trūksta GPS.
|
Pagaminimo metai: 2015
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Visureigis
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,4
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,9
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,2 |
Bendras automobilio aprašas |
Šį automobilį įsigijom po Ford Galaxy 2008m. Juo buvom labai patenkinti, o naują nutarėm imti truputį mažesnį. Ir manau apsirikom. Lyginsiu šiuos du modelius,kadangi abu yra pas mus. Pirmiausia kuro sanaudos. Manau apynaujo automobilio vidurkis apie 8l dyzelino tikrai per daug . Pagal gamintoja turej buti apie 6.0l. (tokios šiuo metu Ford galaxy sąnaudos) aišku automatas ir išmanus 4x4 dadeda, bet tikrai nesitikejau, kad netilpsim 8 litruose. Visa kita kol kas normos ribose. Gedimu dar neturejome. Automobilis nebarška, nors važiuoklė palyginus su Galaxy ir kietoka. Labai stabilus ant kelio netgi esant slidžiai dangai. Mažoki ekranai. Pasigendu GPS. Puiki garso aparatūra, ryšys su mobiliu telefonu. Palyginus su Galaxy mažoka bagažinė ( į Galaxy ir karvę įtalpintum) . Bet sulanksčius sėdynes galima daug sutalpinti. Tarpas tarp pr. ir gal. sėdynių optimalus. Norėtusi didesnio ( kaip Galaxy :) ). |
Variklis |
2.0 dyzelis . Saveika tarp transmisijos ir automato visai nebloga. Praktiškai nesijaučia pavarų perjungimo. Tik startas iš važiavimo mažu greičiu vangokas. Jaučiama apie sekundės , dviejų pauzė , po to startas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Tokie tie ir kaštai 8.00 Euriukai 100 km. Gerai užlaikius po kokiu 3 metų manau prarasiu apie 10000 eur. Normalu. Ir rida pas mane bus tikra apie 40000 km. |
Patarimai perkančiajam |
Sekantis mano auto bus vel Fors Galaxy. :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 25)
Ford Kuga TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis