Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiški dyzeliniai varikliai
- Erdvus salonas
- Praktiškas
TRŪKUMAI
- Nuobodus dizainas
- Pasenęs interjero dizainas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Visureigis turi išmanią visų ratų varymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui"
Antros kartos Ford Kuga tapo didesnis, erdvesnis ir pakeičia ne tik senajį Kuga, bet ir Šiaurės Amerikos rinkose gamintą Ford Escape visureigį. Naujo automobilio dizainas išliko labai panašus į senojo, tačiau tapo dar labiau sportiškas. Automobilio priekyje kontrastuoja mažos radiatoriaus grotelės viršuje ir didelės suskaidytos apačioje, šonus puošia ryški linija, o galinėje dalyje naudojamos trapecijos formų detalės, bei žibintai. Interjeras yra itin panašus į naujausio Ford Focus ir C-MAX modelių dizainą – jį galima pavadinti moderniu ir pakankamai kokybišku, nors mygtukų ir jungiklių gausa kiek trikdo. Pirmos kartos Kuga pasižymėjo itin aštriu valdymu, kas labiau priminė paaukštintą Ford Focus nei vidutinio dydžio visureigį. Naujasis Kuga tapo gerokai minkštesnis, tačiau valdymo savybės nukentėjo ir jau nebegali prilygti klasės lyderiui Mazda CX-5. Elektrinis vairo stiprintuvas taip pat duoda mažokai grįžtamojo ryšio ir yra kiek per „lengvas“. Atsvara prastesnėms valdymo savybėms yra tai, kad naujasis visureigis turi išmanią visų ratų valdymo sistemą, kuri įvertina besikeičiančias važiavimo sąlygas pagal 25 skirtingus parametrus ir efektyviai paskirsto galią kiekvienam ratui. Tarp malonių naujovių yra keletas labai praktiškų funkcijų – tai automatinė galinių durų valdymo sistema aktyvuojama koja. Pakanka kojos judesio po galiniu bamperiu ir durys atidaromos arba uždaromos. Automobilyje taip pat įtaisyta automatinė parkavimo sistema „Active Park Assist“ su davikliais, kurie vairuotoją perspėja apie kliūtis esančias veidrodėlių aklojoje zonoje. Kaip minėta automobilis tapo erdvesnis, tad 82 litrais talpesnis bagažo skyrius (kurį beje galima padidinti vieno mygtuko paspaudimu taip užlenkiant galinių sėdynių atlošus) tikrai nudžiugins mėgstančius iškylas į gamtą. Ford Kuga siūlomas su dviem dyzeliniais 2 litrų darbinio tūrio TDCi varikliais, kurių galia svyruoja nuo 140 iki 163 AG. Benzininis yra 1,6 litro „EcoBoost“ variklis, kuris pasižymi ne tik savo galia, bet ir taupumu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2014-02-14
Pusė „Ford Kuga“ pirkėjų renkasi „stebuklingas“ bagažinės duris 2013 metais „Kuga“ modifikaciją su HFT sistema pasirinko 35 700 arba 48 proc. pirkėjų. Būtų pernelyg drąsu daryti rimtas išvadas apie atskirų šalių vartotojų pirkimo įpročius ar komforto poreikį, tačiau Nyderlandai yra aiškus lyderis renkantis „pagalbą kojomis“ – čia HFT sistemą užsakė net 94 proc. „Kuga“ pirkėjų. Didžiosiose Europos rinkose pirmavo Italija – 60 proc., Vokietijoje HFT rinkosi 57 proc. Lietuvoje, kaip informavo „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė, HFT sistemą pernai užsakė beveik 56 proc. naujos kartos „Ford Kuga“ pirkėjų. „Klientai, išbandę šią funkciją prieš užsakydami automobilį, neturi abejonių dėl jos reikalingumo ir naudos. Patogumo suvokimas jau perkeltas į kitą lygmenį ir yra labai vertinamas“, – akcentavo M. Makauskaitė. „Tikriausiai kiekvienas iš mūsų yra patyręs tą patį jausmą, kai stovint su pirkinių krepšiais prie automobilio norisi turėti stebuklingą lazdelę, kuri atidarytų bagažinės duris. HFT siūlo sprendimą, kuris šią problemą sėkmingai išsprendžia ir mūsų kasdienį gyvenimą daro šiek tiek patogesniu“, - pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas Roelantas de Waardas. Technologijos pagrindas – du jutikliai, įtaisyti po galiniu buferiu. Jie reaguoja į kojos mostus, primenančius spyrį. Tokiu būdu sistema yra apsaugota nuo aktyvavimo kitokio tipo judesiais – pavyzdžiui, po buferiu prabėgantis katinas sistemos neaktyvuos. Naujojoje „Ford Kuga“ taip pat diegiamos automatinės automobilio statymo ir apsaugos nuo susidūrimo sistemos „Active Park Asssist“ ir „Active City Stop“ bei visų varomų ratų sistema, kuri besikeičiančias kelio sąlygas įvertina 20 kartų greičiau nei akies mirksnis ir atitinkamai paskirsto galios perdavimą automobilio ratams.
„Kuga“ yra vidurinysis miesto visureigių šeimos, skirtos Europos rinkoms, narys. Mažesnysis – „Ford EcoSport“ jau pradedamas parduoti, o didelis „Edge“ turėtų pasirodyti kiek vėliau. |
Ford Kuga TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis