Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Focus Mk1. Dvi seno Mondeo didžiausios silpnybės – ne itin erdvios galinės sėdimos vietos ir nekonkurencingos dyzelinės versijos atkreipė dėmesį, todėl šis modelis gavo ilgesnį tarpuratį ir naują Duratorq dyzelinį variklį. Važiuoklė ir stabdžiai buvo paimti iš senesniojo modelio. Ford atkreipė didelį dėmesį į interjerą, kuris prarado savo apvalainas formas ir tapo vokiškai racionalesnis, tobulesnis ir kas labai svarbu aukštesnės kokybės. Ford tvirtino, kad tai itin saugus automobilis, tačiau Mk3 EuroNCAP išbandymuose gavo prastesnį 4 žvaigždučių įvertinimą nei dauguma pagrindinių konkurentų tokių kaip Vectra, C5, Avensis ar Laguna. Visgi Mondeo buvo labai populiarus, o Britanijoje tai buvo populiariausias modelis savo klasėje.
Naujasis Mondeo tapo didesnis nei jo pirmtakas. Nors Ford šiam modeliui netaikė savo naujos dizaino krypties (Mondeo turėjo išlaikyti šiek tiek solidesnį dizainą), visgi jis turi kai kurias detales panašias į SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Tomas | 2015-12-14 |
Tvirtas dyzelinis automobilis, visiems gyvenimo atvejams, nepelnytai nuvertėjęs |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdvus (belenkiek vietos gale), smagiai įsibėgėja, ekonomiškas, komfortabilus
Variklio purkštukai rizikos grupėje, stabilumo sistemos nebuvimas
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 6,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Ghia salonas su odinėmis elektrinėmis sėdynėmis. Sony audio sistema turi gilius žemus dažnius, geriau nei standartinė, bet trūksta aukštesnių dažnių aiškumo. Nors nėra stabilumo sistemos, valdosi puikiai, posūkiuose priekis neslysta (gerai subalansuota), tik žinoma esant slidžioms sąlygoms, priekis tragiškai važiuoja priekin kad ir ką su vairu bedarytum. Darbinis arkliukas į kurį negėda pasodinti kelsi žmones ir patogiai pavežioti. Hečbeko bagažinė kosminių proporcijų, susimastai ar tau tikrai reikia universalo? |
Variklis |
2.0 tdci, 130 AG lyg ir nieko ypatingo, bet suporavus su 6 pavarų mechanine dėže sukelia malonius įsibėgėjimo pojūčius. Pabrėžiu pojūčius, nes pagal sekundes nuo 0 iki100 km/h tai tikrai ne raketa iš dalies dėl to, kad turi 3 kartus perjungti pavaras, kad pasiektum 100 km/h. Ekonomiška, kartą sugebėjau nuo Klaipėdos iki Kauno nuvažiuoti su 4 litrų sąnaudomis šimtui kilometrų. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nerūdija, genda retai, jei genda, tai pigiai. Kondicionierius kaip iš tanko. Mašiną turėjau 4 metus, bet nušaldo rankas ir nė karto nereikėjo pildyti. |
Patarimai perkančiajam |
Su dyzeliniais varikliais kaip visada atsargiai, buvo užsidegusi purkštukų lemputė laikinai ir smarkiai dūmijo kol nepakeičiau kuro filtro. Jei pasiseks, pasistenkit rasti 2.2 tdci, jis yra gerbiamas kaip dyzelinės galios viršukalnis šiam modeliui. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis